Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Salut tuturor. Va scriu cu disperare!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut tuturor. Va scriu cu disperare!

    Buna ziua, prieteni, va scriu cu disperare despre o problema căreia nimeni pana acum nu a reușit sa-i dea de cap (mecanic sau tester. Deasemenea menționez ca evaluările au avut loc în mai multe locații difererite). Am un Mercedes B-Class din 2007 CDI, iar problema este următoarea, mai nou pe lângă "galopat", ocazional, când ajung la relanti sau viteza mica, motorul moare. Vreo idee? Am schimbat deja sonda lambda și senzorul presiune rampa, fără vreun efect. https://youtu.be/cPfaopMHMV8 << aici e un filmuleț cu problema.

    Va mulțumesc anticipat, orice părere în plus e un ajutor. O seara frumoasa.

  • #2
    E cumva automata cutia?
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      In filmuleț se vede clar ca e cutie automata , poate e murdar uleiul , e cu impuritati sau ai antigel in ulei . Părerea mea e sa verifici uleiul din cutie .
      Bafta .
      Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

      Comment


      • #4
        Va salut și va mulțumesc pt răspunsuri. Da, cutia e automata, uleiul i.a fost schimbat acum în jur de 6,7 luni. Problema a continuat sa apară atât înainte de schimbare cat și apoi. Considerați ca ar trebui sa o duc iar la verificat? Galopatul apare atât pe Neutru cat si.n Drive, Reverse și Park.

        Comment


        • #5
          Incearca sa schimbi senzoru' de pe cutie, sau vezi sa nu fi intrat vreo pietricica in volanta si sa-i fi indoit dintii. (oricat de nebunesc pare, cerceteaza, am avut cam aceeasi problema la un E200 CDI W211).
          Last edited by Florin_WES; 03-28-2017, 23:00 PM. Reason: Reguli generale de postare!

          Comment


          • #6
            Mulțumesc mult. Am mai auzit ceva de EGR? Ar fi posibil? Problema apare ocazional. Dang, și după ce ai schimbat senzorul problema s-a remediat? Va mulțumesc

            Comment


            • #7
              Originally posted by AGDoicaru View Post
              Mulțumesc mult. Am mai auzit ceva de EGR? Ar fi posibil? Problema apare ocazional. Dang, și după ce ai schimbat senzorul problema s-a remediat? Va mulțumesc
              Poti sa dai jos si EGR-ul sa-l cureti, sau daca poti sa cumperi unul nou ar fi ceva, dar inainte sa il cumperi nou, curata-l si probeaza-l pe al tau. Vezi ca exista un spray special, nu folosi spray pt frane pt ca degradeaza membranele.

              Senzorul era bucati, l-am schimbat si l-a facut bucati si pe ala. Mergea galopat dar mai innecat putin, la turatii mai joase. Cand o acceleram la 2000-3000rpm se aprindea tot bordu si dadea sa moara. Dupa ce s-au invartit doishpe mecanici si inshpe testere pe langa ea (toate testerele nu aratau nicio eroare), m-am hotarat sa-i dau cutia jos. Dupa ce am dat electromotoru jos, am vazut ca e lovit de ceva, am bagat camera pe dinauntru, m-am uitat si pe la gura de vizitare de jos, ca sa descopar mare piatra. Am rotit de motor, am scos piatra, indreptat dintii pe la gura de vizitare, electromotor la loc, senzor nou, mers brici.

              Deci nu te apuca sa arunci cu banii, curata EGR ca e posibil sa nu deschida valva cum trebuie. Daca pe testere nu zice nimic, vezi daca ai vreo gura de vizitare la volanta si invarti de motor(nu mai da bujiile jos, o lasi pe N si tragi mai tare de cheie) si vezi ce e pe acolo, daca e ceva. Daca e complet etansa cutia, scoti electromotoru, pe langa electromotor e o tablita care daca s-a rupt blocheaza volanta si eventual o gasesti bucatele pe acolo.
              Last edited by Florin_WES; 03-28-2017, 23:14 PM. Reason: Reguli generale de postare.

              Comment


              • #8
                Mulțumesc enorm! Voi merge cu instrucțiunile tale la un amic mecanic, deoarece nu garantez pentru cunoștințele mele de mecanica. La sfarsitul săptămânii am vorbit pentru EGR, apoi ma îndrept spre cutie. Sper totuși sa fie EGR'ul, pentru a rezolva problema mai repede.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by AGDoicaru View Post
                  Mulțumesc enorm! Voi merge cu instrucțiunile tale la un amic mecanic, deoarece nu garantez pentru cunoștințele mele de mecanica. La sfarsitul săptămânii am vorbit pentru EGR, apoi ma îndrept spre cutie. Sper totuși sa fie EGR'ul, pentru a rezolva problema mai repede.
                  Tu curata intai EGR si verifica senzorul de la volanta.

                  Daca bobina de inductie, bujiile incandescente, injectoarele, debitmetru, EGR si senzorul la volanta sunt ok si testerele nu dau nicio eroare, mai vedem atunci.

                  Pana una alta mai vin si alte raspunsuri de la posesori de A-class si B-class cu motorizari similare si care au mai intampinat problema.

                  Mai verifica si calculatorul de injectie, senzorul de la axa cu came, senzorul pt temperatura motorului si filtru de motorina, daca tot esti acolo.

                  Respectă reglulile generale de postare!
                  Last edited by Florin_WES; 03-28-2017, 23:17 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Got it! Mulțumesc de sugestii! Vineri sunt la EGR asa ca atunci voi discuta cu mecanicul.

                    Comment


                    • #11
                      Pana citeste 'dang' regulamentul, eu zic sa faci o simpla diagnoza profesionala, la modelul tau nu exista nici una dintre situatiile enuntate.

                      EGR-ul are puterea sa opreasca motorul, insa inainte de asta lasa o urma in memoria calculatorului de motor, care o poti fotografia cu telefonul pt a o posta aici.

                      Astfel multi altii se vor inspira din experienta ta.
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #12
                        Se pare ca problema era calamina acumulata în EGR, admisie și evacuare. Îmi pare rău că nu pot sa va arat poze (nu știu sa le atașez, sincer) pentru a vedea ce era acolo. Mașina merge, acum, ca unsa și pentru asta vreau sa mulțumesc "think-tank"ului clubmercedes.ro. Doar vreme buna și călătorii sigure. Va mulțumesc!

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF