Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cat de mult ulei mananca?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cat de mult ulei mananca?

    Salut diinou.Sunt f nelamurit daca motorul meu manaca sau nu ulei si cat de mult.Motorului meu i-a fost schimbat uleiul acum 2 luni si de atunci am mers cam 2000 de km.Acum i-am verificat nivelul la joja si este un pic mai sus decat jumatate(cam la 2/3).Daca accelelerez motorul pe liber nu scoate fum deloc.Sunt aceste 2 indicii ca nu mananca ulei sau nu neaparat deoarece un motor care mananca ulei nu se observa chiar asa de repede si de evident?
    Cam cat de mult ulei manaca un motor "papacios" de ulei si dupa cati kilometri ar trebui sa scada sub limita inferioara a jojei?
    MÃREAȚA COBRA

  • #2
    1.5 litri ulei la 600Km ar califica un motor ca "papacios".

    In rest depinde de calitatea uleiului (un ulei mai subtire e papat rapid de un motor la care se recomanda un ulei mai vascos) si regimul de exploatare - prin munti, la turatii mari si liniute ma astept sa pape mai mult decat unui pensionar
    Last edited by MIR; 04-09-2008, 11:28 AM.
    Aerodynamics are for people who can't build engines.
    Enzo Ferrari

    Comment


    • #3
      Limita inferioara "inca normala" data de constructor este de 1,5 litri/1.000 km, iar pe joja diferenta intre minim si maxim este de aproximativ 1 litru de ulei.
      Last edited by orca; 04-09-2008, 11:44 AM.
      .. ________ ..
      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
      (Oo\==/oO)
      ..U...............U.
      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

      Comment


      • #4
        Am vb cu un domn care comercializeaza Metabond.
        Pt motoarele uzate,care manaca ulei,se recomanda "Old special",pt cele noi si uzate care nu mananca(mult) ulei,se recomanda "Gold".Mi-a zis ca la simptomele mele,este clar ca am nevoie de Gold.Un motor care manaca ulei,dupa 1000 de km mananca cam 1 litru de ulei,deci ii scade nivelul la joja sub limita inferioara in conditiile in care l-a avut initial la limita superioara.
        MÃREAȚA COBRA

        Comment


        • #5
          Si eu am facut acelasi lucru, m-am interesat de un Metabond si tot asa mi-a recomandat omu ( Gold ) si sa sti ca sunt foarte multumit, inainte pierdeam ulei ( probabil pe la pompa de injectie ) de era scutu plin de ulei, de cand am facut schimbu si am bagat Metabon, nivelul la ulei e acelasi de aprox. 2000km si nici scutu nu ii zabalit de ulei, acum singura scurgere care o am , dar nesemnificativa e pe la busonu de la baie deoarece comerciantu de filtre nu mi-a pus in cutie si o shaiba noua! Succes si salutari!
          Mercedes Benz

          Comment


          • #6
            Da, un motor "papacios" consuma cam 1,5 litri la suta, dar asta depinde in mare masura de cilindree in conditii de exploatare asemanatoare, adica la un mers normal, un 3000 diesel consuma mai mult decat un 2000 diesel (in litrii, ca pe joja e cam la fel scaderea nivelului) pentru ca cel de 3000 are in el cam 6 litri de ulei pe cand cel de 2000 cam 4 litri de ulei (aproximativ).
            Apoi, mai sunt si ceilalti factori: vascozitatea (vara mai vascos, iarna mai fluid), "talpa", etc...

            Comment


            • #7
              Originally posted by ionutz_ng View Post
              Am vb cu un domn care comercializeaza Metabond.
              Pt motoarele uzate,care manaca ulei,se recomanda "Old special",pt cele noi si uzate care nu mananca(mult) ulei,se recomanda "Gold".Mi-a zis ca la simptomele mele,este clar ca am nevoie de Gold.Un motor care manaca ulei,dupa 1000 de km mananca cam 1 litru de ulei,deci ii scade nivelul la joja sub limita inferioara in conditiile in care l-a avut initial la limita superioara.
              Pentru un motor care manaca 1l ulei la 1000 km, cred ca nu mai are rost sa-i pui aditivi.
              Prostia si Hotia au cucerit Romania.

              Comment


              • #8
                Am un clk 270 cdi si scoate fum cand accelerez pe loc cand sunt in mers scoate putin fum doar cand plec dupa loc sau cand ii dau cox , rezulta ca mananca ulei?Merci
                Last edited by mircea600sel; 10-27-2010, 00:44 AM.

                Comment


                • #9
                  Asa am vazut la toate tipurile de motoare CDI de la Mercedes, ca scot un fum negru la accelerare, nu e vorba ca mananca ulei, asa sunt ele.
                  Dar chiar va intreb de ce?
                  Cand am vazut prima data un motor CDI de prin 2002 era masina, am zis ca asta consuma si ulei, dar cand am vazut la toate CDI-urile de pana acuma si toate scot fum negru la accelerare, inseamna ca asa e normal nu?
                  Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                  Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                  Comment


                  • #10
                    Cand accelerezi ,,la blana", vine un surplus de motorina in capul pistoanelor, deci de-acolo provine acel fum. Nu este nicio problema; toate diesel-urile se comporta asa la accelerari bruste. La mers normal, cu accelerari moderate nu ar trebui sa scoata acest fum.
                    In alta ordine de idei, fumul de ulei e albastru.
                    Last edited by 3mil; 10-27-2010, 22:45 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Depinde de specificatiile motorului, in orice carte tehnica iti este dat consumul "fiziologic" - de regula este pana intr-un litru la mia de kilometri. Motoarele de cilindree mare consuma mai mult ulei; daca sunt uzate, pot consuma de regula din cauza de segmenti uzati si ghiduri/simeringuri de supape uzate. Daca segmentii sunt uzati, ai si compresia redusa si dieselele incep sa porneasca mai greu la rece. Un semn caracteristic la diesele este celebrul "blow-by", adica pufaitul cand desfaci cu motorum mergand busonul de la ulei. Cu cat face mai mult ca o locomotiva, probabil ca cilindrii pompeaza prin spatiul liber dintre cilindrii si pistoane mai multe gaze in carter. Mai poti face un test empiric - scoti furtunelul care leaga capacul de la culbutori cu filtrul de aer - care duce gazele de carter in admisie - si astupi stutul de la motor cu degetul, tot cu agregatul pornit. Motorul se va opri intr-un anumit timp, normal cam 8-12 secunde. Daca moare in 2, e clar ca e uzat.

                      Cam asa trebuie sa arate un motor in mintile lui, fara blow-by:
                      This video will show you how to test the engine blow-by on a Mercedes Turbo Diesel. This information is brought to you by dieselgiant.com. If this video wa...


                      Poti verifica in doua moduri, mai tehnic:
                      1. test de compresie - ti-l face orice atelier, iti scoate bujiile la benzinar sau injectoarele la diesel si, cu acceleratia la podea se da la automat si se verifica ce presiune face fiecare cilindru. La fel, valorile trebuie sa fie in limita de uzura aratata in cartea motorului.
                      2. Testul de pierdere a presiunii - completeaza 1, se da presiune de la un compresor in acelasi loc si se controleaza cat de etans inchide pistonul; daca se aude fasss in evacuare, supapa de evacuare e de vina, daca se aude fass in carburator, supapa de admisie, daca iasa aer prin aerisirea de carte, tai-tai segmenti...

                      Sper ca am fost exhaustiv si ancorat in sinergia faptelor...

                      Comment


                      • #12
                        Fumul il scoate doar cand dau blana la accelerari moderate si mers linstit nu scoate este in regula , m-am linstit ca e primul diesel care-l detin si nu stiam cum sta treaba exact.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF