Cred ca am dat de belea. Sunt putin cam pe langa topic dar nu stiam unde sa postez mai bine.
MAsina la care am probleme nu este mercedes, este un papuc din 2003 cu motor de renault 1,9 diesel. Eram foarte incarcat si cand am ajuns acasa, am parcat cu spatele ca sa descarc. Fiind in panta l-am turat mai mult, astazi chiar mai mult ca de obicei si a inceput sa iasa fum alb din compartimentul motor. Am deschis capota si m-am uitat sa vad de unde iasa fum si nu pot sa-mi dau seama exact, dar cred ca de la nivelul chiuloasei iesea fumul si doar in partea din spate. Am verificat apa era la nivel (putin sub linia de maxim), uleiul era negru pe joja si cam la limita de jos. Fum alb pe esapament nu a scos desi am mai mers cam 1 km nestiind ca nu e sanatos. Nimic schimbat. In timp ce turam, mi s-a oprit odata motorul si am vazut ca becul de la apa a ramas aprins 2-3 sec apoi s-a stins si a pornit termocupla, parca mai tarziu ca de obicei. Sa se fi ars senzorul la termometru (cred ca am spus o prostie)? La punerea contactului toate becurile martor ard.
Marea intrebare "Am ars garnitura de chiuloasa?? Am ars oare si chiuloasa???" Trebuie schimbat motorul asa cum zicea un nene????
Astept un raspuns 2,3,4. Multumesc anticipat!
MAsina la care am probleme nu este mercedes, este un papuc din 2003 cu motor de renault 1,9 diesel. Eram foarte incarcat si cand am ajuns acasa, am parcat cu spatele ca sa descarc. Fiind in panta l-am turat mai mult, astazi chiar mai mult ca de obicei si a inceput sa iasa fum alb din compartimentul motor. Am deschis capota si m-am uitat sa vad de unde iasa fum si nu pot sa-mi dau seama exact, dar cred ca de la nivelul chiuloasei iesea fumul si doar in partea din spate. Am verificat apa era la nivel (putin sub linia de maxim), uleiul era negru pe joja si cam la limita de jos. Fum alb pe esapament nu a scos desi am mai mers cam 1 km nestiind ca nu e sanatos. Nimic schimbat. In timp ce turam, mi s-a oprit odata motorul si am vazut ca becul de la apa a ramas aprins 2-3 sec apoi s-a stins si a pornit termocupla, parca mai tarziu ca de obicei. Sa se fi ars senzorul la termometru (cred ca am spus o prostie)? La punerea contactului toate becurile martor ard.
Marea intrebare "Am ars garnitura de chiuloasa?? Am ars oare si chiuloasa???" Trebuie schimbat motorul asa cum zicea un nene????
Astept un raspuns 2,3,4. Multumesc anticipat!
Comment