Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cel mai fiabil benzinar Mercedes ?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 300zxtt
    replied
    Originally posted by fdan17 View Post
    m am gandit(dupa un studiu) la Honda Accord 2.0 benzina,dar pur si simplu mi e teama ca dau un cal bun pe o martzoaga pe care nu o cunosc deloc doar teoretic. Scuze daca am deranjat prea tare!
    Pot spune ca Honda Accord e la fel de fiabila ca si un w123 in mintile lui. E printre cele mai fiabile japoneze si cu un motor fenomenal.Se stie ca Honda e printre cei mai buni motoristi la ora actuala iar motoarele lor, in afara de faptul ca inglobeaza multa tehnologie si mai ales sunetul in momentul in care intre V-TEC-ul in actiune sunt printre cele mai longevive motoare.

    Leave a comment:


  • fdan17
    replied
    Originally posted by doktor4carz
    Singura problema e instalatzia electrica de pe motor, care se coace de la caldura in timp, plus problemutzele specifice lui M111, gen modul de aprindere si bobine o data la o mie de ani... dar per ansamblu n-ai treaba cu el.
    Danke Herr Doktor!

    Leave a comment:


  • fdan17
    replied
    Originally posted by doktor4carz
    Motorul M104 poate e rar in Sibiu, aici nu sint probleme cu el. Deriva din M103, cu alta chiulasa, respectiv anexe... Nu e mare brinza. Anexaraia e gen motorul M111.

    Ce are sula cu prefectura ? Se strica motorul mai greu daca plateshti impozit pe bune la el ? Sau daca o iei nashpa la fisc si nu dai nici un leu ? Ca nu vad legatura intre fiabilitate si fiscalitate... si am ochelarii la indemina.


    Mashina suprema, ca off-topic, tot cea tunata de ala al casei ramine... Deshi culmea culmilor e ca un CL600 e mai scump decit un CL 63 AMG la ora actuala...
    Inteleg ,dar per ansamblu cum ti se pare motorul mai ales ca presupun ca au trecut cateva prin mainile tale?Sunt tentat sa l vand dar am temeri mari fata de masinile construite din 2000...si culmea m am gandit(dupa un studiu) la Honda Accord 2.0 benzina,dar pur si simplu mi e teama ca dau un cal bun pe o martzoaga pe care nu o cunosc deloc doar teoretic. Scuze daca am deranjat prea tare!

    Leave a comment:


  • marele_alb
    replied
    Daca te gandesti ca numai impozitul pentru V12 ala este aprox 40 de milioane/an, si iti papa de rupe, eu zic ca ai facut bine.

    Scuze, abia acum am vazut ca tu esti in Spania, dar nici acolo ma gandesc ca nu este mai ieftin de tzinut un monstru in 12 cilindri.
    -cu toate ca este masina suprema de la Mercedes.
    Last edited by marele_alb; 05-13-2009, 23:45 PM.

    Leave a comment:


  • paratraznet
    replied
    Originally posted by vladruse View Post
    Vreo parere despre cele in 12 cilindrii ?


    Am primit o oferta mai zilele trecute de a face un schimb de masina, adica sa dau la schimb masina mea W124.133 / 603.960, 300D turbo din 90 pe un w140 600 Sel V12 din 93.... V12-le avea nici mai mult nici mai putin de 170.000 de km., a mea are 260.000km. si am fost tentat in primul moment. Dupa mai multe momente de ezitare m-am hotarat sa nu fac schimbul mai ales dupa canntitatea de miros de benzina nearsa ce ramanea dupa V 12-le, si rotile alea Lorisner cu cauciucuri de 235/17/nustiucat mi-am dat seama ca mai confortabil si mai ieftin stai in sofa acasa decat in sofaua lui V12

    Leave a comment:


  • kriket
    replied
    Ce-a mai reusita capacitate cilindrica este de 3000cm cu +/- si acele motoarele sunt :280, 300, 320, 350 ... in general motorul in 6 pistoane.

    Leave a comment:


  • fdan17
    replied
    M 104.941 benzina,2800ccm, 6 cil. in linie,194cai,270nm...cum vi se pare? Am 250k,cam 1,2l la 10000km consum ulei.Probleme doar cu sonde si senzori ,la nr de km explicabil ,in schimb dpdv mecanic sta f bine,compresie 14 pe toti 6cil. masurati cu ceasul personal. Din pacate nu e un motor des intalnit pe la noi,asa ca informatii doar de pe benzworld.org
    Pun o poza cu M104 de pe C36 AMG pentru recunoastere.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • e500amg
    replied
    Originally posted by Edy_AMG View Post
    La orice motor presiunea de ulei este mare cand este motorul rece,presiunea de ulei se verifica numai dupa ce uleiul ajunge in jurul temperaturii de 80 grade,cam in acelasi timp cu apa...orientativ.
    aici iti dau dreptate

    Leave a comment:


  • VLADD
    replied
    M 112

    Aspecte tehnice ale motorului V6 benzina 3.200 cmc M 112 :






    Leave a comment:


  • Edy_AMG
    replied
    Originally posted by STEFAN V8 View Post
    Al meu V8 3,5 1978 de 205 cp are presiune de ulei 3 bar adica max, deja la 3-4 sec dupa ce dau la cheie. Asta in cazul in care nu porneste, ca nu functioneaza aceleasi reglaje la cald/rece. Dar si daca porneste...
    http://www.youtube.com/watch?v=pHmuDq-OmT8 CAM asa da la roata
    http://www.youtube.com/watch?v=GpTykczYUwQ Limitator la 6300rpm

    La orice motor presiunea de ulei este mare cand este motorul rece,presiunea de ulei se verifica numai dupa ce uleiul ajunge in jurul temperaturii de 80 grade,cam in acelasi timp cu apa...orientativ.

    Leave a comment:


  • STEFAN V8
    replied
    Al meu V8 3,5 1978 de 205 cp are presiune de ulei 3 bar adica max, deja la 3-4 sec dupa ce dau la cheie. Asta in cazul in care nu porneste, ca nu functioneaza aceleasi reglaje la cald/rece. Dar si daca porneste...
    http://www.youtube.com/watch?v=pHmuDq-OmT8 CAM asa da la roata
    http://www.youtube.com/watch?v=GpTykczYUwQ Limitator la 6300rpm

    Leave a comment:


  • Ford_V6
    replied
    Nici 103 u nu e de lepadat ... am fiert eu unu de vreo 30 de ori si nu avea nici pe dracu ...

    Leave a comment:


  • VLADD
    replied
    Originally posted by ionutc View Post
    Ce parere aveti de pe W210 320 benz?dupa parerea mea e reusit
    Daca te referi la V6-le M112 inseamna ca este ca al meu.Primul V6 produs de Mercedes. A fost "Motorul anului" 4 ani la rand (1998,1999,2000,2001)...asa ca eu zic ca-i reusit !!! Multe inovatii aduse in industrie cu acest motor.
    Descriere amanuntita aici: http://www.whnet.com/4x4/new_V6.html
    Foarte interesant....merita citit...

    Leave a comment:


  • ionutc
    replied
    Ce parere aveti de pe W210 320 benz?dupa parerea mea e reusit

    Leave a comment:


  • VLADD
    replied
    W12 este produs de Volkswagen si Audi. Mercedes n-a avut niciodata decat V12 , nu dubluve 12......
    SLR are doar motor V8 supraalimentat...

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF