Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Consuma mult sau...?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sal colegu,te sfatuiesc sa nu incerci gluma cu mersul pana se termina motorina din doua motive,unul ar fi ca daca ajunge pompa sa aspire ultimii 2 litri de motorina aspiri si toate sedimentele din rezervor adunate dealungul timpului iar in al doilea rand axul pompei are o piesa conica ce trebuie sa fie tot timpul lubrefiata cu motorina,lipsa motorinei in pompa distruge conicitatea acelei piese si asta o spune Stan patitul.Cat despre puturosenie eu am avut botul de cal 220,motorul de 2200 cm cubi si nu era f sprinten,dar asta e si farmecul lor.Filtrul se recomanda sa l schimbi la fiecare 10 -15 mii km iar pt injectoare ai o solutie ce se pune ca aditiv in motorina si le curata.
    Ai grija cum te comporti cu copii tai fiindca ei iti vor alege azilul.

    Comment


    • #17
      Merci pentru sfat Old Merc Fan. Nu voi risca cu treaba asta atunci.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Scream View Post
        Am un mercedes cobra 200d(1986).
        Indicatorul de pe bord are 4 gradatii.
        Initial, arata ca rezervorul era plin pe un sfert.

        Am pornit masina(pret de 10-15 minute in punctul mort), apoi m-am plimbat cam 30-40 de minute cu ea.
        S-a aprins becul rosu.
        M-am oprit la benzinarie si am bagat motorina de 60 lei(cam 12 litri).
        Am ajuns acasa, am parcat-o.

        Peste cateva zile, am repornit masina. Indicatorul combustibilului era intre prima si a doua liniuta.(| |.| | <- acolo unde e punctul era indicatorul).

        Am tinut masina pornita cam... 10 - 15 minute.
        Acul indicatorului a scazut cu cativa milimetri, ajungand foarte aproape de prima liniuta.

        Este normal sa consume atat?
        Aveti idee cum pot afla exact cat consuma la 100 de km?
        (ma gandesc sa golesc rezervorul complet, apoi sa bag 2-3 litri de motorina si sa vad cat parcurg cu acesti 2-3 litri de combustibil).



        Si o a doua intrebare: Indicatorul din bord pentru temperatura motorului nu se ridica.
        Dupa 20-30 de minute de functionare, arata putin peste 0 grade.
        Din nou, ma intereseaza sa stiu daca este normal.

        Si ultima intrebare: Accelereaza foarte lent. Cu pedala in podea, accelereaza incet de tot.
        Am incercat in toate cele 4 viteze si accelerarea era la fel de lenta.
        Cineva mi-a spus ca asa merge ea si sa nu-mi fac griji(masina avand aproximativ 2 tone), dar mi-as dori sa mi se confirme acest lucru de la persoane care au deja acest model. Nu ma deranjeaza ca-i lenesa, dar vreau sa stiu daca e defect sau asa e ea, "mai lenesa".


        Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
        1-Indicator de combustibil defect .
        2-De ce sa golesti rezrvorul .Alimenteaza pompa de injectie dintr-o sticla de 2 l, si vezi ce se intampla .
        3-Indicator de temperatura defect . Chiar daca nu aveai termostat de loc, tot trebuia sa indice 40-50 de grade .
        4-Daca pui problema de greutate, inseamna ca vorbim de demaraj . Asta este masina, asta este motorul . Nu ai ce-i face .
        Last edited by nstoe; 05-15-2010, 20:14 PM.

        Comment


        • #19
          Scuze, dar am mai gasit cateva date care l-ar putea interesa pe colegul Scream :
          -motorul este de 55 CP-cuplu 113Nm .
          -acceleratia 0-100km -31 s.
          -viteza de top- 130 km/h .
          -consum mediu- 8l/100 km .

          Comment


          • #20
            In legatura cu consumul , cel mai bine ar fi sa faci plinul pana sus , parcurgi 100 km si te intorci in acelasi peco si completezi din nou pana sus , asta ar fi modul cel mai precis de a-ti calcula consumul.
            kadar

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF