Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutor! Nu mai porneste!

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor! Nu mai porneste!

    Va salut,
    Sant din Bistrita, nou pe forum, si am nevoie disperata de ajutor.
    Detin un Mercedes C classe 220, diesel, an fabricatie 1994, 70kw, motorizare 2155 cm3.
    Pina acum 2 luni, masina mergea foarte foarte bine, apoi au inceput urmatoarele probleme:
    Dimineata cand il porneam la rece, nu statea la relanti si motorul galopa foarte tare. Acul de la turometru cadea la 100 turatii, apoi urca la 800 turatii (variatii mari la relanti). Daca il tineam din acceleratie aproximativ 15 minute la 900-1000 de turatii, se incalzea motorul si nu mai aveam nici o problema, iar relanti-ul se stabiliza la 700-800 turatii. Dupa asta, in timpul zilei, era totul OK, fara nici o problema, indiferent de cate opriri si porniri faceam.
    Acum o saptamana a inceput sa se opreasca in timpul mersului, se aprindea becul EDC, iar motorul suna total diferit, ca o mitraliera la foc automat.
    Dupa 2-3 figuri de astea, nu a mai pornit deloc. Mai bine zis pornea dar se oprea dupa 1-2 secunde, indiferent cat am incercat.
    Am chemat un specialist cu soft de Mercedes, a pus-o pe tester, a resetat niste erori dar nimic concret – pentru a vedea cum baga pompa trebuia sa pornesc motorul, ceea ce nu puteam.
    Intrand pe forum si mai intreband mecanici, cu telefoane date la firma Bosch, mi-au zis ca ar fi ceva electronic dus de pe pompa de injectie.
    Nu am vrut sa ma complic cu schimbarea electronicii (cost foarte mare, aproximativ 3000 ron) asa ca mi-am luat o pompa second, de pe alta masina, cu proba, deci practic a luat-o de pe masina in fata mea, pompa fiind functionala).
    Am adus meseriasul, a pus pompa la punct ( a lucrat dupa schema de la Mercedes), a montat-o dar, surpriza, aceeasi figura: porneste doar pentru 1-2 secunde apoi se opreste. Mentionez inca o data ca pompa a fost luata de pe o masina care functiona.
    Meseriasul a controlat furtunele, a tras motorina cu gura, dar aceasta vine numai pana la pompa si in injectoare dar atat. Practic, masina nu se alimenteaza.
    A aerisit tot ce se putea aerisi, am dat la cheie pana am terminat o baterie noua, am tras masina 10 km ca sa o pornesc dar tot nimic.
    Ajutati-ma va rog si dati-mi o idée. Care ar putea sa fie problema?
    Trebuia cumva pus testerul ca sa resetez pompa?
    Are cumva vreo pompa de alimentare in rezervor care ar putea fi dusa?
    Poate fi dus vreun sensor care nu este pozitionat pe pompa? (am vazut ca mai are vreo 2 senzori pe chiuloasa, in linie cu bujiile)
    Va multumesc.

  • #2
    Injectoarele le-ai dat jos,au fost verificate?am mai vazut blocate...dar oricum ciudat...

    Comment


    • #3
      Nu au cum sa fie blocate pentru ca sant noi. Am parcurs cu ele cam 500 km. Dupa cum am mai spus, motorul mergea ca un ceas elvetian.
      Astept in continuare ajutor.

      Comment


      • #4
        Ai incercat sa vezi daca motorina din rezervor vine usor spre pompa,ar exista posibilitatea,ca sorbul rezervorului sa fie obturat.
        Atentie,viata nu are ...roata de rezerva.

        Comment


        • #5
          Am tras motorina cu gura si vine usor pana la pompa. Astazi am mai incercat inca o data si e clar ca nu se alimenteaza pompa.

          Comment


          • #6
            Colegu' ai rezolvat problema? sa ne zici si noua ce si cum...

            Comment


            • #7
              sper

              Am dus masina intr-un service particular si pusa pe test nu a aratat defectiune la pompa de injectie, in schimb a dat defect senzorul de temperatura motor, pe care l-am si schimbat, si senzorul de la arborele cotit care ar fi cauzat toate problemele.
              L-am comandat dar se gaseste numai pe original si trebuie sa vina azi sau maine, asa ca un raspuns sigur la problema o sa am probabil pe luni.
              Oricum, va anunt cum am un rezultat.

              Comment


              • #8
                Originally posted by otto2lili View Post
                Am dus masina intr-un service particular si pusa pe test nu a aratat defectiune la pompa de injectie, in schimb a dat defect senzorul de temperatura motor, pe care l-am si schimbat, si senzorul de la arborele cotit care ar fi cauzat toate problemele.
                L-am comandat dar se gaseste numai pe original si trebuie sa vina azi sau maine, asa ca un raspuns sigur la problema o sa am probabil pe luni.
                Oricum, va anunt cum am un rezultat.
                Daca se rezolva asa este bine.Daca nu ma insel am impresia ca ai pompa Lucas ceea ce nu este chiar un caz fericit fiind foarte scumpe cand se defecteaza si nu se baga nimeni la repararea lor.Spor la reparat cat mai ieftin.

                Comment


                • #9
                  am reusit

                  buna seara. sant un om fericit!!!!
                  astazi am scos masina din service si merge ca un ceas elvetian.
                  stiti care era problema?
                  1. senzorul de temperatura motor (pret 130 lei)
                  2. cel mai important si cel care mi-a facut viata amara, senzorul arbore cotit (pret 820 lei). din cate am inteles de la meserias, acest senzor dadea impulsurile la calculator iar calculatorul la pompa de injectie. Acesta fiind defect, normal ca nici pompa nu functiona.

                  Asa ca acuma am ramas cu o pompa de injectie functionala, pe care vreau sa o vand, cu pretul cu care am luat-o: 500 euro. o seara buna tuturor

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF