Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

mercedes 108cdi vito

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mercedes 108cdi vito

    Ajutatima si pe mine cei care au acest model.cat ulei intra la skimb,ce tip agreeaza mercedes ,ce tip de antigel,lichid frina,bateria de care sa iau mai buna?Cam multe intrebari dar asta e,va multumesc anticipat

  • #2
    La baterie, Varta, uleiul sa fie Castrol, si lichidul de frana de la ei de la reprezentanta, nu este scump si este sigur de calitate, ma interesez de numarul de litri de ulei de motor si iti spun

    Comment


    • #3
      mersi mult ramin dator o bere,eu am luat din franta 6l ulei shell 5w40 dar nu se gaseste in romania,cred ca o sa-l vind si o sa iau castrol

      Comment


      • #4
        Schimb ulei

        Am schimbat azi dimineatza
        mecanicul mia zis sa iau 5 litri
        dar au incaput 7 litri
        De pinde cred si de motor

        Comment


        • #5
          stiti cumva cum se regleaza frana de mana ? deci nu cablul cum se strange... ci acolo la roata cum se regleaza... mersi !! (MB V220 / Vito 112)

          Comment


          • #6
            reply

            Din ce tin eu minte la service am avut aceeasi problema si surpriza de a constata ca la mercedes vito e sistem separat la frina de mina(pedala de picior )
            adica are saboti pe spate pe interior si placute de frina separat
            De reglat nu se regleaza doar se schimba sabotii ceea ce au si facut in service caci erau foarte uzati si nu treceam itp-ul
            Alte probleme daca sint..........

            Comment


            • #7
              Originally posted by Iannis108cdi View Post
              Din ce tin eu minte la service am avut aceeasi problema si surpriza de a constata ca la mercedes vito e sistem separat la frina de mina(pedala de picior )
              adica are saboti pe spate pe interior si placute de frina separat
              De reglat nu se regleaza doar se schimba sabotii ceea ce au si facut in service caci erau foarte uzati si nu treceam itp-ul
              Alte probleme daca sint..........
              Se pot regla cica... este ceva "criket" in interior cu care se regleaza sabotii... era descris procedeul in engleza dar fara poze... si nu gaseam in interior unde sa imping cu surubelnita ca sa se invarta "cricketu"...

              Comment


              • #8
                ....

                cel mai bine mergi la un service specializat si nu iti mai batzi capul...ce e facut pe genunchi de pe genunchi merge

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Iannis108cdi View Post
                  cel mai bine mergi la un service specializat si nu iti mai batzi capul...ce e facut pe genunchi de pe genunchi merge

                  DA si NU... la invartit un surub de intins cablu sau la invartit un clicket... eu zic ca tot una e ca invarte un mecanic sau tu...

                  Comment


                  • #10
                    question

                    Acum am si eu o intrebare ...cum se regleaza mama aia de ceas ca nu am reusit din butoane ...dupa manual zice ca tre sa tin apasat 20 sec ...am tinut eu dar degeaba si mereu ma uit la ceas cu o ora inainte ........poate mai bine astept primavara

                    Comment


                    • #11
                      Cauta in manual.. pe care il gasesti pe site-ul Mercedes

                      Comment


                      • #12
                        buna ,as dori sa ma informez despre un vito 108cdi 60 kw 2148cc din 2000 daca este euro 3. va multumesc

                        Comment


                        • #13
                          Salut baieti ! De curand am schimbat saibele de la injectoare si acum acul de la relanti sta aproape de 1000rpm ! Stie cineva dintre voi care ar fi problema, sau daca este o problema asta? Multumesc pentru raspunsuri.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF