Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Schimb de ulei

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimb de ulei

    Desi se mai discuta la sectiunea legata de motoare pe benzina un subiect asemanator, deschid si la motoare diesel un subiect legat de schimbul de ulei la un motor diesel. Ma intereseaza in primul rand pt masina mea, un C 250 turbodiesel din 1999. Care credeti ca ar fi cel mai nimerit tip de ulei pt o astfel de masina, tinand cont si de faptul ca se cam apropie de 225000 de km?

    Cred ca ar trebui tinut cont de acuma si de o anumita uzura a motorului si de faptul ca se apropie o vara care se anunta caniculara iar pe alocuri cu temperaturi care pot ajunge la 50 de grade din cate am auzit chiar astazi la radio. Masina nu consuma ulei, nu am completat nici un gram macar de cand o am intre schimburi iar fum nu scoate (schimbul il fac cam la 12-13000 de km). De mentionat ca pana acuma si-a scaldat maruntaiele cu 5w-40 sintetic de la Castrol. Un ulei caruia nu am ce sa-i reprosez si care din punctul meu de vedere si-a facut treaba pe deplin.

    Eu unul as merge in continuare cu acest tip de ulei, insa astept parerile celor care stiu cu adevarat cu ce trebuie uns un astfel de motor si daca este indicat in continuare un astfel de ulei, tinand cont de cele enumerate mai sus. Eventual niste specificatii tehnice in legatura cu acest subiect pe care stiu ca unii dintre cei mai impatimiti si mai "batrani" pe forum le aveti.

    Cu stima. Florin.
    Last edited by florineasca; 05-22-2008, 19:37 PM.

  • #2
    Un 15W50 bun, ca nu au fost concepute pentru semisintetic la vremea lor, iar la kilometrii ashtia un Metabond Gold nu ar strica. E cam 50 de euro.

    Comment


    • #3
      Mersi Dottore. Ma bucur sa te reintalnesc pe forum...
      Last edited by florineasca; 05-22-2008, 22:38 PM.

      Comment


      • #4
        Schimb de ulei

        Daca ar fi sa ma iau dupa cartea pe care o am, ar trebui sa-mi schimb uleiul la cateva luni indiferent de km.
        Attached Files

        Comment


        • #5
          La w201 am avut in motor ulei mineral (presiune ulei in relantii 3), de proba si ca sa spal putin motorul am bagat ulei Mobil semisintetic 10W40 (presiunea la ulei in relantii a scazut la 2) deci... ceva nu-i bine! Km reali aproape 230.000, o sa revin la uleiul mineral probabil Liqui Moly si un strop de fericire Metabond.

          Comment


          • #6
            Ma gandeam si eu tot la un Liqui Moly. Mi s-a recomandat tot un w5-40. Este singurul ulei care l-am gasit in comert si pe care mai scrie Made in Germany. Restul (Mobil 1 sau Castrol) Made in U.E. Si nu stiu de ce dar cand vad acest lucru parca nu imi mai miroase treaba a ulei original de la mama lui.

            Comment


            • #7
              Azi i-am pus si eu la a mea,Castrol 15W40(adus de un prieten din Germanica) daca nu tot Liqui Moly vroiam sa-i bag.Maine o servesc si cu metabondu'

              Comment


              • #8
                Cu metabond n-am mai servit-o. Nu stiu daca e cazul. Atata timp cat nu papa ulei, nu scoate fum am zis ca nu e cazul la o cheltuiala in plus.

                Despre Castrol in general am auzit numai de bine. De cand umblu pe forum vad ca lumea nu prea mai e multumita de el. De aia am si schimbat acum pe Liqui Moly.

                PS. Off-topic. E frumos tare 124-le ala al tau. Ma batea un gand intr-o vreme. Dar am vazut si pretul care-l ceri si m-am linistit. Cumulat si cu impozitul ceva mai mare am renutat. Fiecare stie cat valoreaza masina lui, chiar daca acel pret poate parea prea mare la un moment dat. Cert este ca nu ma pot atinge de ea. Insa admir de fiecare data cand am ocazia o masina impecabila. Spor la vanzare.

                Comment


                • #9
                  Va salut cu respect,
                  am un c220 diesel din 96 , are 510k la bord ultimii 30k facuti de mine, trebuie sa-i fac schimbul de ulei la 13 mii as vrea sa-i pun un Metabond gold pe langa uleiul Mobil 1 15w40, credeti ca este ok cu tratamentul?
                  Am citit diverse pareri pro si contra, nu stiu daca este bine sau nu mai ales ca motorul nu consuma ulei ( la 13 mii am completat cam un litru si jumate) dar am citit ca este foarte util pentru motoarele uzate

                  uleiul este acelasi tip pe care l-am folosit si din cate stiu i-am pus 6.5l, treaba e ca la kilometrajul asta mi se pare un super motor si as vrea sa-i fac "viata mai usoara"

                  merci pentru relpy!

                  Comment


                  • #10
                    Daca citeai cite ceva pe aici, gaseai si raspunsul. Dar banuiesc ca timpul matale e prea pretzios ca sa citeshti toate timpeniile de pe aici...

                    Comment


                    • #11
                      la un serch paici n-am gasit mare lucru in schimb am gasit multe pareri pe forumul vw , care ma baga in ceata mai mult, poate nu trebuia sa intreb.
                      oricum merci de raspuns..m-a ajutat mult!

                      Comment


                      • #12
                        Ba, sa fie ma-sa a dracu... eu am dat Search cu "metabond" si imi apar 29 de postari in 15 topicuri... O fi Search-ul meu mai al dracu... Daca ce se scrie pe forum pe tema asta e mai nimic, eu zic sa te duci inapoi la VWForum... ca e cam clar...

                        Comment


                        • #13
                          poate mai ajuta pe care acest link:http://www.whnet.com/4x4/oil.html Nu stiu de ce, dar cred ca am mai postat asta odata...
                          http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by rouax View Post
                            Va salut cu respect,
                            am un c220 diesel din 96 , are 510k la bord ultimii 30k facuti de mine, trebuie sa-i fac schimbul de ulei la 13 mii as vrea sa-i pun un Metabond gold pe langa uleiul Mobil 1 15w40, credeti ca este ok cu tratamentul?
                            Am citit diverse pareri pro si contra, nu stiu daca este bine sau nu mai ales ca motorul nu consuma ulei ( la 13 mii am completat cam un litru si jumate) dar am citit ca este foarte util pentru motoarele uzate

                            uleiul este acelasi tip pe care l-am folosit si din cate stiu i-am pus 6.5l, treaba e ca la kilometrajul asta mi se pare un super motor si as vrea sa-i fac "viata mai usoara"

                            merci pentru relpy!
                            Dragilor... Metabond Gold bagati cat vreti ca-l bagati degeaba este doar pentru motoare noi (producatorul il recomanda de la 30 de mii de km in sus)
                            pentru motoare la 200 de mii si peste se baga Metabond Old Special merge la motoare pe benzina, diesel, wenkel, GPL, se gaseste pentru autoturisme in flacoane de 250ml iar pentru camioane la flacoane de 5l.
                            Mod de aplicare: se face pe durata a 3 schimburi de ulei
                            - schimbul 1 0,5
                            - 2 2,5
                            - 3 2,5
                            - schimbul de ulei trebuie sa se faca cu motorul la 80 grade (la aplicarea aditivului motorul trebuie sa fie cald)
                            - dupa aplicarea aditivului trebuie sa se faca in jur de 200 de km pentru a se omogeniza cu uleiul.

                            Comment


                            • #15
                              Tzinetzi-va banii in buzunare,ca a inceput criza peste tot....ulei mai bun sau mai prost,dupa buget,cred ca este indeajuns....parerea mea....profit sa felicit pe DEMIURGOS ptr prezentza si aport,se pare ca fuse judecat greshit....

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF