Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

As dori sa aflu care este cel mai puternic Motor Diesel (turbo) cu injectie mecanica.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • As dori sa aflu care este cel mai puternic Motor Diesel (turbo) cu injectie mecanica.

    As dori sa aflu care este cel mai puternic Motor Diesel (turbo) cu injectie mecanica produs de catre Mercedes.

    Si sa stiu si daca are cutie de viteze manual sau auto mecanic sau cu parti electronice.

    Am vazut ca este 138 cai 603-ul parca.
    Mai este pe W124 posibil unul de 148 cai (dar nu is sigur).
    Si am mai vazut pe un G300 unul de 177 cai (este si pe SEL) dar cred ca e 606 cu injectie electronica.


    Cine ma poate ajuta sa la muresc care e cel mai puternic motor produs de Mercedes (de preferat pt masina mica) cu injectie mecanica.
    Last edited by no problem; 03-31-2010, 22:38 PM.
    SMS / Call (preferably after) - 0754555444 sau 0740957736

  • #2
    Daca cel de 177cp are injectie electronica atunci singurul motor disponibil ii 350TD de 150cp ce era pe balene pana in 1996.
    Cu S-ul nu te pui.

    Comment


    • #3
      Mai era motoru 300 TD de pe 126 facut pt USA da nu mai stiu cati caiuti avea,
      Cine se scoala de dimineata ... doarme mai putin
      W202 2.0 diesel

      Comment


      • #4
        300 TD-ul are 148 cp. si se afla pe masina mea de cand s-a nascut si a ajuns la 500 de mii si merge impecabil!
        1988 300TD

        Comment


        • #5
          Tot nu sunt lamurit.
          Last edited by no problem; 03-31-2010, 22:31 PM.
          SMS / Call (preferably after) - 0754555444 sau 0740957736

          Comment


          • #6
            Poti lua un 300 TD si pui o turbina mai mare. Putere mai mare vrei ..fiabilitate mai mica o sa fie.
            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

            now - bicicleta !

            0744 239 949

            WEB
            http://garajautodiag.blogspot.com

            Comment


            • #7
              Originally posted by sovieticool View Post
              Poti lua un 300 TD si pui o turbina mai mare. Putere mai mare vrei ..fiabilitate mai mica o sa fie.
              Nu merge,pt ca este injectie mecanica si nu prea vei putea mari fin debitul de motorina,concomitent cu cel de aer,pt a mentine amestecul in proportie buna.
              De altfel,nu inteleg ce atata obsesie cu injectia mecanica,personal am avut asa ceva si a fost groaznic pt ca nu puteam deloc sa o reglez si consuma f mult din cauza ca amestecul nu era niciodata perfect cum ar fi la o injectie electrica.
              MÃREAȚA COBRA

              Comment


              • #8
                Originally posted by ediflorianus View Post
                tot nu sunt lamurit
                300TD de 177cp este cel mai puternic ... si potzi sa il aduci la 210cp din soft+un reglaj mecanic la turbina si mananci 320cdi de 224cp pe paine.
                Cu S-ul nu te pui.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by kriket View Post
                  300TD de 177cp este cel mai puternic ... si potzi sa il aduci la 210cp din soft+un reglaj mecanic la turbina si mananci 320cdi de 224cp pe paine.
                  Soft? Soft?! Deja suna a injectie electronica.

                  Pai ideea era ca e mai ok mecanic , nu are ce sa se strice chiar daca consuma mult , e EMP safe. :P

                  Oricum daca zici ca 300TD de 177 cai e cel mai tare probabil ;care e designatia cod motor OM?
                  Last edited by no problem; 03-31-2010, 22:32 PM.
                  SMS / Call (preferably after) - 0754555444 sau 0740957736

                  Comment


                  • #10
                    Se pare ca http://www.youtube.com/watch?v=XgtNtHWSOc4
                    OM606 cu injectie OM603 ar fi ideala, doar ca nu stiu de e posibil sau cata putere isi pierde motorul (pana una alta ma intereseaza cred ca mai mul probabil newtonmetri decat cai).
                    Last edited by no problem; 03-31-2010, 22:33 PM.
                    SMS / Call (preferably after) - 0754555444 sau 0740957736

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ediflorianus View Post
                      se pare ca http://www.youtube.com/watch?v=XgtNtHWSOc4
                      OM606 cu injectie OM603 ar fi ideala ... doar ca nush de e posibil sau cata putere isi pierde motorul (pana una alta ma intereseaza cred ca mai mul probabil newtonmetri decat cai)
                      Parerea mea e ca strici masina... daca vrei motor OM606 TD lasa`l asa cu pompa lui ca nu e foarte pretentios la motorina... bine acum sa nu`i bagi d`aia cu namol in ea!

                      Comment


                      • #12
                        E vb pana la urma la un motor G class care sa nu depinda in nici un fel de electronica si sa fie neaparat diesel (adik sa poti baga in rezervor orice fel de ulei motorina & so on).
                        Last edited by no problem; 03-31-2010, 22:34 PM.
                        SMS / Call (preferably after) - 0754555444 sau 0740957736

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ediflorianus View Post
                          E vb pana la urma la un motor G class care sa nu depinda in nici un fel de electronica si sa fie neaparat diesel (adik sa poti baga in rezervor orice fel de ulei motorina & so on).

                          Ti-am corectat toate posturile de mai sus, dupa cum observi posturile tale difera de la colegilor nostri. Asa ca te rog sa folosesti litera mare la inceput de propozitie si sa nu mai faci abuz de acele multe puncte si sa nu mai folosesti limbaj tip messenger. Multumesc.
                          E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

                          Comment


                          • #14
                            Eu am un C250TD are 150cp, cutie automata, din 1996. Pe vremea aia nu era motor diesel mai mare pe C Klass.

                            Comment


                            • #15
                              Eu am vazut o emisiune top gear din 1997 si vorbe-au de w210 300TD ca fiind cel mai rapid diesel din acea vreme. http://www.youtube.com/watch?v=cSKW6CFupeg
                              Cu S-ul nu te pui.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF