Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Antifonare compartiment motor CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Antifonare compartiment motor CDI

    Va salut!
    Detin un C Klasse C250CDI (w204) BE fabricatie 2009 care, comparativ cu alte modele diesel, imi pare cam ... zgomotos. In habitaclu se aude motorul destul de proeminent, mai ales in zona pedalier/bord. Zgomotul a fost prezent dintotdeauna. Este deranjant indeosebi la relanti.
    Din exterior, motorul se aude normal.
    Masina nu prezinta niciun fel de probleme mecanice, electrice sau erori.
    - are toate scuturile si capacele/elementele fonoizolante;
    - tampoanele motor si cutie - schimbate recent;

    Personal, acuz slaba izolare antifonica al panoului dispus intre habitaclu si compartimentul motor si as fi dispus sa ii aduc imbunatatiri ( sau sa il schimb cu un altul mai performant, daca exista si aceasta varianta).

    Exista modalitati de izolare antifonica mult mai buna a acestui panou? Daca da, ce anume? Cum si unde se poate realiza ?
    Orice sfat este binevenit.
    Va multumesc!

    Conform materialelor citite pe alte forumuri MB, se pare ca toate modelele w204 dotate cu motor om651 ar fi zgomotoase datorita pozitionarii motorului - care a fost adus "cat mai in spate" pentru a mari distanta dintre acesta si radiator, astfel coferind protectie pietonilor.

    PS - recent am facut test drive cu CLC 250CDI. Cand m-am pozitionat la volan, nici nu am sesizat ca avea motorul pornit. Extrem de silentios.
    http://www.w204.ro

  • #2
    Salut!
    Metode sunt, dar costa timp, manopera si bani. Si oricare metoda presupune ori scoaterea motorului,ori demontarea bordului,pentru a avea acces la una din cele doua fete ale panoului.Tine cont de fire,cabluri,mufe si ce-o mai fi pe acolo..
    Ca materiale fonoizolante: de la banalul Fonomin(impaslitura de netesute) pana la burete de densitate mare.Mai sunt si cateva hl-tec carora nu le mai retin numele,dar le gasesti pe net.
    Daca ti-e asa draga masina,apuca-te de insonorizat. Iar daca vrei sa auzi un CDI zgomotos atat in interior cat si in exterior te invit la o plimbare cu Vaneo!

    Comment


    • #3
      Originally posted by DETHAVE View Post
      Salut!
      Metode sunt, dar costa timp, manopera si bani. Si oricare metoda presupune ori scoaterea motorului,ori demontarea bordului,pentru a avea acces la una din cele doua fete ale panoului.Tine cont de fire,cabluri,mufe si ce-o mai fi pe acolo..
      Ca materiale fonoizolante: de la banalul Fonomin(impaslitura de netesute) pana la burete de densitate mare.Mai sunt si cateva hl-tec carora nu le mai retin numele,dar le gasesti pe net.
      Daca ti-e asa draga masina,apuca-te de insonorizat. Iar daca vrei sa auzi un CDI zgomotos atat in interior cat si in exterior te invit la o plimbare cu Vaneo!
      Da da Vaneo bate TDI la capitolul asta.

      De zgomot la CDI se scapa usor treci pe benzinar.

      Comment


      • #4
        Nu ma tine cu..,pardon,buzunarul.S-apoi nu eu ma plangeam de zgomot.Care nu-i chiar infernal.Relativ suportabil.

        Comment


        • #5
          Am depistat si remediat sursa zgomotului resimtit in habitaclu:
          Furtunul din imagine avea un joc anormal de mare astfel incat lovea peretele despartitor motor-habitaclu generand vibratii si zgomot in zona pedalierului, in special la relanti.

          In speranta ca aceasta informatie va fi utila si altor colegi, am facut un film:
          https://www.youtube.com/watch?v=wVDj_BvMRhU
          Attached Files
          http://www.w204.ro

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF