Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Interpretare rezultat compresie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Interpretare rezultat compresie

    Stimabili colegi, motorul meu de 2.4 diesel de pe cobra are peste 400.000 km si am decis sa masor compresia. Inainte de masurare am reglat culbutorii. Masurarea s-a efectuat cu motorul RECE, la o temperatura de 5 grade C.
    Valori: piston1 20; piston2 14; piston3 16; piston 4 21.
    Ma ingrijoreaza valorile scazute ale pistoanelor de mijloc, si nu stiu ce sa sa inteleg din aceste valori. De ce s-ar uza atat de diferit pistoanele?
    Faptul ca la cald in relanti normal, presiunea la ulei este de 1.9 imi indica o stare buna a motorului. Suspectez o dereglare a supapelor pe cele doua pistoane. Este posibil ca o eventuala anomalie la nivelul supapelor si scaunelor sa influenteze indicele de compresie masurat? Sau compresia masurata reprezinta strict uzura segmentilor si camasilor?
    Cine stie ce e cu motoarele astea este rugat sa completeze prezentul topic.
    Multumesc!
    http://www.caesaralexandru.wordpress.com

  • #2
    Buna seara,hai sa facem un pic de lumina :ai vrut tu sa iei compresia doar sa vezi "uzura motorului"? sau motorul are ceva probleme si atunci ai vrut sa vezi de unde provine acea problema .
    De ce spun asta :avand aceste valori pe care le-ai scris, motorul ar trebui sa mearga mizerabil , si nu cred ca se intampla asa.
    Eu stiu ca, nu trebuie sa ai o diferenta mai mare de 3bar intre cilindri, adica intre valoarea min si max.
    Dar, regland culbutorii este posibil ca la pistoanele 2-3 sa fie un pic mai stransi si atunci poate apare acea diferenta de compresie , daca imi poti scrie seria de caroserie , sper sa iti pot da valorile min si max ale compresiei si alte amanunte.
    Daca motorul merge bine ,iti recomand sa il lasi in pace si sa ii pui ulei si filtre bune .
    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
    TEL 0722623721.

    Comment


    • #3
      Din cate am studiat eu interpretarea testelor de compresie se poate face mai corect cand se masoara compresia si la cald si la rece. Daca si la cald si la rece sunt valori scazute asemanatoare atunci se poate vorbi despre segmenti, ovalizarea cilindrilor, alte chestii de genu. Daca la rece ai o valoare mica, iar la cald se ridica la valorile optime atunci se poate vorbi despre supape.

      La diferenta ta de compresie pe cilindri ar trebui sa joace lambada masina la relanti. Cum se comporta aceasta cand sta la relanti? Se simte un balans cand stai in masina? Presiunea la ulei este foarte buna, dar nu intotdeauna este si un semn ca motorul este in parametrii optimi de functionare.

      Comment


      • #4
        Uleiul il schimb la maxim 5000, ultima oara am pus si un duralube. Am verificat compresia fiindca rupa la rece, tusheshte tare, ba chiar se opreste uneori.
        De cand am reglat culbutorii merge mai bine la rece ca inainte, dar in schimb tuseste.
        La cald balanseaza motorul... nu itzi zgaltzaie capul dar aproape.
        http://www.caesaralexandru.wordpress.com

        Comment


        • #5
          Originally posted by automaticul View Post
          Dar, regland culbutorii este posibil ca la pistoanele 2-3 sa fie un pic mai stransi si atunci poate apare acea diferenta de compresie , .
          Cam grava consecinta unei asa mici greseli. Spre deosebire de alti maestri eu am reglat culbutorii cu lera, am verificat si reverificat jocul. Si acum ma intreb, cum ar trebui sa mearga motorul cand sunt 3-4 blocati si 2 cracitzi la maxim? Eu asa i-am avut.
          serie: wdb12318310027527
          Last edited by Demiurgos; 12-30-2010, 20:35 PM.
          http://www.caesaralexandru.wordpress.com

          Comment


          • #6
            Originally posted by Demiurgos View Post
            Uleiul il schimb la maxim 5000, ultima oara am pus si un duralube. Am verificat compresia fiindca rupa la rece, tusheshte tare, ba chiar se opreste uneori.
            De cand am reglat culbutorii merge mai bine la rece ca inainte, dar in schimb tuseste.
            La cald balanseaza motorul... nu itzi zgaltzaie capul dar aproape.
            Buna seara, vreau sa asculti acest mers de motor si sa spui daca motorul tau se aude la fel http://www.youtube.com/watch?v=9F5IFdnJklQ&feature=player_embedded, dar trebuie sa fii foarte atent la cum merge acest motor , vei auzi doua zgomote , unul in care se aude mersul motorului , cel care are o rontailala , si celalalt zgomot in care se aude un dum-dum-dum, se aude mai infundat , este de fapt ritmul in care se balanseaza motorul.
            Dupa cum spui tu , la pornire motorul incepe sa tuseaca , sa dea niste rateuri ceva de acest gen , dupa care incepe sa mearga mai rotund dar isi pastreaza acel balans , ca si cum ar merge in 3 jumate , nu merge in 4 cilindri curat.
            Acel balans il are datorita diferentei de compresie mai mare de 3bari , motoarele 615, 616 ,617 , 601, 602 ,603, nu permit diferente mai mari de 3 bari intre cilindri, in momentul in care apare acea diferenta , apare si acel balans , la relanti , cand incepi sa turezi motorul , ai tendinta sa crezi ca merge in toti cilindri , dar de fapt nu este asa.
            Cauzele pentru care , nu avem compresie sau sunt diferente intre cilindri pot fi urmatoarele:ansamblul cilindru-piston-segmenti, si aici ma refer la segmenti pe linie , ovalizarea cilindrului, conicitatea cilindrului, cocsarea segmentilor,si daca se lasa cu zgomote , fusta de piston sparta , bolt de piston, piston gaurit.
            Daca ne referim la supape , la aceasta diferenta de compresie , ar fi trebuit sa se auda ceva sunete in admisie sau evacuare , acel pal-pal-pal.
            Apropo, masina are motor 616912,este din 04-11-1983, are high-capacity batery,version tropical, iar culoarea este 904 Midnight blue.
            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
            TEL 0722623721.

            Comment


            • #7
              La mine merge rotund, dar se aude un zgomot infundat pe background, ca o lovitura, insa trebuie sa ai ureche sa il auzi, la prima vedere ai zice ca merge perfect. Parca sunt intr-o dilema mai mare acum.
              Masina a fost pentru portugalia, are racire de ulei, mai rar pe 2.4, si clima. Cum e cu bateria aia?
              Trebuie sa mentionaz ca azi la -15 a pornit foarte bine, poate are legatura...
              http://www.caesaralexandru.wordpress.com

              Comment


              • #8
                Pe masina mea nu e atat de proeminent acel sunet, chiar insesizabil, se poade confunda usor. Nu scoate gaze de carter!!! Cred ca daca ar pierde compresie intre segment si camasa, ar scoate si gaze de carter, ar sifona pe la garnitura si pe la busonul de sus, lucru care nu se intampla.
                Se aude insa un clantanit, care nu imi dau seama daca este de la injectorul de ARO sau din supape...

                Daca dau chiulasa jos cu ce instrument trebuie sa masor uzura dintre segment si camasa? Daca chiar sunt uzati acei doi cilindri pot pune doar segmenti noi pe acele pistoane, cum s-ar preta?
                Compresia maxima cat ar trebui sa fie?
                http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                Comment


                • #9
                  Compresie motor OM616 :
                  max.-22 / 24 bari
                  min- 15 bari .

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Demiurgos
                    Daca chiar sunt uzati acei doi cilindri pot pune doar segmenti noi pe acele pistoane, cum s-ar preta?
                    Nu rezolvi mai nimic, ba chiar s-ar putea sa fie mai rau ca inainte. Cilindrii uzati nu sunt perfect rotunzi, sunt ovalizati (insesizabil cu ochiul liber). Daca ii pui segmenti noi, care sunt perfect rotunzi, o sa iti scape compresie intre cilindru si segment. Cei vechi, teoretic sunt pasuiti, s-au uzat odata cu cilindrul si se mai pupa cat de cat.

                    Comment


                    • #11
                      Ciudat ! . Motorul merge rotund, porneste fara efort la -15 grade, dar se aude un zgomot si are compresia dezechilibrata la cilindri.
                      Daca esti sigur 100% de masuratoarea compresiei , in functie de numarul de km parcursi se impune o revizie radicala a chiulasei . Adica, rectificare supape , scaune, semeringuri si daca este cazul planare .
                      Pentru verificarea segmentilor si a camasilor trebuie data jos baia de ulei .

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by nstoe View Post
                        Ciudat !
                        Pentru verificarea segmentilor si a camasilor trebuie data jos baia de ulei .
                        Doar baia? Cu ce se masoara? Eu pot sa efectuez aceasta masuratoare?

                        Nu consuma ulei. Am uitat sa precizez, nu trebuie sa completez uleiul de la schimb la schimb, adica din 5k in 5k, chiar ramane la nivel.
                        Daca dau chiulasa jos ma costa cel putin 100 de euro sa o rectific, mai 100 cu accesorii si mana de lucru. Deja cumpar un motor de banii acestia... Daca chiar va trebui sa pun segmenti noi pe cele doua pistoane asta mai inseamna 110 euro plus ceva la manopera...
                        http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                        Comment


                        • #13
                          [QUOTE=nstoe;171083]Ciudat ! . Motorul merge rotund, porneste fara efort la -15 grade, dar se aude un zgomot si are compresia dezechilibrata la cilindri.
                          QUOTE]

                          Balanseaza atat la rece cat si la cald. Pe ger porneste dupa 2-3 secunde de invartit la automat, iar daca nu tin pedala de acceleratie "tuseste" si moare.
                          http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                          Comment


                          • #14
                            [QUOTE=Demiurgos;171108]
                            Originally posted by nstoe View Post
                            Ciudat ! . Motorul merge rotund, porneste fara efort la -15 grade, dar se aude un zgomot si are compresia dezechilibrata la cilindri.
                            QUOTE]

                            Balanseaza atat la rece cat si la cald. Pe ger porneste dupa 2-3 secunde de invartit la automat, iar daca nu tin pedala de acceleratie "tuseste" si moare.
                            Buna seara, cred ca ai putea sa ne ajuti , daca ai filma o pornire la rece , exact cum se manifesta motorul , fara sa intrevii la pedala de acceleratie sau altceva , filmeaza asa cum porneste el de regula , daca scoate fum , daca se balbaie daca se opreste dupa pornire , nu conteza. important este sa vedem cum porneste si merge dupa pornire (balansat).
                            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                            TEL 0722623721.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Demiurgos View Post
                              Doar baia? Cu ce se masoara? Eu pot sa efectuez aceasta masuratoare?

                              Nu consuma ulei. Am uitat sa precizez, nu trebuie sa completez uleiul de la schimb la schimb, adica din 5k in 5k, chiar ramane la nivel.
                              Daca dau chiulasa jos ma costa cel putin 100 de euro sa o rectific, mai 100 cu accesorii si mana de lucru. Deja cumpar un motor de banii acestia... Daca chiar va trebui sa pun segmenti noi pe cele doua pistoane asta mai inseamna 110 euro plus ceva la manopera...
                              Unde vei gasi un motor de Cobra , ne umblat in el , foarte bun cu 200 de euro ?.
                              Daca este cazul, mai bine "il faci" pe al tau .
                              Dupa ce se da chiulasa si baia de ulei jos, se desfac capacele de la biele si se scot pistoanele cu tot cu segmenti afara . Se verifica uzura segmentilor si a camasilor de personal specializat .
                              Faptul ca nu-ti mananca ulei nu este concludent . Se pot uza numai segmentii de compresie iar cei de ungere sa ramana foarte buni ( mi s-a intamplat personal ) .
                              Eu inclin sa cred ca este posibil sa fie din chiulasa .
                              Ia-o pas cu pas si tine-ne la curent .

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF