Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Restaurare bot de cal 220 D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Foarte frumos a iesit... Altfel nici nu se putea . La toata lumea la care le-am aratat pozele au ramas fascinati ce transformare ati reusit sa obtineti. Tot respectul.

    Comment


    • #62
      A iesit foarte bine, de fapt asa si trebuia avand in vedere cat s-a lucrat la ea.Numai bine.

      Comment


      • #63
        Nu ca m-as supara sa arate si al meu asa. Foarte frumos lucrat.

        Comment


        • #64
          Originally posted by crstn_savu View Post
          Deosebit de frumos calutzul. FELICITARI! Ai o pasiune pentru culoarea rosie sau cum de ai cateva tot rosii? Oricum foarte frumoasa combinatia de culori si se vede ca a fost facuta o restaurare profi si cu pasiune.

          Ce as dori sa te mai intreb este daca la interior ai reconditionat piesele sau le-ai cumparat de noi? Bordul din lemn pare impecabil, la fel ca si mochetele, iar de scaune nu mai vorbesc.

          La asta nu mai merge urarea cat mai multi km fara probleme pt ca probabil ca o vei tine de colectie. Eu iti urez totusi cat mai multi km fara probleme.
          Tot interiorul l-am luat de pe un benzinar de 2800 ,un 280E cu clima si multe alte extrasuri,pe care l-am dezmembrat acum vreo 7 ani.
          Bordul de lemn si inchiderea centrala este tot de pe acel 280E.
          Scaunele si bancheta le-am reconditionat eu.La scaune am folosit stofa de la o bancheta, in stare buna pe care o aveam de rezerva.
          Am descusut, la scaune,cusaturile care inbina vinilinul de stofa,am spalat totul cu masina despalat si am cusut totul la loc cu stofa buna recuperata din bancheta.

          Comment


          • #65
            toata stima, nu ma asteptam la o asemena lucrare profesionala cu un rezultat satisfacator. Vedeti ca se poate si altfel? Trebuie sa mentionez ca detii o infrastructura excelenta pt. acest hobby. Cu greu imi retin invidia ;-).

            Bafta,

            M.

            Comment


            • #66
              Felicitari tavi114pentru ceea ce ai reusit sa realizezi ,unii nu sunt in stare sa intretina o masina noua daramite sa reconditioneze o bunicuta ca a ta

              Comment


              • #67
                Originally posted by Levi View Post
                1. Pune-i repede 2 Hella .....
                Merge si CIBIE, in lipsa de altceva mai bun .

                Last edited by Carmine; 02-21-2011, 22:00 PM.

                Comment


                • #68
                  Mai pune poze cand termini

                  Comment


                  • #69
                    Da Domnule, Respect la infinit! Se vede pasiunea cu ochiul liber..

                    Comment


                    • #70
                      Ma bucur ca mai sunt oamenii cu gusturi "rafinate" si care pun dragoste in ceea ce fac.

                      Sa ai parte de ea si de celelalte care o inconjoara.

                      O masina care merita lasata mostenire in familie.

                      Stima!

                      Comment


                      • #71
                        Superb

                        Sunt sibian, mi-ar place sa te cunosc.
                        Am un ponton si-o randunica praf amandoua, as vrea sa le reconditionez poate ai sfaturi.
                        Am si un bot de cal cu care circul un 200 din 75 cu motor de 220.
                        La 220 -ul tau am o intrebare:
                        volanul si stopurile spate par de serie 1 usile de serie 2. la grila nu pot sa-mi dau seama...ce an e?

                        Comment


                        • #72
                          Din fotografii se vede ca e grila tot de serie 1 (asa cum le clasifici tu). Pe aici mi se pare ca se spune "inainte de '73" (seria 1) sau "dupa '73" (seria 2).

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by hambasan View Post
                            Sunt sibian, mi-ar place sa te cunosc.
                            Am un ponton si-o randunica praf amandoua, as vrea sa le reconditionez poate ai sfaturi.
                            Am si un bot de cal cu care circul un 200 din 75 cu motor de 220.
                            La 220 -ul tau am o intrebare:
                            volanul si stopurile spate par de serie 1 usile de serie 2. la grila nu pot sa-mi dau seama...ce an e?
                            Salut!Intradevar masina care am restaurato este o combinatie de serii.Ea a iesit din fabrica in ultimul an de productie al acestui model cand se facea si cobra in paralel,deci este din 1976.
                            La origine a fost un benzinar 230 in 6 pistoane automatic,dar eu am cumparato in 1997 deja modificata diesel.
                            I-mi place mai mult seria 1 ,de aceea i-am pus masca ingusta si stopuri fara striatii.
                            Daca vrei sa restaurezi pontonul sau coada de randunica ,sau ai nevoie de ceva pentru bot de cal suna-ma 0745617310

                            Comment


                            • #74
                              Pacat....incearca sa-l iei de gat pe vopsitor(depinde si cat lac sa dat pe masina) pt o polisare(2000,3000 la apa si poate mai iese ceva) .Daca nu neaparat 1200 si 2000 la apa si doua maini de lac ...dar nu la acelas vopsitor(daca erai in bucuresti te ajutam cu draga inima).......pacat de toata munca

                              Comment


                              • #75
                                super... foarte tare, sunt impresionat. Mi-ar placea sa vad rezultatul

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF