Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Viteza mica si turatie mare la Vito 109

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Viteza mica si turatie mare la Vito 109

    Salutare, am un Vito 109 cdi din 2004, cred ca 88 sau 86hp, problema e ca in viteza a 6-a la 95 am 2500 turatii , la 130 am 3500 turatii. L-am cumparat recent din Germania, am schimbat filtrele, uleiul in motor, cutie, grup, am curatat turbina si toba ca era infundata si nimic, acelasi rezultat...e posibil sa fie grupul de vina, sa fie prea scurt, se poate pune alt model? Merci

  • #2
    Alex nu ai inteles,omu' a zis ca e prea turata la viteza relativ mica nu e ca e subturata.

    Comment


    • #3
      Si eu ce am spus, aceeasi chestie.... e destul de ( mult ) turata ( adica prea turata ). Exprimarea poate nu e cea mai fericita.
      Are un motor de 90 de cai , asemanator cu cel de pe w203, nu ar trebui sa mearga la asemenea turatii.

      Comment


      • #4
        Grupuri, turatii...

        Buna seara !


        Cu cat e mai slab un motor, cu atat va fi imperecheat cu un grup mai scurt. Iar faptul ca motoare identice au fost montate pe diverse tipuri de autovehicule iarasi poate da diferente.

        203 e facut sa alerge, Vito e facut sa care greutati, deci e de la sine inteles ca Vito va avea grup mai scurt chiar la acelasi motor. iar un motor fara turbo nu va avea power si cuplu decat la turatii mari. Macar e liniar la dezvoltarea performantelor...

        W124-le meu cu 2.0D (75CP) are la 130km/h circa 3800rpm, la 140km/h peste 4000rpm. Q.E.D.

        La Vito se poate schimba grupul cu unul mai de fuga, da' dupa aia poate va trebui sa uiti de treapta a sasea...


        Dragos

        Comment


        • #5
          Da Vito are cai de ,,tras'' nu de fuga ca w203.Daca le agat cate o remorca ai sa vezi ca vito nu are nicio problema in a o trage fata de w203 care e mort .

          Comment


          • #6
            Sunt de acord cu voi, dar totusi daca la 130 are 3500 de turatii inseamna ca nu trece de 150 - 160 la ora viteza maxima. Poate ca asa e facuta masina, sunt foarte curios sa ne lamureasca un proprietar de 109 cdi.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Alex_w203_C2005
              E destul de turata la viteza aia , parerea mea de necunoscator. Curata si injectoarele si pune-o pe un tester.
              Draguta gluma...

              Deci curatarea injectoarelor ar putea modifica raportul de transmisie. Sau ar putea elimina eventuala patinare a ambreiajului.

              Comment


              • #8
                Incercam sa il ajut pe om cu o parere, daca nimeni dintre cei " invatati" nu raspunde. Toti stau la panda, gata sa corecteze, nu sa ajute.

                Comment


                • #9
                  Pai ce ajutor e acesta, cand il trimiti pe "om"sa caute cai verzi pe pereti?

                  Comment


                  • #10
                    E normal sa fie asa turata,am condus un VW Transporter pana in Polonia(masina noua cu 2.5tdi si 6 trepte) nu puteai sa mergi cu ea mai tare de 120-130 ca era turata rau dar in schimb in rampe cu inacarcatura maxina(8 pers si bagaj) cand bagai piciorul in ea tragea de rupea nici nu simteai ca e incarcata.Asa cum spuneam su mai sus ,,cai'' de tras nu de fuga.

                    Comment


                    • #11
                      Era o parere , maestre, chiar daca era gresita. Trebuia sa ii raspunzi tu primul si nu mai trebuia sa ma bag eu.
                      Nu suntem toti mecanici, deci avem voie sa gresim cand nu e domeniul nostru de activitate .

                      @ Steradulescu, am intrat si eu pe forumurile de specialitate si am vazut ca viteza maxima la 109 cdi e undeva pe la 155 kmh. E facuta asa pentru siguranta si consum redus.

                      Comment


                      • #12
                        Ms pt raspunsuri, eu as incerca totusi sa-i scimb grupul, o cunostinta are tot un 109 aceasi cai din 2005 la 160 are 3800 de ture. Daca stiti cate modele de grup exista v-as ruga sa ma ajutati.

                        Comment


                        • #13
                          Rapoarte...

                          Buna ziua !


                          Din informatiile pe care le detin, Vito 109 ala cu cutie cu sase trepte vine cu 4.09 sau cu 3.72 in grup. Poate ai ceva indicatii pe carcasa diferentialului, o tablita, ceva stantare, o eticheta lipita (daca mai exista).

                          Vito 115 cu cutie automata cu cinci trepte vine cu 3.27, iar Vito 120 (cel cu motor V6 de 3.0) vine cu 2.92.

                          Deci, ai cel putin doua variante. Sau eventual poti sa maresti diametrul total al rotii, ca si asta duce la scaderea turatiei motorului la o viteza data.


                          Dragos

                          Comment


                          • #14
                            Am incercat sa gasesc ceva indicatii, dar nimic...nu e nicio tablita. Nu ma pricep, din cele enumerate mai sus care e mai lung?

                            Comment


                            • #15
                              Rapoarte...

                              Buna ziua !


                              Cu cat e mai mica cifra care reprezinta raportul, cu atat acel grup conic este mai "lung" sau mai "de fuga". Cu cat e mai mare cifra care reprezinta raportul, cu atat acel grup conic este mai "scurt" sau mai "de forta". Cu alte cuvinte, tu s-ar putea sa ai 4.09 sau 3.72 in grup, si astfel oricare din celelalte rapoarte (3.27 sau 2.92) te-ar ajuta sa scazi turatia motorului la o viteza data.

                              Daca nu ai gasit nici o indicatie despre valoarea acestui raport marcata pe carcasa grupului, ai doua variante:

                              1. Desfaci grupul, numeri dintii de pe pinion si coroana si apoi faci imparteala.

                              2. Suspenzi masina de spate si te apuci de invartit de roti numarand cate ture face cardanul (semn pe roata, semn pe cardan, etc...)


                              Aceasta a doua varianta are si ea doua sub-variante:

                              - ori trebuie sa te asiguri ori ca ambele roti ale puntii spate se invart sincron cu acelasi numar de ture, si atunci cifra obtinuta este corecta.

                              - ori te asiguri ca una din roti este complet nemiscata, caz in care cifra obtinuta ca si raport trebuie dublata.



                              Iar in caz ca te intrebi de ce aceeasi masina cu acelasi ansamblu motor/cutie poate veni cu rapoarte diferite, e vorba de piata unde a fost destinata vanzarea initiala a masinii. Unii pun greutati doar pe masina, altii pun pe masina si trag si remorca (americani, australieni...). Banuiesc ca e clar ca acolo unde e vorba de greutatea cea mai mare miscata de pe loc, masina se va vinde cu raportul cel mai scurt.



                              Dragos

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF