Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme motor vaneo 1.7cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme motor vaneo 1.7cdi

    Buna seara,
    Am achizitionat un mercedes vaneo acum vreo doi ani.
    Ce cand l-am luat numai probleme.... Cea mai deranjanta problema era ca la rece pornea la a 10a cheie.Am mers in service nimeni nu stia...
    O duc la mercedes o pun ei pe tester imi zic ca nu porneste din cauza injectoarelor. Buun. Ma duc la rune repar injectoarele. Trec vara cu ea, a dat iar frigul iar nu mai pornea. Pana la urma o duc iar la mercedes, acelasi verdict... Injectoarele. Ultima achizitie au fost 4 injectoare noi! Montate pe masina acum porneste dar masina cand e rece merge in trei timpi. Cand se incalzeste isi revine si merge normal. Daca ii dau talpa iar merge in 3 cilindri si dupa 5 min iar isi revine! Ce poate fii??? Apropo pompa verificata ok, rezervor curatat etc

  • #2
    Salut!
    Injectoarele nou achiziționate sunt Mercedes sau făcute pentru Mercedes ? Din ce spui acolo pare a rămâne unul agățat. Injectoarele au garanție, sa poți face retur daca e cazul?

    Comment


    • #3
      Injectoarele sunt bosch, le-am luat de la bosh romania...Azi o duc in alt service sa ii ia compresia la motor pentru ca autoklass nu are aparat de luat compresia ))) .am fost sa o pun pe tester bosh si are o funtie de compresie luata de la electromotor si a iesit apriape 200 la fiecare cilindru. La testul de injectiare a iesit cil 1 +5,6 cil2 0 cil3 -2,4 cil4 -2,6 . Cei de la bosh zic ca din cauza motorului valorile aste si ca injectoarele sunt noi

      Comment


      • #4
        Pot fi supape care nu-si fac treaba. Nu stiu ce sa zic.... S-ar impune o revizie a chiulasei,dar trebuie facute calcule de fezabilitate inainte. Daca se lasa cu schimbat de supape, simeringuri de supapa, eventual segmentare + rectificari, garnitura de chiulasa ,manopera etc s-ar putea sa iesi mai bine cu un motor second, achizitionat cu garantie.... Acum, fiecare stie ce are in buzunar si face ce e mai bine pentru el.

        Comment


        • #5
          Problema e unde gasesc un motor cu garantie?

          Comment


          • #6
            Mda, e o problema.... La un second auto mare ar fi de incercat. Majoritatea iau doar banii si cam atat. Garantia nu trebuie sa fie doar verbala, trebuie sa aiba sustinere cu acte ( factura, bon etc). 'Actele vorbeste!'

            Comment


            • #7
              Exact..... ) momentan am schimbat service-ul am dus-o la czr. Imi ia compresia la motor si pana atunci a zis ca vrea sa imi scoata iar cele doua pompe si injectoarele sa le duca la verificat, pentru ca fumul si simptomele ii indreapta catre sistemul de alimentare a masinii! Plus ca masina are deja 6000 de km si nu a consumat pic de ulei si nici motorina in ulei nu are. Sa vedem ce o mai fi. Am bagat 3000€ deja in masina asta.... Si mai trebuie sa schimb ambreiajul si caseta de directie ))

              Comment


              • #8
                Ce stiu précis de motoarele 1,7 cdi e faptul ca sunt gandite pentru A-Class si Vaneo, modelele fiind initial developate pentru a fi electrice. Asta-i si motivul pentru care au podeaua sandwich... Ar trebui sa fie fiabile. Poate ai doar problema la alimentare.Personal cred ca-i la chiulasa.Poate da Domnu' si scapi ieftin. Oricum,m-ai pus pe ganduri....

                Comment


                • #9
                  Aflu saptamana asta si o sa spun exact ce probleme s-au descoperit. E clar ca mi-am luat teapa cu masina asta achizitionata din germania de cineva care aduce masini la comanda.
                  Am schimbat pana acum: amortizoare, discuri, talere spate, saboti frana de mana, o mufa de plastic de la turbina, capete de planetara, si alte cheltuieli care le pot trece la mofturi gen: jante de aliaj, imbracat volanul in piele si schimbatorul, presuri noi, senzori parcare spate deci de recuperat banii nici vorba )

                  Comment


                  • #10
                    Pai tot ce pot sa spun e ' BAFTA ' ! 'Restu' curge!'

                    Comment


                    • #11
                      S-a luat compresia motorului. Rezultat 15, 17, 17, 20.
                      Deci trebuie un alt motor

                      Comment


                      • #12
                        Asta e! Macar stii un lucru cert. Nu mai tin minte,cat e minim de compresie la motoarele CDI? 20 atm. parca... Cati km. are masina?

                        Comment


                        • #13
                          In bord 250k nu o mai repar. O bag in garaj. Ar trebui sa ii schimb motorul, ambreiajul si un cap de planetara.... Bani multi

                          Comment


                          • #14
                            Da,sunt... Cauta una avariata, cand iti pica bine..Merge asa rau?

                            Comment


                            • #15
                              Am rezolvat problema.... Cei de la czr sa traiasca!! Erau tachetii blocati. Cica i-au deblocat cu motorina lasata pe ei si mici chestii nu ma pricep... Ideea e ca porneste la prima cheie merge f bine nu mai scoate pic de fum...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF