Stimabili colegi, motorul meu de 2.4 diesel de pe cobra are peste 400.000 km si am decis sa masor compresia. Inainte de masurare am reglat culbutorii. Masurarea s-a efectuat cu motorul RECE, la o temperatura de 5 grade C.
Valori: piston1 20; piston2 14; piston3 16; piston 4 21.
Ma ingrijoreaza valorile scazute ale pistoanelor de mijloc, si nu stiu ce sa sa inteleg din aceste valori. De ce s-ar uza atat de diferit pistoanele?
Faptul ca la cald in relanti normal, presiunea la ulei este de 1.9 imi indica o stare buna a motorului. Suspectez o dereglare a supapelor pe cele doua pistoane. Este posibil ca o eventuala anomalie la nivelul supapelor si scaunelor sa influenteze indicele de compresie masurat? Sau compresia masurata reprezinta strict uzura segmentilor si camasilor?
Cine stie ce e cu motoarele astea este rugat sa completeze prezentul topic.
Multumesc!
Valori: piston1 20; piston2 14; piston3 16; piston 4 21.
Ma ingrijoreaza valorile scazute ale pistoanelor de mijloc, si nu stiu ce sa sa inteleg din aceste valori. De ce s-ar uza atat de diferit pistoanele?
Faptul ca la cald in relanti normal, presiunea la ulei este de 1.9 imi indica o stare buna a motorului. Suspectez o dereglare a supapelor pe cele doua pistoane. Este posibil ca o eventuala anomalie la nivelul supapelor si scaunelor sa influenteze indicele de compresie masurat? Sau compresia masurata reprezinta strict uzura segmentilor si camasilor?
Cine stie ce e cu motoarele astea este rugat sa completeze prezentul topic.
Multumesc!
Comment