Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cum se foloseste Solutia Diesel Spulung (Liqui Moly)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Multam fain de schema white8snow. Am facut si io o curatare azi la injectoare cu solutia asta. Cost total 64 lei + 2 beri ca doar nu era sa ard liqui moly diesel spulung degeaba.
    Numa bine!

    Comment


    • #32
      Noi folosim SEAFOAM
      http://www.youtube.com/watch?v=0PbQRSsjeR0

      Comment


      • #33
        Si Wynn's produce o solutie asemanatoare si de cel putin sase ani o folosesc .Totusi nu e recomandat la motoarele cu uzura foarte mare pt ca ataca si calamina depusa pe pistoane si micsoreaza drastic compresia . Solutia e de gasit la orice magazin mai mare si vine la 0.5 litri intr-o cutie metalica . Nici vorba nu trebuie turat motorul in cele circa 20 de minute cat masina merge cu solutia respectiva.

        Comment


        • #34
          salut

          am un E 220 cdi in 2000 si imi cam fumega mai ales cand i dau" talpa " oare mar ajuta o solutie de curatat injectoare ?.....Mersi .

          Comment


          • #35
            Dupa ce am testat pe pielea mea solutia pe 3 masini tin sa precizez ca este o pierdere de bani. Cel mai ok dat un leu in plus si apelat la o firma specializata in reconditionare de injectoare si testare pe bank de proba. Costa mai mult dar e o treaba care te tine . Solutia nu remediaza problema daca e grava iar daca e medie doar o amelioreaza pentru scurt timp si revine la loc.
            Singura utilitate e pentru masini noi sau injectoare noi cu rol de mentinere in stare buna mai mult timp , sau dupa ce s-a efectuat curatarea si repararea in service specializat.
            +40758148228 whats app active

            Proud owner of Lady Blue W140.

            Comment


            • #36
              Eu deja am schimbat duzele pentru ca la turatii mari mi se blocau si scotea fum. Acum am duze noi originale Bosch si inainte sa alimentez bag si ulei 2T in rezervor. Diferenta se vede dupa cateva sute de km. Motorul e mai silentios si nu mai fumega asa mult la rece.
              W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
              W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
              W 124 `93 E250 D ex 300 D


              - Bond - James Bond.
              - `Dullah - Abdullah.

              Comment


              • #37
                Originally posted by Leo View Post
                Eu deja am schimbat duzele pentru ca la turatii mari mi se blocau si scotea fum. Acum am duze noi originale Bosch si inainte sa alimentez bag si ulei 2T in rezervor. Diferenta se vede dupa cateva sute de km. Motorul e mai silentios si nu mai fumega asa mult la rece.
                Cat ai platit pentru schimbarea duzelor ?
                Si eu folosesc ulei de 2t in amestec, dar la pornire tot fumega un pic si merge neregulat. Chestia e ca stiu de ce, am 2 bujii arse si am nevoie de duze noi dar inca nu sunt fonduri pentru reparatie . In schimb la 10 secunde dupa pornire merge brici si la turatii mari nu scoate fum decat daca o calc pe 1 a pana la 5000 ture altfel in mers normal ai zice ca e benzinara.
                +40758148228 whats app active

                Proud owner of Lady Blue W140.

                Comment


                • #38
                  Pai in primul rand schimba bujiile arse... Dupa aia ar trebui sa dispara mersul neregulat in primele momente dupa pornire. Din ce zici tu nu cred ca sunt asa duse duzele tale.

                  Comment


                  • #39
                    Revin cu completare:
                    Am pus bujii noi si releu nou ca sa nu imi mai bat capu sa caut care erau stricate din ele.
                    Am facut plinul ca de obicei in amestec cu motorina decantata + ulei de 2T care dupa ce am tot testat am ajuns sa-l adaug in proportie de 1 la 10 parti de motorina. ( am obs ca merge parca mai bine cu mai mult ulei ) .
                    Dupa un sfat cu mecanicul pompagiu am concluzionat ca diuzele nu au nici o problema si le-am mai dat o curatare pe direct cu zeama de la liqui moly.
                    Dimineata urmatoare am plecat cu sotia la multe intentionat ca era frig , in Cavnic pe o vale rece am masurat dimineata - 7 grade celsius si dupa ce i-am dat o cheie in gol sa invarta uleiul am pornit fara gram de fum fara nici o problema. Ce sa zic, am fost foarte bucuros.

                    Apropo problema de la bujii incandescente poate cauza fum alb la pornire, mult fum, atat de mult ca umple strada de fum . Remediati daca aveti problema asta ca se uzeaza motoru inutil .
                    +40758148228 whats app active

                    Proud owner of Lady Blue W140.

                    Comment


                    • #40
                      Si care e explicatia? De ce o bujie batrana ar da fum alb?
                      Eu stiam ca rolul bujiei incandescente in actul sexual e extrem de limitat, doar da scanteie si pe urma se retrage pana la urmatoarea pornire.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by cutaresku View Post
                        Eu stiam ca rolul bujiei incandescente in actul sexual e extrem de limitat, doar da scanteie si pe urma se retrage pana la urmatoarea pornire.
                        "caldura" http://www.youtube.com/watch?v=tKoyWpO6boE
                        Cu S-ul nu te pui.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by cutaresku View Post
                          Si care e explicatia? De ce o bujie batrana ar da fum alb?
                          Eu stiam ca rolul bujiei incandescente in actul sexual e extrem de limitat, doar da scanteie si pe urma se retrage pana la urmatoarea pornire.
                          Imi pare rau ca n-am filmat sa-ti arat. Uite cam asa era. Mergeam dimineata puneam contactu se stingea dupa cateva secunde spirala in bord si se aprindea la loc. Dau cheie si invarte .... nu porneste doar tuseste odata. Iar tin pe bujie ... iar dau cheie ... de data asta mai tuseste odata si merge cateva secunde, degeaba calc acceleratia ca moare oricum. A treia sau a patra incercare porneste un cilindru sau doi , suna precum un tractor si scoate fum alb cu gri de umple strada, in vreo 10 secunde pornesc toti cilindrii si nu mai scoate gram de fum si merge frumos.
                          Dupa ce am remediat bujiile nici o problema. Explica tu atunci care o fost problema... sau daca vrei sa experimentezi scoate mufa din releu si porneste fara si ai sa vezi pe pielea ta.
                          Tin sa-ti spun ca motoru e brici, nu papa ulei intre schimburi, trage bine, nu fumega in rest , merge chiar neasteptat de bine pt cei 280.000 km care ii are.

                          Hai sa-ti zic vb. nevestemi ... " inceputu conteaza cel mai mult ... " asa si la diesel pornirea nu e tot una in camera de ardere rece sau fierbinte ... prinzi tu ideea.
                          +40758148228 whats app active

                          Proud owner of Lady Blue W140.

                          Comment


                          • #43
                            Explicatia este ca atunci cand nu functioneaza una sau mai multe bujii, nu mai porneste ,,la sfert" si in timp ce ii dai la automat pompa injecteaza motorina care se strange in capul pistonului, iar in final cand porneste motorul, da fum din cauza combustibilului injectat in exces.

                            Comment


                            • #44
                              Seems logic now.
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by 3mil View Post
                                Explicatia este ca atunci cand nu functioneaza una sau mai multe bujii, nu mai porneste ,,la sfert" si in timp ce ii dai la automat pompa injecteaza motorina care se strange in capul pistonului, iar in final cand porneste motorul, da fum din cauza combustibilului injectat in exces.
                                Si porcaria asta e grava.... cel putin din cate imi dau seama. Acuma in cazul meu nu era chiar atat de grava ca am 1 din 10 parti ulei de 2 t in motorina. Deci de 3 ori mai mult decat se pune la un motor in 2 timpi asa ca macar aveam ungere . Dar daca nu aveam.... . Atunci spala uleiul de pe cilindru si mergea segmentu pe " uscat " si crestea uzura de numa.
                                Si uleiu asta in motorina e cu 2 taisuri ca nu arde complet 100% si aduna in baie niste reziduri. Dupa cum stiti ambelajul la motoarele 2 t se unge cu uleiul ars rezultat din ardere si de aia nici nu tine prea mult. Asa ca pentru a reduce contaminarea uleiului am redus schimburile de ulei la jumatate termenul , adica la 5000 km fac schimbul de ulei si filtru de ulei si aer + motorina doar la 10.000 . Probabil fac parte din proprietarii aia de mercedes atata de tigniti sa-l ingrijeasca incat o sa ma ingroape cu el .
                                +40758148228 whats app active

                                Proud owner of Lady Blue W140.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF