Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Blow by???

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Blow by???

    Salut, am cateva intrebari , dar mai inati sa descriu situatia.
    Am un c200 diesel 75hp,manual, m-o mancat in ass sa pornesc masina la -20C ( trebuia sa fac cumparaturile... dar de stiam le amanam o luna :| ) , am tinut de multe ori la automat,am tinut de 2-3 ori pe bujie, pana la urma am tinut vreo 1 min la automat si a pornit.Am uiat sa mentionez , ca anul trecut i-a placut f tare iarna, la -10C pornea la sfert de cheie.Dupa ce a pornit a facut ca toti draci de ziceai ca acuma se rupe motoru in doua.Dupa cateva secunde mergea din ce in ce mai rotund , dupa aprox un minut mergea aproape ca inainte.Aproape, pentru ca acum a aparut un tacanit urat .Cu cat turez motorul (cald) cu atat sunetul ii mai difuz , dar il poti auzi si la 2000 ture ( in gol), asta daca il acelerez in gol , cand merg la drum , parca, nu se mai aude.
    Cireasa de pe tort, cand ii cald motorul daca ii deschid capacul pe unde se pune ulei , improsca de il ia dracu, prima data cand am deschis o stropit de la vasul de antigel pana la vasul pt apa parbriz; la rece nu imroasca asa tare ,incepe showul numa dupa ce se incalzeste uleiul.Din cate am vazut mult ulei imi urca pe langa lant.
    Din cate am citit pe net, prin manuale din povestile unuia altuia , binenteles fiecare cu alta parere.
    Ar putea fi :
    -injectoarele ( exct ce... nu stiu)
    - pompa motorina ( aici am un semn mare de intrebare)
    - segment(i) rupt(i) ( orice , dar chiar nu as vrea sa desfac motoru, nimeni nu il mai pune la loc asa cum la facut neamtu)
    -ceva semeringuri pe la supape ( peste aceasta m-am lovit de mai multe ori, dar eu unu nu vad cum)
    - ceva "pressure valve" din pompa de ulei(???)
    Asa o parere cum ar suna? Sa ma gandesc la capitala? Alt motor?Schimb uleiul ( are 5000km )?Poate cineva a mai patit, auzit ,vazut ..ceva.
    Motorina numai de la Petrom, ulei aral 10w40, iar un tester in zona din parti... cel mai apropiat ar fi un tip din Bistrita .(dar nustiu daca ma tine un drum de 300km sau poate se f**** si mai tare).
    Asa groso-modo ( in cel mai rau caz)o capitala sau un motor second cu vreo 150000 km la fel ma ustura la buzunar.

    Va multumesc inca o data pentru timpul acordat.

  • #2
    Salut.Incearca ceva de genul:motor cald,apa la 85-90 grade,talpa pe acceleratie pana aproape de rosu.Scurta,la vreo 5-6 secunde.Repeta operatiunea de vreo 3-4 ori si asculta motorul apoi.Eu am un w124,250 diesel aspirat si l-am pornit si la -32 grade.Facea un tacanit in motor,mi-am dat seama ca una sau doua duze au ramas intepenite din cauza parafinei ingrosata de la frig.L-am accelerat in gol cand s-a incalzit motorul de am crezut ca zboara de sub capota si a incetat tacanitul.Eu mai folosesc si benzina,un litru la 15 de motorina.Pe timp de iarna.Succes,sper sa o rezolvi.
    Last edited by papamosu; 01-29-2010, 20:58 PM.

    Comment


    • #3
      Merci de sfat.
      Am fost la un mecanic , problema ii primul injector , proba pe care a facut-o a fost destul de simpla a desfacut conducta de motorina ce alimenta injectorul si tacanitul a disparut instant. Urmeaza sa ii schimb diuza ( din cate am inteles ) si va disparea tacanitul ; cat despre ulei , exact nu a stiut sa imi spuna, motive ar fi mai multe (semeringurile de la supape, sau pe undeva ii blocat traseul gazelor de carter), lucrul bun ii ca nu manaca ulei cel putin dupa 200km de oras nivelul de ulei nu a scazut pe joja.
      Momentan situatia pare roza.

      Comment

      Working...
      X
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF