Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Filtru particule sau debitmetru

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Filtru particule sau debitmetru

    salut
    sant nou intrat pe acest forum si am si eu o problema cu masina si daca este cineva care ma poate sfatui. va multumesc anticipat
    am un mercedes vito 111cdi fabricat in 2006 2148cc care cand il accelerez nu mai trece de 3000 de turatii in orice viteza ar fi.l-am dus la mecanic si pe diagnostic aparea filtru de particule - presiunea prea mare. el mi-a spus ca este defect debitmetrul.si in bord sta aprins semnul pt motor sau diagnostic motor. masina este prevazuta si cu filtru de particule.poate cineva sa ma lamureasca daca este una si aceasi piesa defecta respectiv filtru de particule sau debitmetru pentru ca vreau sa cumpar debitmetru si sa nu ma trezesc ca trebuie sa iau altceva.va multumesc si astept cu interes parerile voastre

  • #2
    Salut....Eo am un C200 CDI 2002, exact aceeasi problema o am si eo de vreo 4 zile. Am pus-o pe tester si surpriza: "Debitmetrul". Unul bosch mi-a zis tipul (pe care il cunosc) k e vreo 1000 RON (a verificat pe calc); am trimis oferta si unul siemens e 1200 RON. Dok a zis ca are unul after market la 500 RON. Alte simptome pe care ar trebui sa le prezinte masina sunt consum mai mult, acceleratie slaba, in special de la 2700 ture in sus si cam atat. Parerea mea este sa mai faci un test, dar cred in proportie de 80% ca e debitmetrul e pe "conducta" de aer, la intersectia cu motorul. PS: nu sunt specialist asa ca nu este obligatoriu sa iei in calcul informatia.

    Comment


    • #3
      mersi pt raspuns. a mea nu consuma dar e lenesa si nu ma pot baza pe ea sa plec mai repede de pe loc sau in vreo depasire ca merge cu viteza melcului. dar la tine pe tester a scris debitmetru sau filtru de particule?la mine srie filtru particule - presiune prea mare.
      oricum o duc la doctor dar vroiam sa fiu sigur ca asta este problema.
      mersi si o zi buna

      Comment


      • #4
        A scris Debitmetrul de aer. Poate ca a ta e mai lenesa si pt faptul ca are o greutate mai mare. pot sa zic ca functiona cam la 75% pana in 2700 de ture, iar cateodata in treapta îtâi dadea in nas usor.

        Comment


        • #5
          e lenesa acum ca inainte pleca cu scartait daca ii dadeai talpa.si acum cand ajunge la 3000 de turatii da in nas in orice viteza ar fi inafara de a6a unde ramane la 130 km/ora. daca la tine a scris deitmetru inseamana ca a mea are alta buba.oricum mersi si mai astept pareri de la oricine poate ma luminez mai bine.

          Comment


          • #6
            Originally posted by cristianoss_73 View Post
            e lenesa acum ca inainte pleca cu scartait daca ii dadeai talpa.si acum cand ajunge la 3000 de turatii da in nas in orice viteza ar fi inafara de a6a unde ramane la 130 km/ora. daca la tine a scris deitmetru inseamana ca a mea are alta buba.oricum mersi si mai astept pareri de la oricine poate ma luminez mai bine.
            Ashteapta, dar pina una-alta posteaza mai ingrijit, ca sa nu ne certam. Te rog sa corectezi ce ai scris pina acum.

            Comment


            • #7
              Debitmetru si filtru de particule.
              Hm, uite cam cum sta treaba. DEBITMETRUL (MAF = Mass Air Flowmeter) si FILTRUL DE PARTICULE (DPF = Diesel Particulate Filter) nu sint una si aceeasi piesa. In primul rand nu sint montate in acelasi loc; debitmetrul este montat pe tubulatura de aspiratie, dupa filtrul de aer si masoara cantitatea de aer absorbita de motor, iar filtrul de particule e montat pe tubulatura de evacuare si are ca scop retinerea particulelor solide (funingine) rezultate in urma arderii. Aceste filtre se infunda periodic cu funinginea pe care o retin si impiedica o evacuare usoara a gazelor. Acest fenomen e sesizat de sistemul de management al motorului prin valorile furnizate de doi senzori de presiune unul montat inaintea filtrului, iar celalalt dupa filtru. Daca valorile furnizate de cei doi senzori prezinta diferente care nu sint in limitele considerate normale, sistemul initiaza in mod automat o secventa de regenerare a filtrului care are ca scop marirea temperaturii in interiorul lui si arderea in acest fel a reziduurilor depuse. Sint si unele sisteme la care insa regenerarea nu e automata. Ea trebuie initiata din tester. In principiu daca apar defecte legate de filtrul de particule, ar fi indicata o diagnoza mai aprofundata cu un tester dedicat (STAR Diagnosis ar fi ideal), in urma careia se pot lua deciziile optime. Daca un mecanic sau service va spune ca trebuie sa schimbati DPF, ar fi bine sa mai cereti si alta parere. Filtrele astea sint instalatii comlexe si nu sint deloc ieftine. In plus, din proiectare ele au fost prevazute cu posibilitatea de a se autocurata (mai ales la cele de ultima generatie), asadar inlocuirea lui nu ar trebui sa fie necesara decat in situatii extreme cind prezinta si alte defecte, nu doar cele legate de simpla lui colmatare cu particulele pe care a fost construit sa le retina.
              Nu dati banii aiurea, ca se castiga cu greu.

              Comment


              • #8
                Emilliano vezi ca pretul unui debitmetru aer original ,nu de producator, pentru c 200 cdi, 2002, este 433,40 ron, comanda termen mediu de livrare 4-5 zile, la augsburg militari, m-am interesat eu pentru ca am aceeasi problema.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by darius369 View Post
                  Emilliano vezi ca pretul unui debitmetru aer original ,nu de producator, pentru c 200 cdi, 2002, este 433,40 ron, comanda termen mediu de livrare 4-5 zile, la augsburg militari, m-am interesat eu pentru ca am aceeasi problema.
                  Multumesc de informatie. Am rezolvat problema prin septembrie. Mi-a comandat mecanicul un debitmetru cu toata instalatia (daca pot spune asa), in urma verificarilor datelor din talon. Debitmetrul era bosh, insa nu a fost bun. Apoi a scos debitmetrul vechi, a citit codul si a comandat. Pretul a fost undeva la 400 Ron-marca Pirburg, doar senzorul in sine, fara tubulatura, asa cum venise echipat cel bosh.

                  Comment


                  • #10
                    Salut tuturor! Am un E220 Cdi din 2005 cu filtru de particule.Stie cineva sa imi spuna care ar fi primele simtome care ar putea sa imi indice ca filtrul de particule trebuie schimbat, in afara de mesejele de bord, in cazul in care apar.( ma refer la simtome de genul:nu trage motorul, consuma mai mult, s.a.m.d.).Cineva imi spunea, iar cei de la reprezentanta au confirmat, ca un filtru de particule adica DPF se schimba la 100.000 km. Masina mea a trecut deja de 100, acum are 105 mii si nu imi apare nici un mesaj de bord si nici nu are vreo problema.Dar mi sa nu ma lase cand mi lumea mai draga pentru ca vreau sa plec cu el din tara si nu as vrea sa am probleme pe dincolo.Merci!
                    GRATIS NU EXISTA, IEFTIN NU REZISTA

                    Comment


                    • #11
                      Regenerare

                      Originally posted by bistrita View Post
                      Salut tuturor! Am un E220 Cdi din 2005 cu filtru de particule.Stie cineva sa imi spuna care ar fi primele simtome care ar putea sa imi indice ca filtrul de particule trebuie schimbat, in afara de mesejele de bord, in cazul in care apar.( ma refer la simtome de genul:nu trage motorul, consuma mai mult, s.a.m.d.).Cineva imi spunea, iar cei de la reprezentanta au confirmat, ca un filtru de particule adica DPF se schimba la 100.000 km. Masina mea a trecut deja de 100, acum are 105 mii si nu imi apare nici un mesaj de bord si nici nu are vreo problema.Dar mi sa nu ma lase cand mi lumea mai draga pentru ca vreau sa plec cu el din tara si nu as vrea sa am probleme pe dincolo.Merci!
                      Fa o diagnoza, vezi ce valori iti arata pt DPF, initiaza regenerarea lui (dureaza cam 10minute) si dupa, tragi concluzii.
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #12
                        Multzam de sfat.Ideea e ca in bistrita nici nu stiu cine face diagnoze , ca la reprezentanta am fost de vreo doua ori si nu vreau sa imi mai fac de lucru cu ei.
                        GRATIS NU EXISTA, IEFTIN NU REZISTA

                        Comment


                        • #13
                          sal

                          Originally posted by cristianoss_73 View Post
                          salut
                          sant nou intrat pe acest forum si am si eu o problema cu masina si daca este cineva care ma poate sfatui. va multumesc anticipat
                          am un mercedes vito 111cdi fabricat in 2006 2148cc care cand il accelerez nu mai trece de 3000 de turatii in orice viteza ar fi.l-am dus la mecanic si pe diagnostic aparea filtru de particule - presiunea prea mare. el mi-a spus ca este defect debitmetrul.si in bord sta aprins semnul pt motor sau diagnostic motor. masina este prevazuta si cu filtru de particule.poate cineva sa ma lamureasca daca este una si aceasi piesa defecta respectiv filtru de particule sau debitmetru pentru ca vreau sa cumpar debitmetru si sa nu ma trezesc ca trebuie sa iau altceva.va multumesc si astept cu interes parerile voastre
                          sal ,si eu am avut aceasi problema in detaliu la un E class w210,dar am rezolvat-0 dupa plimbarea in vreo 3 serviceuri, la al 4 -luea au reusit sa-i de-a de cap ,nush ce a avut cert dar m-a costat 100 de ron si masina merge excelent acum,serviceul este undeva langa magazinul real vitan,iar mecanicul sau omul cu laptopul se cheama Costi,daca vrei mai multe detalii uite nr meu 0766806255,ajut cu placere iubitorii de mert:P

                          Comment


                          • #14
                            Vezi ca este filtrul de particule sigur ... aceeasi prob o am si eu .. .si m-am luat dupa 5 mesteri , am schimbat turbina si sonda EGR pe degeaba ,m-au costat cam 1200 euro. Singurul vinovat este filtrul de particule, mergi la reprezentanta si fa-i o regenerare,(costa cam in jur de 700 ron) daca se poate, sau daca vrei poti gasi filtru si la 3-400 eur sh bineninteles. Eu zic sa mergi pe varianta cu filtru de particule, nu vorbesc din auzite !!! Daca la tester iti spune FILTER PARTICLE .. atunci tati , nu te mai lua dupa dupa 5 mecanisi si 3 amatori care dau si eu cu parerea ,, fa pe naiba in 4 si schimba filtru sau regenereaza-l (daca se mai poate)

                            Comment


                            • #15
                              Va salut! Am achizitionat recent un 111 CDi din 2005, m-am apucat sa-mi calculez taxele, intrebarea mea ar fi, daca si varianta din 2005 este dotat cu filtru particule? Multumesc anticipat pentru raspuns!
                              La multi ani!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF