Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nivel ulei ridicat. Un sfat ceva ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nivel ulei ridicat. Un sfat ceva ?

    W211.320 CDI.2005.Buna seara.Am o problema.Eu de regula verific nivelul uleiului o data la saptamana asa,si de vreo 2 saptamani am vazut nivelul crescut.Punctez ca miroase si a motorina si nu mai este asa vascos.Un sfat prinde bine tot timpul.Multumesc !

  • #2
    Mergi putin cu masina si la viteze mici (prin oras) fap se curata si i troduce mizeria in baia de ulei.Sfatul e sa tii uleiul la 2/3 de la jorja si din cand in cand sa scoti masina la drum lung si viteza constanta

    Inviato dal mio SM-J710F utilizzando Tapatalk

    Comment


    • #3
      P.S. motorul e v6 om642 sau in linie 3200 cm ???

      Inviato dal mio SM-J710F utilizzando Tapatalk

      Comment


      • #4
        Originally posted by vasile76sv View Post
        P.S. motorul e v6 om642 sau in linie 3200 cm ???

        Inviato dal mio SM-J710F utilizzando Tapatalk
        OM 642.2987 165 kw.

        Comment


        • #5
          Originally posted by vasile76sv View Post
          Mergi putin cu masina si la viteze mici (prin oras) fap se curata si i troduce mizeria in baia de ulei.Sfatul e sa tii uleiul la 2/3 de la jorja si din cand in cand sa scoti masina la drum lung si viteza constanta

          Inviato dal mio SM-J710F utilizzando Tapatalk
          Te rog sa ma crezi ca ii rup gura in ea nu e vb de asta.Vad si pe la intercooler ulei.Eu ma gandesc ca este turbina.Am desfacut si axul are un joc maricel.multumesc de raspuns

          Comment


          • #6
            Mi se pare ceva anomal ,de obicei aceste motoare nu au probleme deosebite.La un anumit nr de km apare probleme la radiatorul de racit uleiul dim mijlocul motorului dar nu ar trebui sa miroase a motorina

            Inviato dal mio SM-J710F utilizzando Tapatalk

            Comment


            • #7
              Daca miroase a motorina uleiul nu are nici o legatura turbina

              Inviato dal mio SM-J710F utilizzando Tapatalk

              Comment


              • #8
                Te rog sa ma crezi ca si mie mi se pare foarte anormal.I-am schimbat motorul iam pus de CLS 2009.Mecanicii probabil nu au verificat si turbina si cred ca mai dureaza putin si o ia pe ulei.Eu nu inteleg care e treaba cu nivelul uleiului.Turbina sigur este ca baga si noxe inauntru,si ma gandesc ca daca ea afuma,e normal sa vina miros in cabina.Acum intrebarea mea este : e de la turbina sau trebuie sa ii dau foc la masina ? Fiindca sincer sa fiu mi-a mancat zilele. Multumesc

                Comment


                • #9
                  Sau oare nu au schimbat oringurile la injectoare ? si scapa motorina pe acolo ? Intreb si eu.De aceea e forumul asta , sa ne ajutam nu ?

                  Comment


                  • #10
                    Poate sa fie radiatorul de racire ulei.Trebuie sa scoti capacul de plastic cu semnul v6 si sa te uiti cu o lanterna sub filtru de motorina sa vezi daca este ulei sau apa in mijlocul motorului.Nu trebuie sa ai dai foc inca mai poti sa faci o gramada de km.La firma la mine sant microbuze marfa cu 800.000 km si inca merg perfect

                    Inviato dal mio SM-J710F utilizzando Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Precizez ca nu am verificat acolo,dar pe rampa din dreapta,cum te uiti la motor,este motorina.Pe langa injectoare.Si fasaie puternic cand dau in ea.Cum am zis,pe la furtunele intercooler se prelinge ulei.Multumesc

                      Comment


                      • #12
                        Ai grija sa nu ia foc.Cunosc o persoana care sa incediat masina din cauza perderi motorina injectoare.Cred ca daca mergi la un mecanic serios isi da seama daca pierde injectoarele sau nu

                        Inviato dal mio SM-J710F utilizzando Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Uite acum am iesit la masina si m-am uitat cum ai spus la filtru motorina.Nimic!Eu stiu sigur ca turbina e moarta,dar vreau sa stiu daca e vreo legatura intre cele 2 probleme.Oricum cu masina numai merg,astept sa vina maine sau poimaine sa o ia mecanicul pe platforma,el spunea sa mearga cu ea pana acolo dar eu am preferat sa o ia cu platforma sa nu ii faram motorul.Eu am deschis acest subiect sa vad pareri de la mai multi posesori de mercedes,sau care se pricep,fiindca nu vreau sa imi spuna ala sa ii schimb ceva..si sa ii schimb degeaba.Multumesc

                          Comment


                          • #14
                            Si eu ma pricep putin.Dar un sfat este binevenit oricand !

                            Comment


                            • #15
                              Eu nu sant mecanic dar muncesc cu mecanici si am si eu masina cu acelesi motor si am avut probleme cu colectoarele de evacuare turbina si radiatorul de ulei .Acum are 250.000 km si merge ca ceasul.Sant foarte multumit de ea. Cel putin o mai tin 5-6 ani chiar si mai mult .Acum masinile noi sant doat plastic si electronica .Au tranformat fierul si tabla in plastic.Sper sa rezolvi problema,o seara placuta iti doresc

                              Inviato dal mio SM-J710F utilizzando Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF