Va salut,
Sant din Bistrita, nou pe forum, si am nevoie disperata de ajutor.
Detin un Mercedes C classe 220, diesel, an fabricatie 1994, 70kw, motorizare 2155 cm3.
Pina acum 2 luni, masina mergea foarte foarte bine, apoi au inceput urmatoarele probleme:
Dimineata cand il porneam la rece, nu statea la relanti si motorul galopa foarte tare. Acul de la turometru cadea la 100 turatii, apoi urca la 800 turatii (variatii mari la relanti). Daca il tineam din acceleratie aproximativ 15 minute la 900-1000 de turatii, se incalzea motorul si nu mai aveam nici o problema, iar relanti-ul se stabiliza la 700-800 turatii. Dupa asta, in timpul zilei, era totul OK, fara nici o problema, indiferent de cate opriri si porniri faceam.
Acum o saptamana a inceput sa se opreasca in timpul mersului, se aprindea becul EDC, iar motorul suna total diferit, ca o mitraliera la foc automat.
Dupa 2-3 figuri de astea, nu a mai pornit deloc. Mai bine zis pornea dar se oprea dupa 1-2 secunde, indiferent cat am incercat.
Am chemat un specialist cu soft de Mercedes, a pus-o pe tester, a resetat niste erori dar nimic concret – pentru a vedea cum baga pompa trebuia sa pornesc motorul, ceea ce nu puteam.
Intrand pe forum si mai intreband mecanici, cu telefoane date la firma Bosch, mi-au zis ca ar fi ceva electronic dus de pe pompa de injectie.
Nu am vrut sa ma complic cu schimbarea electronicii (cost foarte mare, aproximativ 3000 ron) asa ca mi-am luat o pompa second, de pe alta masina, cu proba, deci practic a luat-o de pe masina in fata mea, pompa fiind functionala).
Am adus meseriasul, a pus pompa la punct ( a lucrat dupa schema de la Mercedes), a montat-o dar, surpriza, aceeasi figura: porneste doar pentru 1-2 secunde apoi se opreste. Mentionez inca o data ca pompa a fost luata de pe o masina care functiona.
Meseriasul a controlat furtunele, a tras motorina cu gura, dar aceasta vine numai pana la pompa si in injectoare dar atat. Practic, masina nu se alimenteaza.
A aerisit tot ce se putea aerisi, am dat la cheie pana am terminat o baterie noua, am tras masina 10 km ca sa o pornesc dar tot nimic.
Ajutati-ma va rog si dati-mi o idée. Care ar putea sa fie problema?
Trebuia cumva pus testerul ca sa resetez pompa?
Are cumva vreo pompa de alimentare in rezervor care ar putea fi dusa?
Poate fi dus vreun sensor care nu este pozitionat pe pompa? (am vazut ca mai are vreo 2 senzori pe chiuloasa, in linie cu bujiile)
Va multumesc.
Sant din Bistrita, nou pe forum, si am nevoie disperata de ajutor.
Detin un Mercedes C classe 220, diesel, an fabricatie 1994, 70kw, motorizare 2155 cm3.
Pina acum 2 luni, masina mergea foarte foarte bine, apoi au inceput urmatoarele probleme:
Dimineata cand il porneam la rece, nu statea la relanti si motorul galopa foarte tare. Acul de la turometru cadea la 100 turatii, apoi urca la 800 turatii (variatii mari la relanti). Daca il tineam din acceleratie aproximativ 15 minute la 900-1000 de turatii, se incalzea motorul si nu mai aveam nici o problema, iar relanti-ul se stabiliza la 700-800 turatii. Dupa asta, in timpul zilei, era totul OK, fara nici o problema, indiferent de cate opriri si porniri faceam.
Acum o saptamana a inceput sa se opreasca in timpul mersului, se aprindea becul EDC, iar motorul suna total diferit, ca o mitraliera la foc automat.
Dupa 2-3 figuri de astea, nu a mai pornit deloc. Mai bine zis pornea dar se oprea dupa 1-2 secunde, indiferent cat am incercat.
Am chemat un specialist cu soft de Mercedes, a pus-o pe tester, a resetat niste erori dar nimic concret – pentru a vedea cum baga pompa trebuia sa pornesc motorul, ceea ce nu puteam.
Intrand pe forum si mai intreband mecanici, cu telefoane date la firma Bosch, mi-au zis ca ar fi ceva electronic dus de pe pompa de injectie.
Nu am vrut sa ma complic cu schimbarea electronicii (cost foarte mare, aproximativ 3000 ron) asa ca mi-am luat o pompa second, de pe alta masina, cu proba, deci practic a luat-o de pe masina in fata mea, pompa fiind functionala).
Am adus meseriasul, a pus pompa la punct ( a lucrat dupa schema de la Mercedes), a montat-o dar, surpriza, aceeasi figura: porneste doar pentru 1-2 secunde apoi se opreste. Mentionez inca o data ca pompa a fost luata de pe o masina care functiona.
Meseriasul a controlat furtunele, a tras motorina cu gura, dar aceasta vine numai pana la pompa si in injectoare dar atat. Practic, masina nu se alimenteaza.
A aerisit tot ce se putea aerisi, am dat la cheie pana am terminat o baterie noua, am tras masina 10 km ca sa o pornesc dar tot nimic.
Ajutati-ma va rog si dati-mi o idée. Care ar putea sa fie problema?
Trebuia cumva pus testerul ca sa resetez pompa?
Are cumva vreo pompa de alimentare in rezervor care ar putea fi dusa?
Poate fi dus vreun sensor care nu este pozitionat pe pompa? (am vazut ca mai are vreo 2 senzori pe chiuloasa, in linie cu bujiile)
Va multumesc.
Comment