Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei 2T in motorina pentru lubrifierea injectoarelor recomandat sau nu ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Din ce am citit pe diverse forumuri am inteles urmatoarele :

    1 - Amestecul s-ar preta mai bine pentru motoarele non euro .
    2- Se foloseste ulei 2 T semi-sinthetic ; se da chiar cateva ex . oil Motul , Sthil , Repsol , etc , in functie de raport pret / calitate , 33 ml la 60 l motorina .
    3 - Un user foloseste "cu rezultate bune" - zice el , ulei HUSVARNA verde , pentru drujbe - 500ml la 80 l benzina .

    Am gasit un link al lui Indiana Oil care prezinta si uleiul 2 T ca fiind "is low smoke semi sinthetic".
    In cadrul prezentarii se arata domeniul de utilizare , dozaj + performante + beneficii + norma Jaso / Iso .



    Cine doreste sa folosesca diverse amestecuri este bine sa se documenteze temeinic , folosind date din fisele tehnice ale produselor , sa citesca din experienta altora si sa hotarasca singur .

    Comment


    • #47
      Cat de mult conteaza daca uleiul este mineral, semisintetic, sau sintetic?

      Comment


      • #48
        Originally posted by radu cartianu View Post
        Cat de mult conteaza daca uleiul este mineral, semisintetic, sau sintetic?
        La uleiul mineral nici sa nu te gandesti ... Are cea mai prosta ungere dintre toate ... Cel semisintetic este cel mai bun pentru bagat in rezervor si uleiul sintetic nu are rost ca deja ii scump si nu merita.
        Cu S-ul nu te pui.

        Comment


        • #49
          Am folosit ulei pentru drujbe si nu am observat nici o problema , acuma folosesc ulei pentru motoarele de barca in 2 timpi in urma sapaturilor facute pe net si se pare ca exista o diferenta.
          Diferenta intre cele doua uleiuri este ca cel de drujba rezista la temperaturi mai mari si se pare ca nu ar arde complet motoarele de drujba ajung la temperaturi mai mari decit mtoarele cu racire pe apa cel de barca arde este facut special sa arda complet la temperaturi mai mici.
          .. are baba socoteala ....

          Comment


          • #50
            Originally posted by kriket View Post
            La uleiul mineral nici sa nu te gandesti ... Are cea mai prosta ungere dintre toate ...
            Originally posted by razvy64 View Post
            Am folosit ulei pentru drujbe si nu am observat nici o problema , acuma folosesc ulei pentru motoarele de barca in 2 timpi in urma sapaturilor facute pe net si se pare ca exista o diferenta.
            Diferenta intre cele doua uleiuri este ca cel de drujba rezista la temperaturi mai mari si se pare ca nu ar arde complet motoarele de drujba ajung la temperaturi mai mari decit mtoarele cu racire pe apa cel de barca arde este facut special sa arda complet la temperaturi mai mici.
            .. are baba socoteala ....
            @kriket: are ungerea mai proasta in comparatie cu celelalte uleiuri dar mai buna ca motorina...din cate stiu, uleiul mineral rezista mai putin la temperaturi ridicate decat uleiul sintetic, teoretic ar trebui sa arda mai repede.
            In final trebuie un ulei care sa care sa-i mareasca motorinei proprietatile lubrificatoare, si sa arda in totalitate, asa cum a spus colegul razvy64 mai sus.
            Astept pareri.

            Comment


            • #51
              Stiu ca exista si uleiuri pentru motoare in 2 timpi sintetic , uleiul pe care il folosesc este mineral dar pentru aplicatia specifica.
              Uleiurile pentru motare de barca in 2 timpi sint speciale asta e clar ca daca nu ar fi sa-face curcubeu in spatele barcii , esapamentul la motorele de barca sint in apa pe linga elice , am avut un motor inainte la barca Johnson in 2 timpi si nu am gasit ulei la benzinarie si am pus ulei normal de motor ca nu era sa pierd rasaritul de soare pe mal si se vedea clar pe apa un strat subtire de ulei , am crezut ca-mi curge ulei din grupul de la elice dar sa dovedit a fi uleiul pe care la-m folosit, acuma am evoluat la 4 timpi si nu mai ma murdaresc pe miini .

              Comment


              • #52
                De la lume adunate si la lume iarasi date .

                Un studiu Bosch din 2003 arata ca motorina fara sulf nu mai are propietati de ungere . De aici si moda care strabate lumea cu folosirea uleiului 2 T in combinatie cu motorina sau benzina .

                M-am gandit ca daca nici trabantistii nu cunosc uleiul 2T atunci cine ? .
                Eu am retinut urmatoarele :
                1 - "Indicele de cocs si de cenusa ne spune ce calamina face uleiul .
                2 - Indicele de curgere ne arata temperatura la care uleiul incepe sa curga , respectiv temperatura sub care se solidifica .
                3 - Indicii de vascozitate ne spune cu ce rapiditate se imprastie uleiul pe suprafetele de uns la o temperatura data " .

                Si :

                "Uleiurile destinate motoarelor pentru barci si ATV-uri sunt formulate pentru ardere completa ( pana la 0% rezidu solid ) si biodegradabile . Nu au puncte de flamabilitate foarte mari , rar trec cu mult peste 100 grade Celsius , neaparat cititi fisa tehnica inainte de folosire" .

                A se citi citi postul lui Rumpi :

                Comment


                • #53
                  Buna dimineata si cu ocazia aceasta urez LA MULTI ANI tuturor membrilor care isi sarbatoresc Ziua de nume de Sf.Marie.De aproximativ 400 de kilometri folosesc ulei 2T in motorina cu indicele Jaso Fc.Am pus 300ml la un plin de 80 litri.Ce am observat:
                  -consumul a scazut putin
                  -motor mai silentios
                  -reducerea vibratiilor
                  -trage mai lin
                  Din cat m-am documentat reiese ca rezultate bune se cunosc abia dupa o 1000 de km.Vreau sa schimb uleiul si sa pun mai gros in conditiile in care masina are 252.000 de kilometri iar eu am in ea ulei mobil1 5w-30 ESP care mi se pare foarte subtire mai ales la caldura care este in Spania.Vreau sa trec ori pe 10w 40 ori pe 10w50.Abia atunci voi vedea cat de silentios este motorul in combinatie cu uleiul 2T.Pana acum ma declar multumit.

                  Comment


                  • #54
                    Lasa uleiul ala, am experimentat si eu 10W-40 si m-am intors la 5W-40. 145mii km are a mea.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #55
                      off topic

                      pervert_4u Valencia

                      Foloseste , strict uleiul indicat de Mercedes . Cand , inginerii de acolo au testat motorul , au folosit uleiul care corespunde cel mai bine temperaturilor atmosferice din Europa .

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by cutaresku View Post
                        Lasa uleiul ala, am experimentat si eu 10W-40 si m-am intors la 5W-40. 145mii km are a mea.
                        Pai si ce indice sa folosesc ca 5w 30 ESP mi se pare cam subtire la temperaturile de aici plus ca este si motorul cam zgomots?

                        Originally posted by nstoe View Post
                        off topic

                        pervert_4u Valencia

                        Foloseste , strict uleiul indicat de Mercedes . Cand , inginerii de acolo au testat motorul , au folosit uleiul care corespunde cel mai bine temperaturilor atmosferice din Europa .
                        Pai asta am si folosit pana acum numai ca masina are 252.000 DE KM.si mi se pare cam zgomotos motorul cu uleiul asta.5w 30 esp mi se pare cam subtire la temperaturile ridicate de aici.
                        Last edited by Luxian; 08-15-2012, 18:02 PM.

                        Comment


                        • #57
                          A folosit cineva ulei de transformator ( uleiul care raceste transformatoarele electrice ) in combinatie cu motorina, la diesel-uri clasice? Am vazut rable de Roman si Aro mergand numai cu ulei de trafo, fara motorina. Din ce am experimentat eu, am vazut ca e foarte fluid si inflamabil, parca ia foc mai repede decat motorina si arde curat. Nu ar fi bun ptr. a face motorina mai unsa?

                          Comment


                          • #58
                            pervert_4u Valencia

                            Daca doresti o discutie pe tema calitatii uleiului si eventual a faptului ca ti se pare cam zgomotos motorul la temperaturile din Spania , deschide un topic la sectiunea de care apartine modelul tau de Mercedes .
                            Astfel , iti vor raspunde colegi care au acelasi Mercedes ca al tau , si care au circulat in RO , in vara asta , la temperaturi de 40-45 grade .

                            Aici se vorbeste despre uleiul 2T .

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by ElCid View Post
                              A folosit cineva ulei de transformator ( uleiul care raceste transformatoarele electrice ) in combinatie cu motorina, la diesel-uri clasice? Am vazut rable de Roman si Aro mergand numai cu ulei de trafo, fara motorina. Din ce am experimentat eu, am vazut ca e foarte fluid si inflamabil, parca ia foc mai repede decat motorina si arde curat. Nu ar fi bun ptr. a face motorina mai unsa?
                              Salut,
                              uleiul de transformator nu are proprietati de ungere, nu este aditivat. Am si eu un prieten care vinde la greu ulei de trafo la tractoristi...Acum nu stiu daca astia il amesteca cu ceva sau il baga asa.

                              Comment


                              • #60
                                Am inteles, mersi! Si eu am un prieten care da la tractoristi ulei ars de motor. Astia baga tot felul de gunoaie in rezervor si mai au pretentia sa tina motorul!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF