Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Intrebare uzura motor.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrebare uzura motor.

    Va salut, nu am gasit in programul de reparatii subiectul despre uzura motorului.
    Ma refer la uzura cilindrilor.
    Stie cineva care sunt dimensiunile date de fabricant cand este nou motorul si la ce uzura se segmenteaza pistoanele?
    Ma intereseaza pentru faptul ca am un motor desfacut si as fi curios ce uzura are.
    Am inteles ca exista segmenti de diferite dimensiuni care se pun in functie ce uzura are motorul.
    Va rog cine are cunostinta de cauza in privinta asta, il rog sa-ma ilumineze si pe mine.
    o sa revin cu amanunte in functie de raspunsurile primite.
    Multumesc anticipat.

    P.S. este vorba de un motor de W202 de capacitate cilindrica 2155 diesel simplu de 95 cai.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

  • #2
    In mare , ca o prima idee , uzura cilindrilor de obicei e neuniforma , adica apare ovalitate.Trebuie schimbate camasi la cota de reparatie de exemplu , la care se pun si segmenti dupa cota de reparatie.E valabil si pentru pistoane.Insa depinde de uzura.Pot fi doar segmenti deteriorati , poate fi camasa ovalizata , iar in cazul asta ,numai schimbarea segmentilor rezolva problema pentru scurt timp.

    Comment


    • #3
      Salutare ! .
      Daca ai indicat 95CP , cred ca ai motor cod OM604 .
      Era bine daca ne spuneai motivul pentru care ai desfacut motorul .

      Ca sa afli starea camasilor de pe motorul tau , va trebui sa cauti un meserias care poseda instrumentul numit tripoda . Cu acest instrument se va afla conicitatea , ovalitatea sau cilindricitatea camasilor . In functie de datele obtinute , vei sti daca motorul se mai preteaza la segmentare , sau trebuiesc schimbate camasile .

      In lipsa tabelului cu cote de reparatii , poti proceda in felul urmator : cu chiulasa demontata de pe motor , se va masura cu tripoda buza de sus a cilindrilor , acolo unde segmentii nu ajung in timpul functionarii motorului . Daca motorul a fost "virgin" , vei afla ca cilindrii au fost la cota 0 .

      Dupa ce ne vei comunica rezultatul masuratorilor , discutam despre segmentare .

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru ajutor.
        Intradevar tipul motorului este OM 604.
        Am desfacut motorul din cauza ca am vandut de pe el chiloasa si am zis sa incerc sa aflu uzura lui.
        Acuma nu stiu daca a fost schimbat vreodata ceva in el (segmenti, camasi sau pistoanele).
        In schimb mergea ca ceasul acest motor nu scotea un gram de fum, si nici nu consuma ulei.
        Acuma revin la problema care ma doare tare rau.
        Mai am un motor asemanator care este montat pe masina si asta nu merge cum trebuie, adica scoate fum si cred ca si papa ulei si are mai putin kilometrii fata de cel pe care l-am dezmembrat si ma deranjeaza.
        Acuma ce vreau sa fac este sa schimb motoarele intre ele, iau jos chiuloasa de pe cel functional dar cu probleme si sa-l pun pe asta care o am pentru dezmembrat.
        Ce nu stiu daca e sau nu este ca daca incepe sa scoata fum din cauza ca nu a fost schimbat uleiul din motor?
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #5
          Ciudat lucru , sa dezmembrezi un motor care mergea bine ( zici tu ) si in acelesi timp sa ai probleme cu motorul de pe masina .

          1 - Cati km reali are motorul "care nu merge bine" si ce culoare are fumul ? . Cati km . ai cu uleiul din motor ? . Ce fel de ulei ai acolo si de cat timp ? .
          2 - Daca este albastru , inseamna ca ai consum de ulei . Trebuie sa parcurgi minim 1 000 km , ca sa vezi exact cat ulei a "mancat" .
          3 - Daca vrei sa folosesti chiulasa ta , va trebui sa o duci la un centru specializat pentru verificarea scaunelor de supapa si a simeringurilor de la supape . Cand un motor "o da pe ulei" , prima data acest lucru trebuie verificat . Pe urma te gandesti la uzura segmenti + camasi .
          4 - Poti verifica daca cilindrii au uzura , prin metoda indicata in primul meu post .

          Raspunde-mi , te rog , in ordinea intrebarilor , ca sa ajungem la o concluzie ; cat de cat .

          Comment


          • #6
            Da sa incep sa va raspund pe rand.
            1. - kilometri ar fi 230.000 cat se poate de reali.
            2. - culoarea fumului este albastru cu negru profund.
            3. - chiuloasa a fost data jos de pe acest motor ca era rupta o bujie si nu am putut sa-l scot. Cu aceasta ocazie am dus-o la verificat (totul este in regula).
            4. - din pacate nu am posibilitate sa fac rost de un asemenea aparat cu ce se masoara uzura cilindrilor.

            Uleiul ce este acuma in motor nu stiu de cand este si cati kilometri are facutncu el.

            Inainte sa dau jos chiuloasa pornea mai greu motorul si scotea un fum alb de mama focului, de nu puteai sa respiri langa masina.
            Ce imi inchipui eu este ca a fost fiert apa candva si ma indoiesc sa nu fie afectati segmentii de pe pistoane.
            Dupa ce am remontat chiuloasa cu garnitura noua binenteles, nu mai fumega asa de tare, se vede foarte putin fum pana ce se incalzeste motorul, dar si cand e incalzit, la accelerare scoate fum albastru cu negru.
            Zilelele viitoare fac schimbul de ulei sa vad pe urma ce efecte o sa aiba.
            Va tin la curent.
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #7
              Cum stai cu consumul de motorina la 100 de km ? .
              In primul rand va trebui sa scapi de fumul negru , care inseamna surplus de motorina in camera de ardere .
              Cauzele pot fi :
              - sonda Lambda .
              - filtru de aer extrem de imbacsit ;
              - unul sau mai multe injectoare defecte sau decalibrate ;
              - pompa de injectie decalibrata ;
              Colegii care au acelasi model de Mercedes iti pot spune ce alte ansambluri mai ai pe masina , care pot conduce la un amestec aer / motorina defectuos .

              Dupa ce faci schimbul de ulei + filtru ( uleiul sa fie pana la jumatate , pe semnul jojei ) , fa un parcurs de minimum 500 - 1 000 km si vezi daca si cat ulei s-a consumat . Daca trece de 1l de ulei la 1 000 km , incepi si te gandesti la schimb de camasi + segmenti , in cazul in care pistoanele se pot refolosi .

              Se impune o verificare a bujiilor incandescente si o compresie la motor .

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF