Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

De ce are asa cai putini?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Colega eu am un w 202 25oD fara turbo,de 113 caluti,automat dar nu ma depaseste NICIODATA Dacia,cit despre alegerea dintre MB clasic si CDI ori altele cu armasari multi este ca eu[clasicul] imi merge masina tot timpul fara a avea pom de iarna in bord si trec pe la service doar pentru a-mi saluta prietenii iar cei cu electronica pentru a-mi injura prietenii.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Jacob View Post
      Am condus de curand un w124 cu motor de 2500 si turbo desel cu cutie automata, va spun ca nici BMW nici Audi nu statea in fatea mea pe o distanta de 10KM am mers cu 180 cu el si mai putea dar cum masina nu era a mea imi era frica sa il duc mai sus.
      Fac legamant ca mergeau la relantii sau nu vroiau soferii bmw-urilorsa merga tare de le-ai depasit, pt ca altfel un 124 250D nici fumul nu-l mai simte de la orice bmw , daca propietarul bavarezei vrea sa te depaseasca.

      Comment


      • #18
        Originally posted by 300zxtt View Post
        Fac legamant ca mergeau la relantii sau nu vroiau soferii bmw-urilorsa merga tare de le-ai depasit, pt ca altfel un 124 250D nici fumul nu-l mai simte de la orice bmw , daca propietarul bavarezei vrea sa te depaseasca.
        Sincer sa fiu nici nu ma prea intereseaza subiectul, nu de alta dar pentru mine Mercedes e masina suprema si e incomparabil cu orice alceava, pentru mine un w123 e de 10 ori mai pretioasa ca un X5 sau mai stiu eu ce, dat find faptul ca nu sunt nici vreun vitezoman si imi place eleganta, confortul si fiabilitatea Mercedes. Dar hai sa nu generalizam ideea ca orice bmw ii da fum chiar si unui w124 250TD...si fireste ca ma refer la bmw-uri de aceiasi carburatie, an, greutate si asa mai departe...dar in fine poate te-ai referit la propiu ) !
        1982 Mercedes w123 240D
        1992 Mercedes w124 200D

        Comment


        • #19
          Prietene ai o parere prea buna despre bmw si nu sti ce face un c 250D cind ruleaza cu 200/h si face de ris masini din generatia STARTREC new generation

          Comment


          • #20
            Originally posted by Johnel View Post
            Prietene ai o parere prea buna despre bmw si nu sti ce face un c 250D cind ruleaza cu 200/h si face de ris masini din generatia STARTREC new generation
            Prietene, am avut o groaza de catacombe 250d si TD si stiu ce vorbesc. 524td cam pune in fund un 250 si sa nu mai vb de 525tds, care mananca jar. Dar deja o dam in off.

            Comment


            • #21
              Originally posted by 300zxtt View Post
              Prietene, am avut o groaza de catacombe 250d si TD si stiu ce vorbesc. 524td cam pune in fund un 250 si sa nu mai vb de 525tds, care mananca jar. Dar deja o dam in off.
              TDS-urile sunt cele mai catastrofale motoare facute vreodata de un constructor german. Asta o spun specialistii, nu eu. Eu am avut de ales intre un 525 tds din 2000 si un E 250D de 113 cai din 98 (mai scum cu 500 de euro) si l-am ales pe cel din urma. Nu pentru ca Hakkinen a fost, este si va fi mereu idolul meu ci pentru ca am intrebat si eu in stanga si-n dreapta pe cunoscatori si toti mi-au recomandat la unison Mercedes-ul si in special motorul 250D care e foarte fiabil.

              Comment


              • #22
                Originally posted by aditzah View Post
                TDS-urile sunt cele mai catastrofale motoare facute vreodata de un constructor german. Asta o spun specialistii, nu eu. Eu am avut de ales intre un 525 tds din 2000 si un E 250D de 113 cai din 98 (mai scum cu 500 de euro) si l-am ales pe cel din urma. Nu pentru ca Hakkinen a fost, este si va fi mereu idolul meu ci pentru ca am intrebat si eu in stanga si-n dreapta pe cunoscatori si toti mi-au recomandat la unison Mercedes-ul si in special motorul 250D care e foarte fiabil.
                2500TDS e un motor foarte fiabil, din aceasi cauza a continuat productia lui si pe E39,( a fost montat pe E34, E36 chiar si pe E38,seria 7) fiind unul dintre cele mai polivalente motoare diesel si unul foarte reusit, dar normal ca in Romania nu e bun ,ca nu merge cu motorina de groapa sau locomotiva.Si care anume din specialisti o spun?Mecanici care-si prind mainile in el si nu stiu cum se scoate pompa de injectie?

                Daca vrei cele mai catastrofale motoare fabricate de constructori germani iti dau o lista lunga care nu-si are rostul aici, si motorul ala nu e pe lista.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by aditzah View Post
                  TDS-urile sunt cele mai catastrofale motoare facute vreodata de un constructor german. Asta o spun specialistii, nu eu. Eu am avut de ales intre un 525 tds din 2000 si un E 250D de 113 cai din 98 (mai scum cu 500 de euro) si l-am ales pe cel din urma. Nu pentru ca Hakkinen a fost, este si va fi mereu idolul meu ci pentru ca am intrebat si eu in stanga si-n dreapta pe cunoscatori si toti mi-au recomandat la unison Mercedes-ul si in special motorul 250D care e foarte fiabil.
                  Dupa ce ai spus mai sus se vede ca habar nu ai care e motorul TDS....in primul rand nu exista TDS din 2000.....acest motor s-a pus pe BMW-uri numai pana in 1998, iar turbo-dieselul de la Mercedes din 1998 are 150cp :P
                  2.5TDS-ul era un motor destul de fiabil pt puterea pe care o avea la vremea lui......motorul asta greu il omori....oricum, poate te referi la faptul ca ii cad mai usor accesoriile chiar comparativ cu predecesorul 2.4TD, pt ca are in plus intercooler, mai multi CP/L deci un turbo mai stresat...TDS-ul este printre primele motoare diesel cu care, pus pe o masina de serie mare, s-a depasit 200kmph, plus ai un consum mediu de 8-8.5%
                  Last edited by NinjaV12; 09-14-2009, 23:02 PM.
                  Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                  Comment


                  • #24
                    Salut!
                    Eu am motorul diesel simplu de 113 cai nu cel cu turbo de 150. M-am referit la tds-ul de pe 525 ptr ca in situatia in care eram, am cerut multe informatii de la multi mecanici, prieteni si cunoscuti care au detinut sau s-au intalnit cu masini pe care a fost pus acest motor. Fara absolut nici o exceptie toti m-au indrumat sa iau Mercedesul intrucat aveam de ales intre unul din cele mai fiabile si longevive motoare facute vreodata (2,5D) si unul dupa cum ai spus si tu "destul de fiabil".
                    Am spus 525 din 2000 deci probabil inmatriculat prima data in 2000. Daca dai un search pe un sit comercial auto consacrat vei gasi destule exemplare.
                    Nu sunt eu cel mai mare cunoscator dar NU cred ca vom putea vreodata compara cele doua marci auto dpdv al fiabilitatii.
                    Imi cer scuze ptr ca am spus ca tds-urile is cele mai catastrofale motoare, cred ca am exagerat. Mi-am facut eu o impresie proasta dupa ce am auzit de multe exemple negative de la oameni de incredere. Poate sunt altele si mai proaste, dar oricum nu va ramane in istorie ca un motor foarte reusit.
                    Last edited by aditzah; 09-15-2009, 09:56 AM.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by aditzah View Post
                      Salut!
                      . Poate sunt altele si mai proaste, dar oricum nu va ramane in istorie ca un motor foarte reusit.
                      Sunt multe persoane care se apuca sa vorbeasca fara sa aibe habar despre ce vorbesc.Ti-ai format o parere despre acest motor culegand informatii de la celebri ''meseriasi'' care distrug motoarele in spatele blocurilor incercand chipurile sa le repare? Ai avut in posesie un asa motor in stare perfecta si ai ajuns la concluzia asta? Sau te apuci sa arunci cu pietre in struguri? Motorul 2500TDS e printre cele mai fiabile si reusite motoare BMW,fiind peste 250TD-ul de la Mercedes, mai ales la sportivitate si sa nu mai vorbim de lipsa de vibratii, care la Mercedes se cam simt. Si cand te gandesti ca tu ai doar ''amaratul'' de aspirat...
                      Last edited by 300zxtt; 09-16-2009, 23:23 PM.

                      Comment


                      • #26
                        Eu zic sa schimbati titlul si rubrica topicului,sau sa va contraziceti pe privat,
                        Pana la urma asta este ClubMercedes, ar fi bine purtata discutzia asta la off topic,
                        -nu de alta dar intra colegii de la Bmw si rad de noi cand ne citesc....
                        S-au poate gresesc eu, si aici se face doar o comparatzie, care probabil nu isi are rostul,intre Mercedes si BMW
                        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                        Comment


                        • #27
                          95 de cai sunt suficienti. Iti asigura fiabilitate, consum rezonabil, si taxe mici. Daca esti vigilent si reusesti sa lansezi putin masina inainte de depasire, nici acestea nu vor mai fi o problema. Concluzionand trebuie sa stii sa exploatezi 95 de cai ca sa vrei 200, plus ca infrastructura din Romanica este supradepasita chiar si de o masina de 95.
                          Off topic: De ce nu ai luat si tu un motor cu inginerii - puteai sa incerci masinile din Asia.
                          http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                          Comment


                          • #28
                            Off topic (ca nu pot sa tac) ,ma baieti voi glumiti cu 2,5 TDS ala ? Pai hai sa intrebam pe la service-uri cate BMW-uri si cate Opel-uri cu motoare 2500 TDS zac fara chiulase si cu probleme la pompa deci terminati-va cu pacanitoarea aia de motor si nu mai incercati sa-l comparati cu 2,5 de la Mercedes care este piesa de referinta la capitolul fiabilitate .
                            Are cai putini ca sa te tina mult ,punct !
                            Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
                            Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
                            ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

                            Comment


                            • #29
                              Eu zic sa o lasati balta,
                              Da-ti o raita pe site-ul rivalilor si vedeti ce zic chiar ei despre motorul 2,5 tds si in general de motoarele diesel fara common rail, facute de BMW,

                              Asta asa sa va lamuriti
                              Sper sa nu imi iau ban,

                              Toate cele bune,

                              Sursa www.bmwclub.ro,
                              Attached Files
                              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                              Comment


                              • #30
                                Fratilor, eu am avut un BMW 525 TDS, despre motor nu pot sa zic decat ca mergea ca o racheta, fara vibratii si torcea foarte bine, la aceste motoare pacatoase sunt pompele de injectie si turbinele.A vand in vedere ca ele au ceva km, cedeza destul de des si sunt cam scumpe, defapt intretinerea unui BMW versu Mercedes cdi (pe care il detin acum), este mult mai mare, aproape de 3 ori.
                                Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF