Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei 2T in motorina pentru lubrifierea injectoarelor recomandat sau nu ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Cel sintetic e mai bun pentru ca arde complet. Indicator Jaso-FC sau mai sus e cel mai recomandat.
    Jaso FB si FA nu au aceeasi calitate.

    Comment


    • #92
      Omu' glumea cu milenar... Sintetic, din ce-am săpat eu, ar trebui folosit.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #93
        Toniy esti tare de tot. De cand te ai inscris pe acest forum ai asteptat 4 luni ca sa debutezi cu prima ta postare geniala si sa il corectezi pe colegul care probabil din greseala a tastat incorect. Pentru asa ceva avem Moderatori. Modestia este mult mai apreciata decat aroganta.

        Comment


        • #94
          M-am hotarat si eu sa incerc toata treaba asta cu uleiul 2T.
          Sprinter 2005...motor 2.1...km...nu stiu ce sa zic210mii nu prea cred...
          Am facut amestecul din seara asta 1l motorina+350ml ulei 2T, Mobil1....iar maine cand voi face plinul,voi adauga si amestecul. De obicei consumul e cam 10l/100km, combinat...72l un plin, fac aprox.700km.
          Din ce am mai citit pe net...si pe afara..e o chestie mult dezbatuta si folosita cam peste tot. Am respectat raportul 200:1 asa ca 1l de ulei 2T, ar trebuii sa-mi ajunga pt 3plinuri....apoi trag linie, calculez consumul si alte impresii.

          Comment


          • #95
            Am facut primii 1000 de km cu uleiul 2T in motorina si sunt foarte multumit. Primele zile a fost cam ciudat pentru ca injectoarele mergeau " altfel " , cred ca s-au curatat si asta s-a simtit in cateva zile. Masina merge mai bine ca niciodata, motorul trage mai usor si nu se mai aude in turatiile mari. Consumul a scazut mult de asemenea, dar asta e mereu discutabil, depinde de trafic , etc.

            Acum am incercat de 2 saptamani sa bag ulei normal rafinat de gatit in motorina sa vad cum se comporta. Am pus 300 de grame la 50 de litri - masina merge la fel nu e nici o diferenta deocamdata. Daca ma conving ca nu sunt probleme am sa caut ulei rafinat ieftin si sa amestec 25% ulei cu 75% motorina. M-am saturat de preturile astea astronomice pentru carburant si vreau sa fac economie- daca economisesc 50 de RON la un plin se merita!!!.

            Astept sa vad daca mai sunt si altii care au alimentat cu ulei normal vegetal+ motorina si daca au avut probleme.

            Comment


            • #96
              Ca sa dezvolt un pic ideea cu uleiul vegetal.
              Se poate cumpara ulei rafinat in cantitati mari ( cateva sute de litri , tone chiar ) de la producatorii privati la pret mai mic decat in supermarket. Ca sa nu mai vorbim ca poti sa iti faci propriul ulei daca cresti floarea soarelui, momentan familia noastra detine cam 10 hectare de teren arabil pe care nu il mai folosim pentru ca nu se mai ocupa nimeni cu agricultura dupa ce au murit cei batrani.

              La 1 hectar de cultura de floarea soarelui poti sa faci 800 de litri de ulei. Sa zicem ca il dai la cineva sa il lucreze si iei cam 20 % tu si restul ramane la asociatie. Tot e ceva.

              Dar hai sa zicem ca ai cumparat 500 de litri de ulei de floarea soarelui cu 4 RON litrul- asta inseamna 2000 de RON ca pret si economie de 1000 de RON fata de pretul la carburant.

              Daca amesteci uleiul de floarea soarelui cu ulei 2T, sa zicem ca pui 1 litru de ulei 2T la 100 de litri de ulei vegetal si il depozitezi in bidoane de 5 litri inchise ermetic ca sa nu se rancezeasca in timp, eu cred ca se merita.

              Comment


              • #97
                Ca sa inchei postarile consecutive si sa nu fac spam ( scuze catre moderatori ).
                Am facut experimentul cu amestecurile de ulei si motorina, atat ulei vegetal , cat si ulei 2T.
                Puse in motorina , cele 2 uleiuri se amesteca omogen si nu se depun pe fundul recipientului nici dupa 3 saptamani. Singura diferenta vizibila e vascozitatea mai mare a amestecului fata de cea a motorinei simple, dar asta oricum creste la temperaturile scazute iarna si masina nu are probleme.

                Comment


                • #98
                  La motorul tau nu cred ca este indicat sa folosesti ulei pentru gatit, daca era un w124 sau o cobra nu era nici o problema. Daca vrei sa folosesti ulei de gatit trebuie sa treci uleiul printr-un procedeu de spalare (gasesti pe net cum se face). Daca chiar esti pornit pe ulei (scuze expresia) cred ca cel mai bine ii sa iti cumperi o masina de facut biodiesel cu care poti sa procesezi usor cantitati mari de ulei si nu este foarte scumpa, undeva la 1500-2000 lei.
                  Cu S-ul nu te pui.

                  Comment


                  • #99
                    Multumesc pentru idee - am vazut niste filmulete pe internet in care cineva isi facea singur biodiesel si e destul de simplu daca ai spatiu de lucru. Chiar m-am convins de utiliatea uleiului in motorina si la cum creste pretul la carburant cred ca va ramane singura solutie in cativa ani ( daca nu ne gandim sa mergem numai pe jos) .

                    Crezi ca e nevoie sa imi scot si filtrul de particule pentru a nu se infunda? O turez mai tare de cand pun ulei ca sa se arda cum trebuie si sa nu ramana depuneri, dar nu stiu cat de eficient e.

                    Comment


                    • Cu ulei consumul ramane aceasi? Daca consuma mai mult atunci nu e nici o afacere.

                      Comment


                      • Cred ca daca pui numai ulei consumul e mai mare, dar eu vreau sa il amestec 25% ulei cu 75% motorina si consumul nu ar trebui sa creasca, ba din contra , ar trebui sa mearga mai bine pentru ca se ung toate componentele si aluneca mai usor.

                        Comment


                        • Merge bine pana la o anumita concentratie ca dupa ai probleme cu depunerile si cu filtru de motorina.
                          Cu S-ul nu te pui.

                          Comment


                          • E destul de complicata afacerea cu biodieselul, trebuie o investitie majora si nu cred ca se merita. Uitati un articol postat de cineva care a investit in asa ceva in Romania : http://www.freewebs.com/vandbiodiese...tehnologic.htm

                            Uleiul normal de gatit trebuie sa fie purificat de glicerina pentru a nu infunda filtrul de motorina - asta e singura problema.

                            Deci treaba nu e asa de simpla, dar merita studiata. Poate daca ne-am strange mai multi si ne-am face o mini-fabricuta s-ar merita, dar pentru o persoana fizica e prea mult.

                            Deocamdata uleiul 2T ramane cea mai simpla si sigura alegere. Si ai avut dreptate Kriket, am pus 250 de ml la un plin si se simte mult mai bine. Asa o sa pun de acum in colo.
                            Last edited by Alex_w203_C2005; 04-16-2013, 15:17 PM.

                            Comment


                            • Originally posted by Alex_w203_C2005 View Post
                              E destul de complicata afacerea cu biodieselul, trebuie o investitie majora si nu cred ca se merita. Uitati un articol postat de cineva care a investit in asa ceva in Romania : http://www.freewebs.com/vandbiodiese...tehnologic.htm

                              Uleiul normal de gatit trebuie sa fie purificat de glicerina pentru a nu infunda filtrul de motorina - asta e singura problema.

                              Deci treaba nu e asa de simpla, dar merita studiata. Poate daca ne-am strange mai multi si ne-am face o mini-fabricuta s-ar merita, dar pentru o persoana fizica e prea mult.

                              Deocamdata uleiul 2T ramane cea mai simpla si sigura alegere. Si ai avut dreptate Kriket, am pus 250 de ml la un plin si se simte mult mai bine. Asa o sa pun de acum in colo.
                              M-ați făcut curios și-o să încerc și eu uleiul 2T sintetic Jaso-FC. Cei 250 de ml îi diluezi înainte sau pui direct în rezervor când alimentezi?

                              Stima
                              Nemultumitului i se ia darul!

                              Comment


                              • Va salut !
                                Eu diluez uleiul 2T intr-o cantitate egala de motorina. Am cumparat 1 litru de ulei 2T si l-am pus intr-o sticla de 2 litri de Cola amestecat cu motorina.

                                Cred ca nu e problema daca il pui direct, dar e prea gros si curge greu pe teava.Uleiul se disperseaza instantaneu in motorina.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF