Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema furtun care atarna aiurea

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema furtun care atarna aiurea

    Daca ma puteti ajuta putin, as vrea sa stiu de unde este acest furtul care atarna . L-am observat azi cand am facut o inspectie la motor asa de rutina, sa vad nivelul la apa, ulei , etc . Toate bune mai putin acest furtun care il vedeti si dvs in poza si care nici nu stiu ce rol are. Atat am obs ca daca pornesti motorul se aude un sunet ca si cum ar trece aerul prin el , dar nu in mers ci dupa ce motorul s-a oprit.
    Pun poze cu el, e cel indicat.
    Unde trebuie sa fie legat ?
    Multumesc.
    Attached Files
    +40758148228 whats app active

    Proud owner of Lady Blue W140.

  • #2
    În poza a doua pare să fie o electrovalvă de vacuum. La CDI-uri sunt două astfel de electrovalve, una care controlează EGR și cealaltă geometria variabila la turbină (wastegate).

    Nu am idee cum e la motorul tău, însă eu aș verifica furtunele de vacuum de la EGR și turbină.
    ...

    Comment


    • #3
      Ok ma duc sa verific la erg , desi acolo nu vad decat unul si acela este la locul sau.
      Turbina nu am .
      Motorul este 2.497 diesel clasic 5 cilindrii linie . Nu are turbo.

      Ar fi minunat daca as gasi pe cineva cu aceeasi masina ca asa s-ar uita la el unde duce ...
      +40758148228 whats app active

      Proud owner of Lady Blue W140.

      Comment


      • #4
        Am dat jos filtru de aer pt acces mai bun. Acuma se vede clar , este cel care il trag spre aripa din cilindrul acela de plastic .
        Attached Files
        +40758148228 whats app active

        Proud owner of Lady Blue W140.

        Comment


        • #5
          Lasa furtunu asa cum este si ai grija sa nu se infunde ca iti da peste cap sistemul de vacum.... La mine are un filtru in capat.
          Cu S-ul nu te pui.

          Comment


          • #6
            Poti explica putin te rog ??? adica acela trebuie sa fie liber ?
            Am obs ca trage aer pe acolo si odata cu asta actioneaza si cilindrul acela auriu care se continua mai sus de furtun si care este deasupra admisiei de aer . Acela actioneaza o tija care se roteste in teava aceea pe unde intra aerul.

            DAR ! eu am o dilema foarte mare, m-am uitat inauntru si e doar o tija care nu inchide nimic acolo. Nu ar trebui sa aiba niste lamele precum cele de la intrarea intr-un carburator sau ceva de genu ? adica sa poata obtura admisia de aer ... asa lucreaza in gol dragia aia.

            Acuma incerc sa banuiesc de ce am variatii de turatie la relanti la rece, si dupa ce mi-am pus doar cea mai buna motorina , si aditiv de spalare injectoare , la naiba ca le-am si schimbat si injectoarele si tot ce era consumabil la motorul asta , si bujiile si tot variaza turatia. Poate era chestia asta cu aerul .
            Attached Files
            +40758148228 whats app active

            Proud owner of Lady Blue W140.

            Comment


            • #7
              Furtunul trebuie sa ramana liber. Si da trebuie sa ai acolo o clapeta inauntru dar lasa ca ii m-ai bine fara ea... SI eu mi-am anulat egr-ul si am blocat acea clapeta sa fie deschisa la maxim si am observat ca trage mult m-ai bine masina.
              Cu S-ul nu te pui.

              Comment


              • #8
                Eu nu am observat nici o diferenta la cum trage dar a mea nu e turbo. Probabil la cele cu turbo se simte. In schimb din cate am vazut acel fum mergea pe admisia de aer in motor si nu este doar fum , sunt depuneri murdare care numai bine nu pot face la motor.

                Multumesc pentru faza cu furtunul ,l -am asezat acolo ok si o sa-i pun un mic filtru la capat sa nu intre ceva mizerie in el.

                Cu clapeta aia nu stiu ce sa zic . Nu reprezinta un soc automat ? si aia sa fie problema pt care variaza turatia la rece?
                +40758148228 whats app active

                Proud owner of Lady Blue W140.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by white8snow View Post
                  Eu nu am observat nici o diferenta la cum trage dar a mea nu e turbo. Probabil la cele cu turbo se simte. In schimb din cate am vazut acel fum mergea pe admisia de aer in motor si nu este doar fum , sunt depuneri murdare care numai bine nu pot face la motor.

                  Multumesc pentru faza cu furtunul ,l -am asezat acolo ok si o sa-i pun un mic filtru la capat sa nu intre ceva mizerie in el.

                  Cu clapeta aia nu stiu ce sa zic . Nu reprezinta un soc automat ? si aia sa fie problema pt care variaza turatia la rece?
                  Ii posibil ... Mie imi sta cam la 900 relantiu cand se incalzeste motoru.
                  Cu S-ul nu te pui.

                  Comment


                  • #10
                    sal ma ajuta cineva cu un sfat ? am un vito 220cdi din 2003 si am ceva probleme care as vrea sa gasesc niste raspunsuri : cand accelerez in mers pentru a marii viteza pentru o perioada scurta masina scoate fum negru ,mentionez ca in anumite momente cand pornesc motorul parca porneste in 3 pistoane si face urat ca un tractor nu se poate accelera ,atunci i-l opresc si il repornesc si merge perfect dar am observat ca dupa ce face chestia asta incepe sa scoata fum in mers a si inca ceva de cand se intampla chestia asta parca consuma mai mult .

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by kriket View Post
                      Ii posibil ... Mie imi sta cam la 900 relantiu cand se incalzeste motoru.
                      O sa-i pun clapeta la loc sa vad diferenta si iti zic.

                      Colegu cu Vito, ai o problema clara de injectoare. Verifica injectoarele pe banc si pompa de injectie. Fumu negru e de la motorina nearsa cand accelerezi. Consum mai mare pt ca " pisa " in cilindru in loc sa purjeze frumos. Atentie asa iti distrugi motoru ca unde curge motorina aia spala uleiu de pe cilindru si acolo face uzura si face umar in cilindru si o sa consume ulei in timp.

                      Si apropo, rog un moderator sa-ti mute postul altundeva ca nu are nici o treaba cu furtunul meu de vacum faptu ca tie nu ti lucreaza ok injectoarele.
                      +40758148228 whats app active

                      Proud owner of Lady Blue W140.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF