Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Coduri eroare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Coduri eroare

    Am fost la un tester si mi-au aparut un cod de eroare si anume P1187-supraveghere presiune rail sub valoarea minima, cei de acolo mi-au zis ca trebuie schimbate pompa de inalta presiune regulatorul de presiune si senzorul de presiune din rampa,ceea ce inseamna in jur de 5000 de ron este adevarat stie cineva daca au interpretat corect codul de eroare?Masina este un c200 w203 din 2003

  • #2
    depinde la ce comenzi nu raspunde porneste se opreste ce face de fapt

    Comment


    • #3
      Codul P1187 indica o problema in circuit de presiune combustibil .Pentru a gasi piesa defecta trebuie efectuate multe verificari (daca nu esti un norocos la dibacit!).
      Eu sunt de parere ca sunt slabe sanse sa fie defecte toate cele specificate mai sus , fiind posibil sa fie chiar si in alta parte defectu! bafta

      Comment


      • #4
        Intr-adevar nu poti sa schimbi tot ce au zis ei....e ca si cum daca ai avea un cui in cauciuc ar trebui sa schimbi toate cele 5 cauciucuri....aceasta scadere de rail se poate datora atat unui (sau mai multor ) injectoare, senzorului defect sau pompei...dar dupa codul de defect, diagnoza nu s-a facut cu o scula profesionala (star) ci cu ceva universal (kts, lounch...)sau carsoft. Pentru a nu cheltui o caciula de bani ar trebui sa te adresezi cuiva care are star...oricum vei iesi mai ieftin.
        www.testariauto.ro

        Comment


        • #5
          Corect, aici se deosebeste un tester de caciual fata de STAR.
          Problema e ca multi se baga in toate si nu duc treaba pana la capat.
          Daca nu e una o sa fie alta si desigur toate pe cheltuieala clientului.
          Totusi initial ar trebui descris si comportamentul motorului.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #6
            Originally posted by testariauto View Post
            Intr-adevar nu poti sa schimbi tot ce au zis ei....e ca si cum daca ai avea un cui in cauciuc ar trebui sa schimbi toate cele 5 cauciucuri....aceasta scadere de rail se poate datora atat unui (sau mai multor ) injectoare, senzorului defect sau pompei...dar dupa codul de defect, diagnoza nu s-a facut cu o scula profesionala (star) ci cu ceva universal (kts, lounch...)sau carsoft. Pentru a nu cheltui o caciula de bani ar trebui sa te adresezi cuiva care are star...oricum vei iesi mai ieftin.
            La motor de 85 kw si 105 kw exista acel cod (P1187) pe Star, parerea mea ca bosch nu trebuie inclus in celelalte universale.

            Comment


            • #7
              salut

              Motorul functioneaza bine nu are probleme insa cred ca am probleme pe retur deoarece knd se aprinde becul de motorina masina se opreste,am desfacut capacele rezervorului si am descoperit ca in partea dreapta cea cu sorbul era goala iar in partea stanga mai erau 5-6 litrii de motorina, dupa ce am alimentat am vrut sa vad care este problema,la relantii se pare ca nu face destula presiune incat combustibilul sa se transfere in partea dreapta unde este sorbul ci curge in partea stanga,la turatie 1500-2000 se pare ca se transfera,acuma nu stiu daca este normal ca la relantii sa nu se tranfere.Astept pareri poate stie cineva.Multumesc

              Comment


              • #8
                Am pus imaginea atasata, este descrierea acstui cod, si probabilele defectiuni.
                Dupa descrisele de mai sus ca doar atunci se opreste motorul cand se aprinde becul de la motorina, inseamna ca acolo este problema.
                Eu cred ca este problema la rezervor, nu transfera combustibilul dintr0o parte in alta, dar cum de numa 5-6 litri de motorina ati avut in rezervor cand ati desfacut-o?
                Mergeti si puneti in el macar 30 de litri asta ar insemna o jumate de rezervor, si vedeti ce se intampla pe urma, eu v-as indica sa faceti un plin.
                Au mai patit si alti colegi care dupa ce se golea rezervorul pana la jumatate, se oprea masina.
                Attached Files
                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                Comment


                • #9
                  salut

                  Nu cred ca ar putea fii nici o problema de la rezervor deoarece acesta nu are pompa electrica de transfer,transferul se face printr-un efect de sugere atunci cand combustibilul pe retur are o anumita presiune,o sa mai incerc la alt service poate imi pot spune exact care este problema.

                  Comment


                  • #10
                    Am vazut acest defect la cineva care a ramas fara motorina.

                    Comment


                    • #11
                      Cand mi-e lumea mai draga nu trece de 3000 turatii

                      Am un MB C2oo cdi automat i-am schimbat debimetrul aer,pompa vacum,senzor reglare presiune galeria de admisie,merge bine dar foarte rar se intampla sa nu mai sara de 3000 turatii iar la tester nu imi da nici o eroare motor

                      Comment


                      • #12
                        Salut,eu am avut la un CDI aceasi problema si a fost regulatorul de presiune din capul rampei de motorina,cel dinspre parbriz,schimbat costa vreo 600 de lei,si nu mai am probleme cu masina..
                        Toate cele bune.

                        Comment


                        • #13
                          Salut, am pus si eu la diagnoza masina si mi`a iesit asa:
                          Cod de eroare: MELD 31 / CE-Org.35)
                          Masina tremura, parca ar merge in 3 bujii... dar mi`au schimbat bujiile si nu e de la ele...

                          Can someone help me?

                          Multumesc!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by normancrypt View Post
                            Salut, am pus si eu la diagnoza masina si mi`a iesit asa:
                            Cod de eroare: MELD 31 / CE-Org.35)
                            Masina tremura, parca ar merge in 3 bujii... dar mi`au schimbat bujiile si nu e de la ele...

                            Can someone help me?

                            Multumesc!
                            Tu ai benzinar ? Postarea ta nu are ce cauta aici.
                            Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF