Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la pornire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la pornire

    Am un Mercedes c200 diesel si am probleme cu el la pornire,imi porneste la prima cheie si dupa 3 secunde se opreste,dupa asta porneste foarte greu , dupa ce a pornit nu mai am probleme toata ziua.Cine poate sa ma ajute cu un sfat?Multumesc.
    Last edited by mircea600sel; 09-12-2010, 04:16 AM.

  • #2
    Salutam.Verifica pe traseul rezervor-filtru-pompa injectie(la coliere) sa nu prinda aer pe instalatie.Daca ai furtunase de motorina transparente,in timpul mersului, verifica daca se vad bule de aer in motorina.Daca prinde aer, la o perioada de stationare mai indelungata(de seara pana dimineata),aerul din instalatie ii permite motorinei sa se intoarca in rezervor, de aceea porneste si apoi imediat se opreste si dupa aceea porneste greu.Porneste doar cu ce este in pompa de injectie.
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #3
      Va salut, aceasta problema am avut si eu in ultima vreme, si sa rezolvat cu schimbarea pompei de injectie. Acuma nu intrati in panica ca la mine era un defect mai aparte si anume nu se tura mai mult de 3000, problema era din pompa.
      Dar totusi trebuie verificat circuitul de alimentare sa nu prinda aer pe instalatie.
      Bafta in rezolvarea problemei.
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #4
        Originally posted by ionutzu View Post
        Am un mercedes c200 disel si am probleme cu el la pornire,imi porneste la prima cheie si dupa 3 secunde se opreste,dupa asta porneste foarte greu , dupa ce a pornit nu mai am probleme toata ziua.Cine poate sa ma ajute cu un sfat.Multumesc
        pune o supapa de sens ,si nu vei mai avea probleme;supapa aseazo inainte de pompa de motorina;intre filtru si pompa;BAFTA.

        Comment


        • #5
          Eventual verifica debitmetrul de aer sau bujiile ,de obicei au depuneri si nu fac scanteie ,incearca sa le cureti.
          kadar

          Comment


          • #6
            Nu are nevoie de bujii vara pentru a porni.Si oricum ar fi , bujiile la diesel nu fac scanteie...

            Comment


            • #7
              salut

              Am exact aceeasi problema pe care a descris-o Ionutzu. Tot C200 CDI ...porneste la prima cheie dar se opreste imediat apoi trebuie sa dau f mult la cheie ca sa pornesca. Apoi nu mai am probleme in ziua respectiva. Initial am crezut ca e de la caldura... are vreo legatura?
              Ionutz, tu ai rezolvat problema?

              Comment


              • #8
                Nu ar trebui sa curga motorina daca pe undeva intra aer? Ideea e ca am aceasi problema cu a lui Ionutz iar el nu raspunde dc a rezolvat-o si cum. Aveti vreun sfat pe unde sa ma duc.... sau daca se pricepe cineva

                Comment


                • #9
                  Salut,

                  Este clar ca motorina se duce inapoi in rezervor la o stationare mai indelungata, vezi toate furtunasele ce duc motorina la filtru de la filtru la pompa, vezi furtunele de retur pe injectoare verifica tot sa nu fie `mustit` cu motorina ca pe acolo iti trage aer si circuitul nu este etans, vezi sa nu-ti curga pe la pompa de injectie!

                  Comment


                  • #10
                    AM REZOLVAT! Am gasit un service cu un tip f priceput care mi-a spua din start ca oringurile au imbatrinit si masina se decompreseaza sau ceva in genul ..... si asa fost, 5 oringuri schimbate si acum porneste la prima cheie in fiecare dimineata

                    Comment


                    • #11
                      W203

                      Originally posted by Radu View Post
                      AM REZOLVAT! Am gasit un service cu un tip f priceput care mi-a spua din start ca oringurile au imbatrinit si masina se decompreseaza sau ceva in genul ..... si asa fost, 5 oringuri schimbate si acum porneste la prima cheie in fiecare dimineata
                      Salut. POate imi recomanzi si mie te rog frumos acest individ. Si eu am aceeasi problema. Cu mentiunea ca oringurile au fost schimbate anul trecut si, in plus, mi s-a pus si o supapa de senas. Multumesc anticipat. PS: poate fi de la neschimbarea filtrului de combustibil?

                      Comment


                      • #12
                        buna seara

                        Am vazut postul si ma incadrez perfect in peisaj cu pompa de motorina dar la mine curge la propriu desi masina porneste greu dar porneste.Tot de la oringuri am inteles ca este .Radu poti sa imi spui si mie unde ai reparat pompa .

                        Multumesc.

                        Comment


                        • #13
                          Salut

                          Eu nu am reparat pompa de motorina... la mine se ducea motorina inapoi in rezervor din cauza unui oring prindea aer sau ceva in genul... oricum eu iti dau nr de telefon, nu mai stiu exact cum se numeste service-ul, dar pe el il cheama Costin 0723007847 (langa Real Vitan)

                          Comment


                          • #14
                            radu iti multumesc mult o sa il sun pe baiat in weekend sa vad ce ii pot face si la a mea.

                            Multumesc.

                            Comment


                            • #15
                              salut.... eu am un c220 cdi w203 si am avut si eu problema asta ... a fost cauza oringurile de la furtunasele de la filtru d motorina la pompa , de asemenea am mai avut problema asta k trebuia sa schimb garniturile la injectoare ...si nu facea compresie buna...

                              acum am alta problema... porneste mai greu la cald...si nu stiu care e explicatia

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF