Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema Sprinter213, o fi chiuloasa?Help!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Sprinter213, o fi chiuloasa?Help!!!

    Salut la toata lumea,am un sprinter 213 cdi, 2005,abia l-am achizitionat si nu inteleg de ce imi pierde apa pe orificiul de la vasul de expansiune,asta numai la drum lung unde temp ajunge la 84-85,in jur de 1l apa la 100km,prin oras nu pierde decat f putin 50g la 150 km,asta pt ca nu se incalzeste indeajuns motorul,temperatura sta sub 80 in oras.Am fst la service,mi s-a spus cand e supraplin vasul pe acolo isi face evacuarea...ok dar de ce asa mult la drum lung?pai...mi-au zis ca ar putea fi chiuloasa, o fisura cv si baga presiune in sistemul de racire peste temp ...,am fst la MB autoklass mi-au zis ca ar putea fi infundat radiatorul,ceea ce nu prea cred ca altfel ar fi crescut temp peste 90...am dat azi comanda de busonul original MB care functioneaza si ca un termostat sau cv de genu,poate ala o fi...sa vad...dak nu, numai stiu ce sa fac.ma poate ajuta cineva cu vreo opinie?sau dak i s-a mai intamplat cuiva???sincer sper sa nu fie chiuloasa ca m-am ars...

  • #2
    Cand merge motorul iti bolboroseste apa in vasul de expansiune?

    Comment


    • #3
      nu bolboroseste...

      Comment


      • #4
        Daca era chiulasa fisurata, bolborosea. Cel mult poti sa ai garnitura de chiulasa arsa. Vezi ce rezolvi si cu busonul acela... temperatura din ce zici nu urca asa de sus incat sa fie asta cauza...

        Comment


        • #5
          Originally posted by 3mil View Post
          Daca era chiulasa fisurata, bolborosea. Cel mult poti sa ai garnitura de chiulasa arsa. Vezi ce rezolvi si cu busonul acela... temperatura din ce zici nu urca asa de sus incat sa fie asta cauza...
          sper sa fie de la buson numa ca ala vine peste 7 zile...mrs

          Comment


          • #6
            este posibil ca la problema ta sa gasesti solutia f ieftina ( de ex. : busonul de care vorbesti si pe care inteleg ca-l inlocuiesti in cateva zile ....... mai poate fi o legatura slaba la furtune .... e destul sa-ti "scape" numai cate o picatura care cade pe o suprata f calda si se evapora si astfel nu vezi nimic sub masina......... diferite imbinari care nu sunt etanse ....) sau poate fi ceva nu tocmai ieftin (asa cum au mai mentionat si alti forumisti, garnitura chiloasa- nu e absolut necesar sa produci bule de aer in vasul de expansiune), o alta posibilitate ar putea fii chiuloasa sau chiar blocul motor -mici fisuri-nivelul de ulei e constant? ai apa in ulei? sau pe evacuare observi apa in cantitate mai mare decat condensul care e absolut normal ?. oricum in orice situatie trebuie sa descoperi cauza- e imperios necesar, daca mai vrei sa ai un motor normal, sa afli sursa pierderii fluidului de racire . nu ar fii rau sa faci pe un tester specializat o compresie a motorului. ai sa vezi cu aceasta ocazie cat de tare e "inima" motorului.....personal ti-as recomanda sa nu folosesti masina in conditii normale pana nu aflii si inlaturi cauza defectiunii. in general, la defectul motorului tau nu se cheltuiesc f mari sume daca se constata si se repara din timp .. de exxemplu o sudura profesionala nu te duce la mai mult de 50-100 ron .... asta dupa de ai demontat motorul bucata cu bucata..... mai vorbim..... daca mai ai intrebari te pot ajuta cu sfaturi si posibil cu niste foto sa vezi cum se face ... eu lucrez la un motor care necesita o mica sudura la bloc .........

            Comment


            • #7
              Sal,mersi pt sfaturi,sincer imi doresc mult sa fie de la busonu ala...cu furtunele nustiu ce sa zic ca mie imi curge pe la orificiul de la vasul de expansiune(cand e supraplin sau trece de o anumita presiune se deskide)e la mine se deskide cand trec probabil de 84-85 grade(adik la drum lung unde motorul sta turat,2500rpm)si ia cam 1 litru la 100km iar in oras nu iese decat fff putina,chiar acum m-am uitat ca am pus un bidon sa vad exact,si am facut 180km in oras si dak mi-a curs 50 gr,cum as putea verifica furtunele?doar vizual?referitor la ulei,nivelul este constant,nu am apa in el,nu iese pe la evacuare.Daca fac un test la compresia motorului crezi ca se poate afla cauza?dak e ceva din motor fisurat(garnitura,chiuloasa,bloc...) sau or fi din niste amarat furtune sau radiator sau termostat???...nustiu, intreb ,ca nu ma pricep doar ce mai aud in stg in dr...unde as putea merge sa fac compresia?mersi ink o data pt ajutor

              Comment


              • #8
                mentionez,temperatura in oras sta sub 80 grade.

                Comment


                • #9
                  Pana la sudura de fisuri prin blocul motor sau verificat compresia, eu zic sa verifici radiatorul. Daca are vreun por e posibil sa nu vezi pe unde pierde antigel sau pe unde trage aer. Intrucat instalatia de racire la MB lucreaza sub presiune, daca iti trage aer atunci temperatura apei creste ceea ce duce la fenomenul descris de tine. Si in general la drum lung se intampla cand regimul de turatii este altul decat la mersul prin oras. O alta cauza ar fi si acel buson dar personal as incepe cu radiatorul. Daca porul este foarte mic n-ai sa vezi niciodata pe unde iti pierde pana nu-l dai jos sa-l verifici intr-un bazin cu apa bagand presiune cu o pompa in el sau sa vezi daca umezeste pe undeva. Daca mai ai si aer conditionat si vaporizator montat inaintea radiatorului de racire, cu atat mai dificil va fi sa gasesti vreun por pana nu demontezi radiatorul.

                  Comment


                  • #10
                    sal pitidrums,
                    ceea ce au scris baietii e f adevarat....
                    cand am o problema si nu ii dau de capat, incep cu ceea ce e mai ieftin
                    a remarcat corect cineva mai sus cand ti-a amintit de radiator ..... e si parerea mea ...... daca nu gasesti nimic la radiator nu te limita aici ............ti-am mai spus, ai multe furtune si imbinari la motor .....
                    daca pe timp de iarna, incepi sa rulezi si in 10 minute ai 80 de grade e ok ... dar daca dupa 15-20 minute ai tot 80 de grade atunci ai o problema ......... si daca nu o rezolvi o sa ai chiar una majora, pentru ca motorul tau funcioneaza "rece". el este proiectat sa functioneze optim undeva intre 85-90.....in general, primul lucru trebuie sa ai o discutie serioasa cu "termostatul". (functie si de unde a fost achizitionata masina de noua.... ma refer la o zona continentala calda sau mai rece) un mercedes care se livreaza de ex. intr-o zona f calda are alte setari -uneori chiar si piese- din fabrica decat un mercedes care va fii livrat sa spunem intr-o zona rece tot timpul anului ..... eu cred ca functionarea la 80 de grade nu se afla in parametri normali, jocurile de dilatare nu sunt acoperite corespunzator conform proiectantului..... eu sunt de moda veche si cred cu taria ca, atelierul care a proiectat si ulterior producatorul motorului la mercedes a stiut f bine ce face ...... sa nu uitam ca vorbim de mercedes...... am vazut baieti care au adus inventii, dar nu stiu nici unul care sa si reuseasca.... recomandarea mea este sa nu te abati de la conformitatile date de producator.....

                    Comment


                    • #11
                      multumesc pt sfaturi,masina provine din germania are AC.O sa incerc sa testez radiatorul si cu ocazia asta poate si furtunele,imbinari...apoi termostatul,dar tot astept busonu ala,sper ca cel tarziu vineri sa-l am.

                      Comment


                      • #12
                        cati km are masina si mai mult de 50% eu zic ca este chiuloasa stramba pe 3 sau pe 2 si se poate rectifica dar daca este asa nu uita trebuie sa schimbi neaparat suruburile de la chiuloasa pentru ca nu mai prezinta garantie la a doua strangere

                        Comment


                        • #13
                          Mergi cu masina sa se incalzeasca, dupa care cu mare atentie, slabesti busonul de pe vasul de expansiune sa iasa presiunea, verifici daca furtunele sant moi, dupa care mergi iarasi cu ea, o fortezi putin si iar verifici furtunele. Daca sant tari atunci ai o scapare de compresie in instalatia de racire. Garnitura arsa sau chiulasa fisurata.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Ovidiu Man View Post
                            Mergi cu masina sa se incalzeasca, dupa care cu mare atentie, slabesti busonul de pe vasul de expansiune sa iasa presiunea, verifici daca furtunele sant moi, dupa care mergi iarasi cu ea, o fortezi putin si iar verifici furtunele. Daca sant tari atunci ai o scapare de compresie in instalatia de racire. Garnitura arsa sau chiulasa fisurata.
                            intrebare: a doua oara verificam furtunele fara a desface din nou busonul de la vasul de expansiune, nu?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by pitidrums View Post
                              Salut la toata lumea,am un sprinter 213 cdi, 2005,abia l-am achizitionat si nu inteleg de ce imi pierde apa pe orificiul de la vasul de expansiune,asta numai la drum lung unde temp ajunge la 84-85,in jur de 1l apa la 100km,prin oras nu pierde decat f putin 50g la 150 km,asta pt ca nu se incalzeste indeajuns motorul,temperatura sta sub 80 in oras.Am fst la service,mi s-a spus cand e supraplin vasul pe acolo isi face evacuarea...ok dar de ce asa mult la drum lung?pai...mi-au zis ca ar putea fi chiuloasa, o fisura cv si baga presiune in sistemul de racire peste temp ...,am fst la MB autoklass mi-au zis ca ar putea fi infundat radiatorul,ceea ce nu prea cred ca altfel ar fi crescut temp peste 90...am dat azi comanda de busonul original MB care functioneaza si ca un termostat sau cv de genu,poate ala o fi...sa vad...dak nu, numai stiu ce sa fac.ma poate ajuta cineva cu vreo opinie?sau dak i s-a mai intamplat cuiva???sincer sper sa nu fie chiuloasa ca m-am ars...
                              sal, ai rezolvat problema, ce a fost?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF