In ciuda dimensiunilor generoase si aptitudinilor off-road, cei de la Brabus s-au gandit sa ofere o optiune posesorilor cu indeletniciri preponderent urbane.
In acest sens, GL a primit un parasoc frontal mai proeminent, care face loc si lampilor de ceata, in timp ce in partea posteriora i-a fost montat un spoiler cu difuzor de aer. Pentru imbunatatirea tinutei de drum Brabus ofera o suspensie mai rigida decat cea originala, care scade si garda la sol a SUV-ului.
Doua modele de jante din aliaj sunt oferite, dimensiunile disponibile fiind de 18 si 19 inci. De o atentie deosebita au beneficiat propulsoarele modelelor GL 320 CDI si GL 500. Prin softul dezvoltat de Brabus, motorul V6 diesel ajunge la o putere maxima de 272 CP si un cuplu de 590 Nm, obtinandu-se astfel un sprint 0-100 km/h in 8,9 secunde.
Pentru GL 500 modificarile sunt mult mai radicale, Brabus marind cilindreea V8-ului de la 5,5 la 6,1 litri. Upgrade-ul aduce 43 CP in plus, un cuplu maxim de 615 Nm si doar 6 secunde necesare pana la prima suta de km la ora. Modelul dispune si de frane imbunatatite, cu discuri mai mari decat cele originale.
Pentru toate variantele de motorizare, Brabus propune sisteme complete de evacuare, garantate chiar si in cazul motoarelor cu filtre de particule.
In acest sens, GL a primit un parasoc frontal mai proeminent, care face loc si lampilor de ceata, in timp ce in partea posteriora i-a fost montat un spoiler cu difuzor de aer. Pentru imbunatatirea tinutei de drum Brabus ofera o suspensie mai rigida decat cea originala, care scade si garda la sol a SUV-ului.
Doua modele de jante din aliaj sunt oferite, dimensiunile disponibile fiind de 18 si 19 inci. De o atentie deosebita au beneficiat propulsoarele modelelor GL 320 CDI si GL 500. Prin softul dezvoltat de Brabus, motorul V6 diesel ajunge la o putere maxima de 272 CP si un cuplu de 590 Nm, obtinandu-se astfel un sprint 0-100 km/h in 8,9 secunde.
Pentru GL 500 modificarile sunt mult mai radicale, Brabus marind cilindreea V8-ului de la 5,5 la 6,1 litri. Upgrade-ul aduce 43 CP in plus, un cuplu maxim de 615 Nm si doar 6 secunde necesare pana la prima suta de km la ora. Modelul dispune si de frane imbunatatite, cu discuri mai mari decat cele originale.
Pentru toate variantele de motorizare, Brabus propune sisteme complete de evacuare, garantate chiar si in cazul motoarelor cu filtre de particule.
Comment