Buna ziua !
La masinile vandute in intervalul aprilie 2004 - septembrie 2006 si dotate cu motoarele M272 (2.5, 3.0, 3.5 V6) si M273 (5.0V8) sunt probleme cu una din rotile de lant ale distributiei.
In acest interval de timp, roata cu pricina s-a realizat din metale sinterizate, si nu a fost constanta compozitia, unele iesind prea moi. Dupa septembrie 2006, s-a revenit la roata produsa standard, uzinata clasic (CNC, strung, freza, etc.), totul fiind sub control acum.
Prima manifestare este aprinderea in bord a martorului de CHECK ENGINE, cand trebuie facuta o diagnosticare de catre dealerul. Restul de amanunte, direct de le el.
Info provine din AutoBild Nr. 30/27 iulie 2011.
Stima,
Dragos
La masinile vandute in intervalul aprilie 2004 - septembrie 2006 si dotate cu motoarele M272 (2.5, 3.0, 3.5 V6) si M273 (5.0V8) sunt probleme cu una din rotile de lant ale distributiei.
In acest interval de timp, roata cu pricina s-a realizat din metale sinterizate, si nu a fost constanta compozitia, unele iesind prea moi. Dupa septembrie 2006, s-a revenit la roata produsa standard, uzinata clasic (CNC, strung, freza, etc.), totul fiind sub control acum.
Prima manifestare este aprinderea in bord a martorului de CHECK ENGINE, cand trebuie facuta o diagnosticare de catre dealerul. Restul de amanunte, direct de le el.
Info provine din AutoBild Nr. 30/27 iulie 2011.
Stima,
Dragos