Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire foarte grea la rece.

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire foarte grea la rece.

    Am o problema cu pornirea le rece, de fapt am avut deoarece acum nu mai porneste de loc. La prima cheie pornea dar se oprea imediat, dupa care pornea cam la a saptea, a opta cheie. Dupa ce se incalzea pornea la sfert. Am fost in service la Autoklass au facut o diagnoza, in urma careia am schimbat releul de la bujii, asta au spus ei ca ar fi cauza pornirii grele. A doua zi masina a pornit fara probleme, dar in ziua urmatoare nu a mai pornit de loc. Nu stiu ce sa mai fac, poate are cineva o idee?
    Masina este un C200 CDI, 116 cp, an 2002, serie motor 611.962.
    Last edited by darius369; 02-18-2008, 11:32 AM. Reason: Am uitat bujiile au fost verificate si sunt bune.

  • #2
    Originally posted by darius369 View Post
    Am o problema cu pornirea le rece, de fapt am avut deoarece acum nu mai porneste de loc. La prima cheie pornea dar se oprea imediat, dupa care pornea cam la a saptea, a opta cheie. Dupa ce se incalzea pornea la sfert. Am fost in service la Autoklass au facut o diagnoza, in urma careia am schimbat releul de la bujii, asta au spus ei ca ar fi cauza pornirii grele. A doua zi masina a pornit fara probleme, dar in ziua urmatoare nu a mai pornit de loc. Nu stiu ce sa mai fac, poate are cineva o idee?
    Masina este un C200 CDI, 116 cp, an 2002, serie motor 611.962.
    Exact aceeasi problema am avut-o si eu cu un C220 CDI din 2001. In plus mai aveam si un vag miros de motorina in masina.
    Am fost la Casa Auto, unde mi-au spus ca trebuie sa schimb injectoarele si pompa de inalta presiune (cand am aflat preturile au trebuit sa cheme salvarea - vreo 8000 de lei din astia noi numai piesele).
    Am fost dup-aia la Expres Diesel (pe Alexandriei), unde mi-au spus ca esau niste garnituri de la pompa de inalta. Mi-au testat si injectoarel si mi-au spus ca sunt super-OK si ca nu am de ce sa le schimb sau sa umblu la ele (5300 la Casa Auto). M-a costat 1300 de lei (numai diagnoza a fost 900 de lei) si acuma merge foarte bine. A pornit si la -8 grade (cate au fost azi dimineata la mine). Numai ca iarasi pierde motorina pe undeva si ma duc din nou la Express Diesel maine dimineata sa vada ce are. Bine, totusi, ca merge si nu m-a costat o avere.
    Nimeni nu-i perfect in Romania, se pare, numai ca unii sunt mai buni decat altii.

    Comment


    • #3
      Am sa incerc sa merg si eu la Express Diesel, sper sa o pornesc cumva. Multumesc pentru informatie.

      Comment


      • #4
        Originally posted by darius369 View Post
        Am sa incerc sa merg si eu la Express Diesel, sper sa o pornesc cumva. Multumesc pentru informatie.
        Asteapta sa se mai incalzeasca si ar trebui sa porneasca (mai greu, dar ar trebui sa o ia).
        vezi ca la Express Diesel trebuie sa-ti faci programare.

        Comment


        • #5
          Stii pe cineva acolo (un numar de telefon eventual), daca se poate.

          Comment


          • #6
            Originally posted by darius369 View Post
            Stii pe cineva acolo (un numar de telefon eventual), daca se poate.
            Nu stiu pe nimani, in mod special. Am tot vorbit cu o tipa, Adriana. Un fel de receptionera service, sau chiar un pic sefa.Tel: 420.04.33.
            Succes.

            Comment


            • #7
              Am tot cautat si eu numarul de la atelierul din dosul Agipului de la Chibrit, n-am gasit decit numarul unui nene care lucreaza acolo. Il suni si te ajuta. 0727.78.70.51, raspunde la numele de nea Gigi. Deja ai optziuni.

              Comment


              • #8
                Multumesc mult, revin cu rezolvarea.

                Comment


                • #9
                  Mie mi se pare ciudat ca Mercedes-uri din 2001-2002 sa aiba probleme la pornire sau sa piarda motorina. E din cauza motorinei proaste care se vinde la noi, Mercedes-urile vandute in Romania sunt mai speciale, sau in general Mercedes-urile noi sunt mai slabe?

                  Comment


                  • #10
                    Habar nu am, care este cauza, dar eu l-am cumparat din Italia.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by shadow View Post
                      Mie mi se pare ciudat ca Mercedes-uri din 2001-2002 sa aiba probleme la pornire sau sa piarda motorina. E din cauza motorinei proaste care se vinde la noi, Mercedes-urile vandute in Romania sunt mai speciale, sau in general Mercedes-urile noi sunt mai slabe?
                      Nu cred ca Mercedesurile vandute in Romania sa fie mai proaste decat celelalte. Nu se vand atat de multe incat sa justifice sarje mai slabe pentru anumite tari. La masinile de serie mare, ca sa zic as, este adevarat ca cele pt Romania sunt de calitate inferioara (ca sa nu mai vorbim de modele speciale, a se vedea Clio Symbol, 206 sedan, Albea etc).
                      Pe de alta parte este sigur faptul ca C-urile 2001-2004 au fost niste masini mai slabe la toate capitolele: articulatii, electrica, vopsea etc. A se vedea pe
                      www.mbworld.org problemele pe care le au detinatorii de C in State (si pe care, multe dintre ele, le-am regasit si la al meu: butonul de la casetofon care s-a "topit", clapetele de distributie a aerului spre picioare, care nu mai functioneaza, randul de sus al displayului din bord, care, la caldura, incepe sa nu se mai vada, vopseaua care se zgarie si care sare foarte usor etc).
                      Si, nu in ultimul rand, ar mai fi si calitatea carburantilor de la noi care, prin continutul mare de sulf si de aditivi (ca sa-l aduca la o cifra cetanica acceptabila) "mananca" garnituri, lasa depuneri pe injectoare, supape etc, distrug catalizatoarele etc.

                      Comment


                      • #12
                        Este destul de ingrijorator ce zici tu.
                        Inseamna ca intr-adevar masinile noi merg bine doar 5 ani...
                        Ca mai se strica un buton sau o clapeta inteleg, dar sa nu porneasca mi se pare inacceptabil.
                        Probleme din astea ai si la un W124 din '90, insa te costa jumatate din bani si masina si piesele.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by shadow View Post
                          Este destul de ingrijorator ce zici tu.
                          Inseamna ca intr-adevar masinile noi merg bine doar 5 ani...
                          Ca mai se strica un buton sau o clapeta inteleg, dar sa nu porneasca mi se pare inacceptabil.
                          Probleme din astea ai si la un W124 din '90, insa te costa jumatate din bani si masina si piesele.
                          Asa este, masinile de astazi nu mai au nici o legatura cu alea de acum 15-20 de ani.
                          Pe asta deja am cateva puncte mici de rugina (mici, dar inadmisibile pentru un Mercedes de 7 ani). La Wrangler (din 1989) nu am pic de rugina.

                          Comment


                          • #14
                            La o masina de 7 ani rugina? nu mi vine sa cred!!! doar nu e dacie!...mai frate...ingrijorator da!!!
                            W110-2.0 D 1966
                            W115-2.0 D 1971
                            W123-2.4 D 1982

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by pneu View Post
                              La o masina de 7 ani rugina? nu mi vine sa cred!!! doar nu e dacie!...mai frate...ingrijorator da!!!
                              Da, la o masina de 7 ani. Mai bine zis, la un Mercedes de 7 ani (ca la Logan rugina apare la un an). O "umflatura" de rugina cam de marimea unei monede de 5 bani la capota portbagajului, unde vine suportul pentru numar si doua "umflaturi" mai mici pe rama unei portiere. Si masina nu a fost lovita, ca sa zici ca a fost prost vopsita sau mai stiu eu ce. Dar cu toate astea imi place.
                              Gata, ca suntem off-topic.
                              @darius369@ Ce ai facut cu masina? S-a rezolvat? Nu ne lasa in suspans.
                              Last edited by ampopa; 02-29-2008, 09:58 AM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF