Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

cum se amorseaza un motor diesel 2000 cm ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cum se amorseaza un motor diesel 2000 cm ?

    Buna

    Nu stiu cum sa amorsez un motor diesel 2000 cm , mercedes 124 din 93?

    Intreb in varinta ca se va intampla vreodata sa raman fara motorina si nu voi sti ce sa-i fac .

    La alte masini am vazut ca au o claputa, un pistonas, sau ceva de care sa dai pana umpli din nou cu motorina sistemul.

    Oricat m-am uitat sub capota nu am vazut nimica de amorsare...SI TOTUSI CUM SE FACE cand ramai fara motorina???

    Multumesc pt raspunsuri!

  • #2
    W124, amorsare pe motoarele diesel.

    Buna seara !


    La W124 n-ai pompa manuala de amorsare pe diesele. Pompa de alimentare = pompa de joasa presiune se afla pe corpul pompei de injectie si este actionata de o cama din interiorul acesteia din urma.

    Daca ai ramas fara motorina, presupun ca a ajuns aer la injectoare. Pe langa faptul ca tre' sa bagi motorina in tanc, fara sa aerisesti la fiecare conducta (hollender) a injectorului nu scapi, ca-i injectie indirecta. Asta presupune doua persoane prezente. Una da cheie, alta desurubeaza/insurubeaza usor hollenderele pe injectoare, cat sa iasa aerul de-acolo. Preferabil in ordinea de aprindere, dar merge si cum iti vine la mana.

    Ca sa eviti stresul de mai sus, mergi intotdeauna de la plin la plin, nu alimenta cate trei litri de patru ori pe zi...


    Dragos
    Last edited by Heavy D.; 01-19-2015, 20:59 PM.

    Comment


    • #3
      Ca sa scapi de grija amorsarii, montezi o pompita ca si cel din imagine.
      Poate sa raman uscat pompa de injectie si filtrul de motorina, ca cu aceasta pompa, il reumpli la loc in nici 2 minute, si masina porneste la prima cheie.

      Eu asa am montat la motorul meu, caci imi scapa motorina pompa de injectie, functioneaza ireprosabil, si nu este nici scump si nici greu de montat.

      Si in plus mai are si supapa unisens in el, nu lasa sa mearga inapoi motorina in rezervor.
      Attached Files
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #4
        Pompa aia va aduce doar motorina pana la pompa de injectie. Daca a ajuns aer sus in rampa, motorul ala nu va porni decat exclusiv aerisit la injectoare. Asa ca, sapte pompe daca ai, nu ai ce face cu ele...



        Dragos

        Comment


        • #5
          Pe mine ma ajuta foarte mult, de aceea am si postat.
          Sa mai spun faptul ca il folosesc zi de zi la bancul meu de incercat pompe de injectie.
          In asemenea cazuri ramane toata instalatia goala, si o amorsez cu pompita respectiva, dupa care dau la automat foarte putin nici 10 secunde si deja am motorina la injectoare.

          Inainte sa am pompita asta, omoream bateriile si electromotoarele la greu dand la automat pana ce se amorsa sistemul.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #6
            Cand pompa de alimentare OEM are una sau ambele supape duse, atunci inteleg ca te ajuta pompa aia manuala. Intr-o instalatie de injectie indirecta, odata ajuns aer in rampa, fara aerisire la fiecare injector nu merge nimic.

            Aerul este compresibil, spre deosebire de lichide, si de-aia nu poate deschide injectoarele. Si pana nu-l scoti de la dosul injectorului, canci pornire. Dand la automat nu se va amorsa nici un sistem de injectie indirecta. Si degeba ai motorina pana la injectoare, daca undeva inaintea motorinei ai aer...

            Iar la masina ta nu pompa de injectie scapa motorina inapoi, ci pompa de alimentare. Cum supapele din ea se pot schimba si costa doi bani bucata, eu prefer sa raman la OEM. Eventual, o pompa de alimentare electrica n-ar strica sa fie la indemana, in caz ca aia mecanica OEM te lasa undeva departe de casa. Muti furtunele pe cea electrica si poti se te misti mai departe...



            Dragos
            Last edited by Heavy D.; 01-19-2015, 22:50 PM.

            Comment


            • #7
              Am inteles ce vreti sa ziceti.
              Am atasat o imagine cu pompa in linie pe care o am si eu la unul diuntre masinile mele, ca cealalata find electronica cu cap rotativ, iesie din discutie.

              Am incercuit cu rosu, cred ca aceea este pompa de alimentare nu?
              Aici trebuie racordata pompa electrica in caz de probleme?

              Acele supape de care vorbeati unde se afla mai exact, sunt greu de schimbat?
              Eu am observat la mine ca curge pe la capacul din dedesubt, acolo trebuie sa fie o garnitura de etansare, dupa cum arata in program.
              Attached Files
              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

              Comment


              • #8
                Da, aia e pompa de alimentare. Si garnitura de sub ea e reperul 430, cod A000 091 17 80, daca am vazut eu bine. Doar ca de sub pompa de alimentare nu poa' sa iasa motorina decat foarte rar. Mai degraba ulei, ca acolo e cama care o actioneaza.

                Uite pompa:

                Pompa alimentare OM601.jpg


                Iar supapa se cheama A000 091 13 10 si trebuie doua:


                Supapa pompa alimentare.jpg


                Supapele se schimba cu pompa demontata, o cheie de 22 si una de 27. Mai este un o-ring in contact direct cu una din supape, frumos ar fi sa-l pui nou. O-ringul asta se cheama A006 997 56 45.

                O-ringul de pe filetul niplului este A005 997 47 45, arcul ar fi A000 091 10 19, o-ringul mic care face separarea intre motorina si ulei este A012 997 29 48, o-ringul de pe filetul celui de-al doilea "niplu" este A012 997 28 48.


                Pe dinauntru arata asa:


                Interior pompa alimentare 1.jpg Interior pompa alimentare 2.jpg



                Spor la treaba, e ceva de lacatuserie de clasa a opta.




                Dragos

                Comment


                • #9
                  Multumesc pentru detaliere.

                  Daca nu deranjez iarasi cu o intrebare.
                  Aceste tipuri de pompe au pinionul care este in imaginea atasata.

                  Cand scot pompa de pe acest tip de pinion, se dezarmeaza pinionul, dar la remontare cum se procedeaza?

                  Se pune pompa la semn, si se blocheaza cu acel surub special pentru blocare, dar cum fac cu acest pinion sa-l mintez la loc cum a fost armat initial, sau nu conteaza in ce fel se monteaza la loc pompa pe acest pinion?
                  Attached Files
                  Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                  Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                  Comment


                  • #10
                    Mecanismul ala e regulatorul centrifugal al pompei impreuna cu pinioanele de lant.

                    Odata motorul/distributia la OT, trebuie decalat cu un anumit interval (nu stiu cate grade, parca vreo 15) ca sa pui si pompa (si ea blocata in pozitia corecta) la mijlocul intervalului de reglaj al avansului. Si odata ce revii la OT, mecanismul ar fi armat.

                    Nu am facut niciodata operatia asta, dar ar fi interesant. Am gasit ceva si la noi pe forum, dar inca nu mi-e clar la ce motor de 2.0 se face referire in topicul de mai jos:






                    Dragos

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Heavy D. View Post
                      Am gasit ceva si la noi pe forum, dar inca nu mi-e clar la ce motor de 2.0 se face referire in topicul de mai jos:



                      Dragos
                      Se face referire la motorul 200D OM 615 montat pe W123 .
                      Last edited by nstoe; 01-21-2015, 01:41 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc pentru link, a fost de ajutor descriera acolo.
                        Acuma mi-am facut asa o imagine cum se poate inarma la loc acel pinion.
                        O sa urmeze sa dau jos pompa sa-i fac etansarea, ca sa nu mai piarda motrina.

                        Apropo, tot la 15 grade se pune inapoi, dupa OT.
                        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Heavy D. View Post
                          Da, aia e pompa de alimentare. Si garnitura de sub ea e reperul 430, cod A000 091 17 80, daca am vazut eu bine. Doar ca de sub pompa de alimentare nu poa' sa iasa motorina decat foarte rar. Mai degraba ulei, ca acolo e cama care o actioneaza.

                          Uite pompa:

                          [ATTACH]117383[/ATTACH]


                          Iar supapa se cheama A000 091 13 10 si trebuie doua:


                          [ATTACH]117384[/ATTACH]


                          Supapele se schimba cu pompa demontata, o cheie de 22 si una de 27. Mai este un o-ring in contact direct cu una din supape, frumos ar fi sa-l pui nou. O-ringul asta se cheama A006 997 56 45.

                          O-ringul de pe filetul niplului este A005 997 47 45, arcul ar fi A000 091 10 19, o-ringul mic care face separarea intre motorina si ulei este A012 997 29 48, o-ringul de pe filetul celui de-al doilea "niplu" este A012 997 28 48.


                          Pe dinauntru arata asa:


                          [ATTACH]117385[/ATTACH] [ATTACH]117386[/ATTACH]



                          Spor la treaba, e ceva de lacatuserie de clasa a opta.




                          Dragos
                          O intrebare, daca comand kitul de reparatie pentru acest tip de pompa, o sa am inclus in el si piesele enumerate mai sus, adica cele doua supape si oringurile respective?
                          Multumesc.
                          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Jacob View Post

                            Apropo, tot la 15 grade se pune inapoi, dupa OT.
                            26 de grade inainte de OT .

                            Comment


                            • #15
                              Ca sa nu dechid un subiect nou, pun intrebarea aici in continuoare: La acest tip de pompa se poate mari debitul?
                              Sa primeasca mai mult combustibil la injectoare, sa traga un pic mai bine motorul.
                              La alte modele de masini tot diesel si tot din anii astia se poate mari debitul printrun surub dedicat.
                              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF