Salut, am cateva intrebari , dar mai inati sa descriu situatia.
Am un c200 diesel 75hp,manual, m-o mancat in ass sa pornesc masina la -20C ( trebuia sa fac cumparaturile... dar de stiam le amanam o luna :| ) , am tinut de multe ori la automat,am tinut de 2-3 ori pe bujie, pana la urma am tinut vreo 1 min la automat si a pornit.Am uiat sa mentionez , ca anul trecut i-a placut f tare iarna, la -10C pornea la sfert de cheie.Dupa ce a pornit a facut ca toti draci de ziceai ca acuma se rupe motoru in doua.Dupa cateva secunde mergea din ce in ce mai rotund , dupa aprox un minut mergea aproape ca inainte.Aproape, pentru ca acum a aparut un tacanit urat .Cu cat turez motorul (cald) cu atat sunetul ii mai difuz , dar il poti auzi si la 2000 ture ( in gol), asta daca il acelerez in gol , cand merg la drum , parca, nu se mai aude.
Cireasa de pe tort, cand ii cald motorul daca ii deschid capacul pe unde se pune ulei , improsca de il ia dracu, prima data cand am deschis o stropit de la vasul de antigel pana la vasul pt apa parbriz; la rece nu imroasca asa tare ,incepe showul numa dupa ce se incalzeste uleiul.Din cate am vazut mult ulei imi urca pe langa lant.
Din cate am citit pe net, prin manuale din povestile unuia altuia , binenteles fiecare cu alta parere.
Ar putea fi :
-injectoarele ( exct ce... nu stiu)
- pompa motorina ( aici am un semn mare de intrebare)
- segment(i) rupt(i) ( orice , dar chiar nu as vrea sa desfac motoru, nimeni nu il mai pune la loc asa cum la facut neamtu)
-ceva semeringuri pe la supape ( peste aceasta m-am lovit de mai multe ori, dar eu unu nu vad cum)
- ceva "pressure valve" din pompa de ulei(???)
Asa o parere cum ar suna? Sa ma gandesc la capitala? Alt motor?Schimb uleiul ( are 5000km )?Poate cineva a mai patit, auzit ,vazut ..ceva.
Motorina numai de la Petrom, ulei aral 10w40, iar un tester in zona din parti... cel mai apropiat ar fi un tip din Bistrita .(dar nustiu daca ma tine un drum de 300km sau poate se f**** si mai tare).
Asa groso-modo ( in cel mai rau caz)o capitala sau un motor second cu vreo 150000 km la fel ma ustura la buzunar.
Va multumesc inca o data pentru timpul acordat.
Am un c200 diesel 75hp,manual, m-o mancat in ass sa pornesc masina la -20C ( trebuia sa fac cumparaturile... dar de stiam le amanam o luna :| ) , am tinut de multe ori la automat,am tinut de 2-3 ori pe bujie, pana la urma am tinut vreo 1 min la automat si a pornit.Am uiat sa mentionez , ca anul trecut i-a placut f tare iarna, la -10C pornea la sfert de cheie.Dupa ce a pornit a facut ca toti draci de ziceai ca acuma se rupe motoru in doua.Dupa cateva secunde mergea din ce in ce mai rotund , dupa aprox un minut mergea aproape ca inainte.Aproape, pentru ca acum a aparut un tacanit urat .Cu cat turez motorul (cald) cu atat sunetul ii mai difuz , dar il poti auzi si la 2000 ture ( in gol), asta daca il acelerez in gol , cand merg la drum , parca, nu se mai aude.
Cireasa de pe tort, cand ii cald motorul daca ii deschid capacul pe unde se pune ulei , improsca de il ia dracu, prima data cand am deschis o stropit de la vasul de antigel pana la vasul pt apa parbriz; la rece nu imroasca asa tare ,incepe showul numa dupa ce se incalzeste uleiul.Din cate am vazut mult ulei imi urca pe langa lant.
Din cate am citit pe net, prin manuale din povestile unuia altuia , binenteles fiecare cu alta parere.
Ar putea fi :
-injectoarele ( exct ce... nu stiu)
- pompa motorina ( aici am un semn mare de intrebare)
- segment(i) rupt(i) ( orice , dar chiar nu as vrea sa desfac motoru, nimeni nu il mai pune la loc asa cum la facut neamtu)
-ceva semeringuri pe la supape ( peste aceasta m-am lovit de mai multe ori, dar eu unu nu vad cum)
- ceva "pressure valve" din pompa de ulei(???)
Asa o parere cum ar suna? Sa ma gandesc la capitala? Alt motor?Schimb uleiul ( are 5000km )?Poate cineva a mai patit, auzit ,vazut ..ceva.
Motorina numai de la Petrom, ulei aral 10w40, iar un tester in zona din parti... cel mai apropiat ar fi un tip din Bistrita .(dar nustiu daca ma tine un drum de 300km sau poate se f**** si mai tare).
Asa groso-modo ( in cel mai rau caz)o capitala sau un motor second cu vreo 150000 km la fel ma ustura la buzunar.
Va multumesc inca o data pentru timpul acordat.
Comment