Salutare! De cateva luni bune am probleme mari cu pornirea, fie pe timp calduros sau racoros. Am gasit un furtunas care mergea la injectoare, am inteles ca ar fi de la surplus, cand apasam putin pe el se auzea cu trage aer pe undeva. Am scos furunasu i-am taiat putin din capat(era crapat) si l-am pus la loc. Credeam ca problema de aici e. De cateva zile am observat ca tot curge motorina pe undeva, dar nu am cunostinte atat de avansate incat sa-mi dau seama de unde vine problema, asa ca v-am pus o poza sa vedeti pe unde curge. Mentionez ca dupa ce pornesc motorul merge cu intreruperi putin timp, ca si cand ar avea bule de aer pe instalatie. Dupa scurt timp merge perfect. Ce ar trebui sa verific la ea inainte sa incerc sa o fortez sa porneasca iar? Ar putea fi infundat ceva astfel incat motorina sa iasa prin cel mai slab loc pe care-l gaseste? Este vorba despre un Mercedes Benz c220 an fabricatie 1995 (w202). Va multumesc!
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Pornire grea
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Nu prea imi dau seama din pozele facute cu telefonul, dar prin zona aia ar trebui sa se afle termostatul de motorina care e cunoscut pentru pierderile de combustibil datorita uzurii oringurilor din interior.W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
W 124 `93 E250 D ex 300 D
- Bond - James Bond.
- `Dullah - Abdullah.
Comment
-
S-a mai discutat aici despre acest termostat, dar nu sunt sigur daca si tu ai acelasi lucru pentru ca nu ai specificat tipul motor (OM......).
Reparatia in sine nu implica mari cunostinte, doar un cleste de sigurante si atentie sa nu ramai cu piese in plus.W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
W 124 `93 E250 D ex 300 D
- Bond - James Bond.
- `Dullah - Abdullah.
Comment
-
La mine,motor 250 td an 1998-1999 pornea greu,am fost la service si toți ziceau ca nu se alimentează cu motorina bă ca bujiile s praf dar când am schimbat uleiul si toate filtrele am cumpărat furtunoase transparente noi si coliere si am înlocuit câteva din ele si nu mai face bule sa tragă aer fals,in caz ca ma supăra bujiile am un spray engine starter ii dau la frig un jet subțire in bot la filtru de aer si porneste de zici ca nu e adevărat .
Comment
-
Salutare, dupa poze reiese ca e vorba de pompa de injectie LUCAS, electronic.
E trist cu pompele astea daca au inceput sa curga.
In prima faza trebuie luata jos de pe masina, si verificat la sange bobinele si senzorii de pe el, sa nu fie crepate.
Daca vizual sunt in regula, trebuie schimbate seturile de garnituri din pompa, mai ales la partea unde a inceput sa curga.
Setul de garnituri costa cele aftermarket 250 RON.
Daca aceata pompa prinde aer pe instalatie, porneste greu, si pe urma si functioneaza sacadat, nu trage motorul cum trebuie, merge in suturi.Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995
Comment
-
Am bagat mana acolo sub plasticu' ala si am sesizat ca iasa 4 conducte din spatele acelei piese, deci clar este vorba de pompa lucas, ca doar are iesirile de la conducte in spate. Mai e de specificat faptu' ca si inainte pornea greu(nu conta ca-i vara sau iarna). Dadeam mai mult la automat dar si atunci se simtea ca nu porneste la sfert cum ar trebui. Iar acuma se vede cum curge motorina sub ea, dar curge doar cat dau a automat, dupa nu mai curge. Apoi cateva secunde, 10-15 secunde merge ca si cum ar avea goluri de aer, tot ai impresia ca se opreste si imediat isi revine si functioneaza in regim normal. Masina nu are probleme sa nu urce mai sus de 3000 de turatii, a fost calcata pana pe rosu( credeam ca e infundat ceva, pentru ca obisnuiam sa mai merg subturat cu ea, ca batranii). Deci tin sa cred ca e ceva furtun spart care intra in pompa. La inceput sa fi fost fisurat si sa fi tras doar aer, iar acuma sa se fi rupt mai tare si sa curga. A doua problema: pornesc masina merg cu ea, apas pe butonu' de la geam stanga fata, mi se aprinde becul de la edc si motoru moare, iau repede mana de pe buton si isi revine. Ma baga in spital masina asta. S-ar putea sa fie problema de la ceva conducta sau ceva, si sa fie usor de remediat? Daca iau capacu' de plastic jos as putea sa rezov problema personal fara prea mari cunostinte in de-ale pompelor? O zi buna. Mentionez ca nu am mai chinuit-o sa o pornesc. De pornit porneste trasa, si dupa sa o pornesc la intervale de cateva ore cu spray.Last edited by orhamaryus; 01-03-2014, 18:29 PM.
Comment
-
E o problema cu pompa in sine, nu vad ce legatura ar avea EDC-ul cu actionarea geamului electric?
Si eu tot motor si pompa din asta am, asa ca stiu cum functioneaza pompele astea.
Totusi inainte de toate, ar fi de verificat daca are bule de aer pe conducta transparenta care iese din filtru de motorina si intra in pompa. daca are bule de are in timp ce merge motorul in relantiu, trebuie remediata problema, inlocuind conducta respectiva sau ambele conducte transparente.
Am intilnit cazuri in care era fisurat undeva in suportul de filtri si peacolo tragea aer pe instalatie.
Cat despre pompa, ar fi necesar o testare (diagnoza) daca se poate cu un tester STAR dedicat Mercedes, si pe urma ne putem da seama cu exact daca e de vina pompa sau e altceva.Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995
Comment
-
Nu este grea, daca aveti un pic de habar in mecanica, trebuie demontata de pe masina, si pe urma la remontare, pusa la semn pompa si motorul si reasmblat.
Toata operatia dureaza 2-3 ore in cazul in care stiti ce faceti, altfel plangeti linga el si tot nu va porni.Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995
Comment
-
Si inca ceva, daca era pompa dusa nu mai pornea deloc, nu? Adica clar are doar niste scapari de motorina+ aer pe circuit, care impiedica pornirea usoara? Mentionez ca daca tin mai mult la automat porneste, si cateva secunde tot ai impresia ca se opreste, o calci un pic, si dupa 10-15 secunde merge motoru' normal, fara vreo fluctuatie.
Comment
-
Da, in prima faza trebuie eliminat aerul de pe instalatie, eu cu asta am inceput si primul meu post, la acest subiect.
Dupa ce nu mai are aer pe instalatie, si tot o sa faca fite la porinire, atunci trebuie investigata pompa.
Succes.Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995
Comment
Comment