Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei 2T in motorina pentru lubrifierea injectoarelor recomandat sau nu ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Pozitia 7 din lista cu cele recomandate:
    Super Tech Outboard 2-cycle TC-W3 engine oil - ulei pentru motoarele în 2 timpi
    HFRR 474, 162 micron improvement
    200:1 ratio
    Unconventional (Not ULSD compliant, may damage 2007 or newer systems)

    Il primesc in cateva zile si o sa il testez sa vedem cum merge cu el.

    Comment


    • #62
      noutati ?

      Comment


      • #63
        Uleiul vine din State numai in 7 ianuarie.

        Comment


        • #64
          A venit untdelemnul? Cum e?
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #65
            Trebuie sa fie ceva extraordinar de bun ca ai dracu americanii astia nu-l lasa sa iasa de pe teritoriul lor.
            Tot incearca bietul baiat sa il puna pe vas astia il dau mereu inapoi,nu stiu de ce, nu vor sa il lase.
            Da pana la urma trebuie sa ii dea drumul....

            Comment


            • #66
              Eu folosesc ulei 2T de drujbe, cel mai ieftin nici nu stiu ce nume are dar are rezultate bune, motorul nu mai e zgomotos(injectia), si merge mai rotund chiar si cand e rece. Consumul nu stiu pt ca nu am stat sa vad diferenta, dar e clar ca ajuta acest ulei chiar daca nu e american si e no-name. Am motor de 2000 cmc pe un W124.

              Comment


              • #67
                Originally posted by albertchiroiu View Post
                Eu folosesc ulei 2T de drujbe, cel mai ieftin nici nu stiu ce nume are dar are rezultate bune, motorul nu mai e zgomotos(injectia), si merge mai rotund chiar si cand e rece. Consumul nu stiu pt ca nu am stat sa vad diferenta, dar e clar ca ajuta acest ulei chiar daca nu e american si e no-name. Am motor de 2000 cmc pe un W124.
                Problema la uleiul de drujba din cate am auzit este ca arde la o temperatura mult mai mare ca motorina, daca il bagi in rezervor nu o sa arda complet si incepe incet sa iti otraveasca uleiul din motor.Ce ulei ne intereseaza pe noi, este unul care sa arda tot o data cu motorina ... Pe forumul trabantistilor am vazut o lista cu majoritatea uleiurilor de la noi de pe piata si temperatura lor de ardere, din cate imi aduc aminte ,ca nu mai gasesc lista, uleiul de la Petrom era in varf cu o temperatura de 190-200 grade C si Mol undeva la 95-100 grade C.
                Cu S-ul nu te pui.

                Comment


                • #68
                  Astazi a sosit,de maine se poate folosi.
                  Pentru o corecta apreciere voi folosi aceasi motorina folosita in ultimul an de la aceasi statie si aceasi pompa.

                  Comment


                  • #69
                    Salut , eu pana la venirea frigului am circulat cu 50%motorina si 50%ulei vegetal de la un restaurant , vreau sa va zic ca masina merge perfect , singura diferenta era la sunetul motorului parca era mai silentios cu ulei , si desigur mirosul de clatite ce ramanea in urma mea ) masina fiind un 190d
                    BABY BENZ WITH BIG HEARTH

                    Comment


                    • #70
                      Din pacate nu am prea folosit masina in ultimul timp,numai vreo 300 km,singurul lucru cert este ca motorul merge mai rotund si pornirea e la "sfert".Despre consum nu pot spune nimic pentru ca la distanta parcursa nu pot sa imi fac o parere.

                      Comment


                      • #71
                        Salut !

                        Am pus si eu astazi 250 de mililitri de ulei 2T de la Agip la aproximativ 50 de litri de motorina. Am sa astept sa vad daca e o diferenta. Nu mai adaug motorina pana cand nu ajung la 25 % din rezervor ca sa imi dau seama daca uleiul are vreun efect pozitiv asupra motorului si consumului.

                        Oricum, nu vad ce rau ar putea sa faca uleiul in motorina la o cantitate asa de mica. Numai daca pui ff mult cred ca e posibil sa se amestece cu uleiul celalalt si sa il otraveasca. Uleiul 2T de la Agip arata foarte asemanator cu motorina ( chiar miroase un pic a motorina) , nu contine coloranti, de aceea l-am ales.

                        Masina e un W203 200 CDI 122 cp din 2005.

                        Comment


                        • #72
                          Primele impresii astazi dupa aproximativ 20 de km de mers prin Bucuresti:

                          - sunetul motorului e mai redus, dar e o mica problema, motorul reactioneaza mai brusc la acceleratie si masina " svacneste" si trepideaza cand apesi pedala. Deci nu e chiar bine si senzatia la condus e destul de neplacuta, se vede clar ca motorul nu e reglat pentru asa ceva
                          - se simte clar o crestere a puterii ( estimand la vreo 5-6 cai la motorul de 122 de cai - trage aproape ca un w204 cu 136 de cai) , dar e o scadere semnificativa a cuplului, adica la turatii mici parca nu trage si cere sa o turezi pentru a compensa.
                          -consumul e aproape identic, poate putin mai mic, si aici ma refer la consumul afisat pe bord, dar nu cred ca e relevant consumul de pe bord, asta numai la pompa se vede exact

                          In concluzie pot spune ca masina se comporta ca si cum ar merge pe benzina, sau undeva intre benzina si motorina, explozia e mai rapida dar mai putin puternica, nu furnizeaza destula forta ca motorina simpla. Am avut pana acum 3 masini, una pe benzina ( un Cielo ) , un Passat 2.0 TDI si Mercedesul pe care il conduc astazi. Comparand cu celelalte masini pe care le-am avut pot spune ca senzatia la condus cu ulei 2T in motorina pe motorul CDI de la w203 e undeva intre motorul pe benzina de pe Cielo si cel de pe Passat. O analogie ar fi ca atunci cand bei o cafea ca sa castigi energie pe moment, nu iti da forta dar te excita si nu iti vine sa stai locului.

                          Dupa prima zi de "test" cred ca uleiul 2T de la Agip pus in motorina ar merge pentru cei care vor o senzatie mai sportiva la condus, dar se vede ca motorul nu a fost facut sa mearga cu asa ceva. Se poate ca pe termen lung sa nu dauneze, dar eu nu am de gand sa continui cu ulei in motorina, o las asa cum au gandit-o inginerii nemti.

                          Comment


                          • #73
                            Am experimentat cu cantitati mult mai mari de ulei 2T in rezervor, 500ml/50L la un w210 300TD si 300ml/40L la un w124 300D si nu am avut simptomele astea urate cu tremuratul motorului sau sa ceara mai multa pedala.Eu amestec uleiul cu motorina intr-o canistra si dupa aia il bag in rezervor, pentru ca am vazut ca majoritatea uleiurilor se duc direct la fund ca nu sunt concepute sa se autoamestece cu motorina si cred ca la tine s-a intamplat acelasi lucru, de acea motorul se comporta asa...
                            Last edited by cutaresku; 03-05-2013, 11:55 AM. Reason: nu mai da quote unui mesaj imediat anterior
                            Cu S-ul nu te pui.

                            Comment


                            • #74
                              Salut !

                              Si eu am amestecat intai uleiul cu motorina intr-o sticla de 2,5 l. Am pus 1,5 l motorina si 250 ml ulei, am amestecat bine pana cand s-a omogenizat.

                              Pentru unii s-ar putea ca senzatia asta de putere sa fie placuta , sa simti cum motorul e mai naravas, mie personal mi se pare ca e fortat si ca nu merge la parametrii care a fost conceput.

                              Mie la Mercedesu meu imi place sa merg in liniste si sa ma relaxez la drum , nu sa ii dau talpa, da acum fiecare cu ce ii place - e o chestie de gust si gusturile nu se discuta.

                              Cum am spus, cine vrea o senzatie mai sportiva ii recomand sa puna ulei in motorina. Daca nu sunt efecte negative pe termen lung asupra motorului, nu vad de ce nu ai face-o.

                              Comment


                              • #75
                                Si s-ar putea ca uleiul 2T pe care l-am folosit eu , adica cel de la Agip, sa fie diferit fata de cel de la Mol , Rompetrol etc.

                                Cred ca e mult de discutat pe tema asta, ce efect are fiecare ulei asupra fiecarui tip de motor.

                                Eu am spus ce am simtit eu la motorul meu de pe C200 CDI W203 122 cp. La alte motoare poate ca are alte efecte.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF