Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

motor 200D care se opreste de nebun

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • motor 200D care se opreste de nebun

    Experimentez o problema noua pt mine. Motorul meu a inceput sa faca din cand in cand si mai nou cel putin o data pe zi faza urmatoare: cand e pornit si e la relantii, ii scade turatia si incepe sa mearga neregulat si chiar se opreste. Daca il accelerez de cateva ori isi revine. La fel se intalmpa si cand sunt in miscare, si se simte brusc ca masina da in nas, porca i se taie alimentarea si la fel scade turatia pana se opreste motorul. Faza s-a intamplat prima data cand m-am intors de la Buc de la mare, si m-a gandeam ca poate a fost motorina prosta de unde am alimentat in CT, la iesirea din oras (poate a avut apa). Au trecut 3 sapt de cand s-a intamplat prima data. Sau poate filtrul de motorina e infundat (eu alinentez cu taraita cam de 200-300mii max) de gunoaie de prin rezervor. Daca stiti de la ce pot fi simptomele astea si la ce sa ma uit, anunta-ti-ma, ca sunt destul de stresat din cauza asta. Multumesc

  • #2
    Cel mai probabil ai mizerie pe alimentare. Schimba filtrul de motrina si incearca sa tii mereu rezervorul plin. Cand este vreme rece se produce condens pe peretii rezervorului (in cazul in care acesta este gol) care se amesteca cu motorina. Daca dupa acest tratament nu isi revine, trebuie sapat mai adanc. Dar eu cred ca isi revine.

    Comment


    • #3
      Rezervorul

      Am desfacut prin portbagaj sonda care masoara nivelul de combustibil. In ea era plin de sedimente (mal de culoare ruginie). Se vede ca si in rezervor mai e ceva rugina. Am gasit si locul pe unde trage motorina din rezervor, e chiar langa busonul de golire a rezervorului.
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Problema a fost rezolvata. Vinovata era pompita de amorsat care nu-si mai facea treaba. Multumesc inca o data Dok!

        Comment


        • #5
          Nai de ce...

          Comment


          • #6
            Si eu am avut o problema asemanatoare cand am luat cobra mea.
            Avea unele momente cand acceleram si ea pica in bot si nu ducea mai mult. sau in mers parca se ineca. trebuia sa trag pe dreapta si dau putin la pompa apoi mergea o perioada(patit asa ceva la semafor si nu a fost placut) dar dupa un drum de cluj si-a revenit si nu am mai avut probleme de genul asta.
            Dupa minte mea nestiutoare ma gandesc ca motorina era de vina. Voi ce credeti?
            MB W123 240D - 1978 (Masina care m-a adus in anul 5 de facultate)
            MB W123 300D - 1982
            MB W123 240D AUTOMATIC - 1977
            [B]

            Comment


            • #7
              Cum spuneam, in cazul meu, pompita aia de amorsare care vine pe pompa de injectie era bulita (probabil pastilele din ea). Norocul meu a fost Dok, care, satul de cat il stresam pe telefon cu problema mea , a venit si mi-a schimabat pompita respectiva iar de atunci nu am mai avut probleme . Ii multumesc lui Dok again, ca atunci a pus mana lui "vindecatoare" pe mai multe bube pe care le aveam pe masina si mi le-a vindecat.

              Daca nu ti-a mai facut figuri, poate a fost combustibilul prost sau a tras gunoaie din rezervor.

              Comment


              • #8
                Ar putea face la fel si daca trage aer fals pe alimentarea cu motorina
                Jocuri | Bancuri | Jocuri pentru Copii

                Comment


                • #9
                  Nope. Cind ia aer fals, se dezamorseaza de pe o zi pe alta si ai prima pornire greoaie.

                  Comment


                  • #10
                    pompita cea buclucase

                    Originally posted by mihnote View Post
                    Cum spuneam, in cazul meu, pompita aia de amorsare care vine pe pompa de injectie era bulita (probabil pastilele din ea). Norocul meu a fost Dok, care, satul de cat il stresam pe telefon cu problema mea , a venit si mi-a schimabat pompita respectiva iar de atunci nu am mai avut probleme . Ii multumesc lui Dok again, ca atunci a pus mana lui "vindecatoare" pe mai multe bube pe care le aveam pe masina si mi le-a vindecat.

                    Daca nu ti-a mai facut figuri, poate a fost combustibilul prost sau a tras gunoaie din rezervor.
                    Ar fi bine sa "blowing off"turul de motorina caci s-ar putea ca pompita respectiva sa se strice din nou.Se baga presiune pe tur si se observa..daca exista rezistente hidraulice.
                    steen

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF