Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

G270 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • G270 cdi

    Cer o parere despre G270 cdi, de la cei care au sau au condus, referitor la comportamnetul off-road al masinii. Are suficienta putere G270-ul sa isi faca treaba in off road, pe un traseu montan sau prin noroaie? Sau motorizarea asta e facuta bordurile din oras si atat?

  • #2
    Nu o sa gasesti prea multi posesori de G klasse pe acest forum.

    270 CDI s-a montat si pe ML (I). Criticile erau legate de performantele pe asfalt si nu de cele din teren.

    La 170CP si 400NM (minim) eu zic ca e suficient pe o caroserie de G klasse (care e un off roader veritabil nu un SUV cu buletin de asfalt).

    Comment


    • #3
      Stiu ca s-a pus si pe ML motorul de 270 cdi... ce ma ingrijoreaza e ca s-a pus si pe C class... care e cam jumate dintr-un G. Performantele pe asfalt sunt previzibile... cele din off road ma intereseaza... ce inclinatie maxima poate sa urce, daca iese din noroaie, chestii de-astea...

      Comment


      • #4
        Pai pe C Class s-a montat si 320 CDI deci nu tre sa-ti faci probleme..

        Din vagile mele cunostinte de off-road, conteaza foarte mult cuplu motor ceea ce la 270 CDI e apreciabil. In rest te poti interesa pe diferite site-uri de ecartament, unghiuri de atac samd. Eu zic ca daca cei de la Mercedes l-au pus pe G Class nu e un model care sa se faca de ras.

        Acum nici eu nu stiu de ce copaci vrei sa te tragi cu el, poate n-ar fi rau sa te uiti si la un Nissan Patrol sau o Toyota Landcruiser.

        Comment


        • #5
          Pai ce caut eu e cel mai "indestructibil" jeep posibil in afara e hummer, care ma depaseste din toate punctele de vedere, chiar si ca performante e mai mult decat am eu nevoie sa nu mai vorbim de buget ca e mai mult decat imi permit... Din cate stiu eu, G class ar fi al doilea dupa Hummer la off road... + ca sunt fan Mercedes 100%, cred ca G class ar fi alegerea potrivita pentu mine... voi e ziceti? e vreun alt jeep, in afara de hummer mai capabil pe off road ca G class?

          Comment


          • #6
            Originally posted by Mertzanu View Post
            e vreun alt jeep, in afara de hummer mai capabil pe off road ca G class?
            Desigur ca mai sunt: Land Rover Defender . Din punctul meu de vedere e mai tare Defenderul decat G Puch...in off-road.

            Bune Off-road-ere sunt si Toyota Land cruiser si Toyota 4Runner.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Diesel View Post
              Desigur ca mai sunt: Land Rover Defender . Din punctul meu de vedere e mai tare Defenderul decat G Puch...in off-road.

              Bune Off-road-ere sunt si Toyota Land cruiser si Toyota 4Runner.
              Defender - posibil sa fie mai bun la off road, dar G class mai are si un scaun electric, o navigatie, o atentie, o maslina, fiind aproape la fel de bun ca defender in teren accidentat, pe cand defender e tabla, motor si atat.

              Toyota Land Cruiser - e animal mare si greoi, cu mult plastic pe el, nu e comparabil cu G class ci cu GL.

              Toyota 4Runner - despre asta nu stiu prea multe, dar o sa ma interesez

              Comment


              • #8
                Diesel: "Desigur ca mai sunt: Land Rover Defender . Din punctul meu de vedere e mai tare Defenderul decat G Puch...in off-road".

                Argumente pro-Defender ???

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Mertzanu View Post
                  Cer o parere despre G270 cdi, de la cei care au sau au condus, referitor la comportamnetul off-road al masinii. Are suficienta putere G270-ul sa isi faca treaba in off road, pe un traseu montan sau prin noroaie? Sau motorizarea asta e facuta bordurile din oras si atat?
                  Vad ca nu ai primit un raspuns clar pana acum, asa ca imi permit o opinie.

                  G270 nu am condus dar am unul G280 benzina, cam aceeasi putere maxima dar cuplul maxim aproape pe jumatate. In teren, puterea si cuplul maxim nu au o importanta chiar asa de mare cum cred unii. Si, in general, in teren nu te grabeste nimeni. Alte chestii te vor impiedica sa treci prin unele locuri: lipsa aderentei, lipsa spatiului, ..., lipsa de experienta. G-urile militare au motoare diesel aspirate de 2.4 sau 2.5L sau benzina de 2.3L. Depinde insa si la ce fel de off-road te gandesti.
                  Echipat cu anvelope MT te va purta ca pe un seic impreuna cu familia prin locuri unde nici nu gandesti ca poti ajunge cu o masina. Iar riscul sa rupi ceva este foarte mic.
                  Frustrarea va veni pe sosea, unde va trebui sa te multumesti cu o dinamica modesta (probabil gen Logan, poate 1.6).
                  O alta varianta ar fi motorul de 3000TD, 177CP. Este considerat cel mai reusit pentru G, mai "old school".
                  Defenderul nu are rost sa-l compari cu G-ul. Mai degraba cu Aro. Este foarte bun pana se strica :-). La confort cred insa ca Aro are un usor avantaj (imagineaza-te iarna, -15'C, intr-o cutie de aluminiu care nu se inchide etans . Si nu cred ca un Defender stock (fara diferentiale blocabile fata si spate) este mai capabil decat un G stock (cu toate diferentialele blocabile).
                  Land Cruiser-ul 80 ar putea fi o alternativa la G, au motoare foarte bune (4.2TD) si unele chiar 3 diferentiale blocabile.
                  Toyota 4Runner nu prea se compara cu G-ul, joaca la categoria Toyota HiLux (din care deriva), Mazda BT, Navara/Pathfinder, ....

                  Nu stiu cat de indestructibil este Hummerul (ma indoiesc de fiabilitatea lui) dar trebuie facuta o diferenta intre fiabilitate si capacitate off road de trecere.

                  Comment


                  • #10
                    Eu sint impatimit off-road.
                    Conditii minime pentru masina sint cutie automata, cuplu mare, troliu 5,5 to si suprainaltare.
                    Prefer benzina, datorita fiabilitatii sau un diesel clasic, in nici un caz common rail. Exact cum spune Vladcons. Spun din experienta altora, i-am vazut in virf de munte cu masina oprita din cauza unui soc puternic, incident frecvent in off-road. Diagnosticarea si repararea la fata locului a fost deosebita.
                    Daca vrei plimbari cu familia in decor natural, nu iti lua o masina de off-road, iti strica rinichii la mersul pe asfalt si ajungi deja obosit la locul faptei, nu mai spun de drumul de intoarcere spre casa.
                    Baietii care au G pentru off-road, le au modificate, si majoritatea au benzina si citiva diesel clasic.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by vladcons View Post
                      Depinde insa si la ce fel de off-road te gandesti.
                      G-ul mi l-as lua pentru plimbari in natura, la munte + pentru iarna.

                      Originally posted by vladcons View Post
                      Frustrarea va veni pe sosea, unde va trebui sa te multumesti cu o dinamica modesta (probabil gen Logan, poate 1.6).
                      Asta e un compromis de la sine inteles.

                      Originally posted by vladcons View Post
                      O alta varianta ar fi motorul de 3000TD, 177CP. Este considerat cel mai reusit pentru G, mai "old school".
                      Am deschis un thread cu tema asta "G300 turbodiesel sau G270 CDI?" Citeste si acolo.


                      Originally posted by alc View Post
                      Daca vrei plimbari cu familia in decor natural, nu iti lua o masina de off-road, iti strica rinichii la mersul pe asfalt si ajungi deja obosit la locul faptei, nu mai spun de drumul de intoarcere spre casa.
                      Exact pentu asta il vreau, dar un ML sau ceva de genul nu ar face fatza. ML sau alt SUV ar fi mai potrivit ca singura masina, dar daca imi voi lua G, cu siguranta va fi a doua masina, doar pt munte si iarna grea. Deci, eu cred ca merita sa fac un mic compomis la capitolul confort, pentru a ma bucura cu adevarat de ea in off road, ca doar asta e scopul ei.

                      Originally posted by alc View Post
                      Baietii care au G pentru off-road, le au modificate, si majoritatea au benzina si citiva diesel clasic.
                      G-urile alea vechi modifcate pt off-road extrem ies din discutie.

                      Comment


                      • #12
                        Pentru plimbari in natura, un G in 5 usi este ideal. Masina va fi mult mai potenta decat vei avea nevoie dar tocmai acest lucru iti va crea un plus de confort si siguranta. In plus, confortul va fi la inaltime, nici vorba de rinichi deplasati (asta este valabil la masini mai mici si / sau cu arcuri lamelare, gen Suzuki Samurai).

                        De motor nu pot vorbi decat din auzite, cel de 3000TD este considerat mai potrivit fiind mai putin pretentios.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by vladcons View Post
                          Pentru plimbari in natura, un G in 5 usi este ideal. Masina va fi mult mai potenta decat vei avea nevoie dar tocmai acest lucru iti va crea un plus de confort si siguranta. In plus, confortul va fi la inaltime, nici vorba de rinichi deplasati (asta este valabil la masini mai mici si / sau cu arcuri lamelare, gen Suzuki Samurai).

                          De motor nu pot vorbi decat din auzite, cel de 3000TD este considerat mai potrivit fiind mai putin pretentios.
                          Corect,G-ul in 5 usi e destul de confortabil si echipat cu anvelope corespunzatoare,stie multe..!
                          Cat despre motorizare,daca eu ma descurc cu 3000 diesel clasic de 113 CP si zic ca are suficient cuplu(mai ales pe reductor),atunci cel TD de 177 CP este perfect si mai mult decat suficient -in schimb are ceva electronica in plus,iar CDI-urile sunt si mai pretentioase!!!

                          Referitor la celelalte marci de 4x4,am avut si am testat mai toate,concluzie
                          :
                          Toyota Land Cruiser este singura ce se compara cu G-ul pe toate planurile(fiabilitate,performante,comfort)

                          Comment


                          • #14
                            Eu as alege G300 TD pe care il poti compara doar cu Land Cruiser-ul si la Hummer ma abtin ptr ca nu am mers in el .
                            270 CDI se imbolnaveste mai repede ca 300 TD si eu nu-l suport ca il am pe CLK ,motor CDI m-ar incanta doar 3200 care pe G ar fi alifie ca detine si putere si cuplu si nu trage de caroseria G-ului dar se gaseste si la alt pret .
                            Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
                            Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
                            ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF