Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfaturi pastrare in timp a caroseriei si vopselei

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi pastrare in timp a caroseriei si vopselei

    Aici se pot posta metode prin care se poate pastra caroseria la o masina si vopseaua,ca sa nu apara inflorituri.Se poate discuta de exemplu despre cea mai buna metoda de sudat si cea mai devastatoare.Metode de aplicare a vopselei,metode de tratare a caroseriei inainte de vopsire.Metode prin care mentii caroseria pentru a nu rugini.
    Ce pot sa spun momentan este faptul ca in locurile in care nu se pune mana prea mult,cum ar fi interiorul usilor si alte locuri se poate da cu un strat de vaselina si in locurile mai greu accesibile cu ulei.Am auzit ca e bine dupa acest tratament o cursa prin praf,de acest lucru nu stiu ce sa zic.
    Citisem undeva,nu mai stiu,ca cineva isi facuse podeaua la masina intr-un anume mod cu bitum si cu saci de rafie.Orice sfat care ar duce la o rezistenta in timp mai mare este binevenit.Asteptam.
    Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

  • #2
    Sacul de rafie...febletzea mea...

    Momentan, recomand tzinutul in sufragerie... Cind voi avea timp de alte idei, dezvolt.

    Comment


    • #3
      Da stiu,nici mie nu imi suna bine sac de rafie sau mai stiu eu ce,insa daca asigura o izolatie buna nu cred ca e problema.Ma gandeam si eu cu tinutul in buzunar,dar ma cam trage in jos.Si cu sufragerie nu stiu ce sa zic,sa bag o sufragerie in alta sufragerie asta ar fi culmea.
      Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

      Comment


      • #4
        Sacul de rafie si galeata de 'catran" faceam pe vremuri la dacii,bitumul incalzit bine si diluat cu motorina (sa nu crape in timp)-de obicei in dacii ploua ca-n galeata si sacii se imbibau cu apa,iar dupa un timp cadea si podeaua.

        Comment


        • #5
          Adica solutie cu sacul de rafie e radicala,functioneaza cat functioneaza si dupa brusc ajungi ca in familia Flinston?
          Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

          Comment


          • #6
            Daca nu e prezenta rugina se fac "impachetari" anuale cu vaselina indoita cu T90, daca rugina e la ea acasa, intai se ideparteaza cu rabdare si devotament se revopseste apoi se aplica "mucaflexul".

            Comment


            • #7
              Originally posted by Andreas View Post
              daca rugina e la ea acasa, i
              ...se aplica rematizarea.

              Comment


              • #8
                Inainte de vopsire,dupa ce a fost slefuita masina,cu ce se poate da pentru a se duce grasimile ramase sau pentru a "trata" inainte de vopsire tanla?Si apoi cum se aplica vopseaua peste sau se mai sterge cu altceva?
                Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mibotto View Post
                  Inainte de vopsire,dupa ce a fost slefuita masina,cu ce se poate da pentru a se duce grasimile ramase sau pentru a "trata" inainte de vopsire tanla?Si apoi cum se aplica vopseaua peste sau se mai sterge cu altceva?
                  Pai se da cu spritz-kit, se slefuieste cu un smirghel 800 uscat, apoi zona ce urmeaza a se vopsi se stege cu un degresant si apoi cu o laveta uscata. Dupa, cu un antistatic si gata de vopsit.

                  Niciodata nu se foloseste apa in momentul slefuirii chitului sau altor operatiuni. Kitul se slefuieste uscat.

                  Comment


                  • #10
                    Poti folosii benzina cand slefuiesti o pata de chit (in loc de apa)bineinteles in cantitate mica-benzina nu ataca chitul si niti spritzchitul care sunt pe baza de nitro.

                    Comment


                    • #11
                      Care este cel mai bun tip de sudura?Si cum se poate proteja apoi tabla,pentru a nu avea probleme si a nu incepe sa rugineasca?
                      Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

                      Comment


                      • #12
                        Din cate stiu eu sudura in Argon, ar fi cea mai buna, pentru ca nu incalzeste tabla pe o suprafata mare, in jurul sudurii. Cat despre protectie cu saci, sau bitum..... e frectie, parerea mea. Tu cum iti protejezi pantofii? Daca mergi cu ei se tocesc, ii cureti, ii faci cu crema, dar tot se tocesc si se rup. Iar procesul de vopsire ar fi unul destul de complex, dar chestia asta trebuie stiuta de vopsitor si nu de tine. Slefuit bine vopseaua veche, reparat cu chit, slefuit iar, spritchit pentru astupat porii, slefuit iar, cu apa pentru a nu ramane zgarietuei, lasat sa se usuce, suflat bine cu aer, degresat cu nitrodiluant, izolat bine toata masina. Apoi se da o culoare de fond (undercot parca se numeste), apropiata de culoarea masinii, daca urmeaza o culoare inchisa, sau argintiu, daca urmeaza o culoare deschisa. Se lasa la cuptor sa se traga, apoi urmeaza vreo 3-4 maini de vopsea (in functie de puterea de acoperire). Se lasa iar la cuptor si apoi 3-6 maini de lac, in functie de preferinte. Cam asta ar fi in mare procesul de vopsire, dar nu stiu cati fac asta pe la noi.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by paunionutz View Post
                          slefuit iar, cu apa pentru a nu ramane zgarietuei, lasat sa se usuce, suflat bine cu aer
                          Niciodata chitul nu se slefuieste cu apa. E o regula generala la vopsitorii carpaci de cartier sa slefuiasca cu apa ca sa nu se incarce smirghelul cu praf. Chitul se slefuieste cu masina de slefuit cu rondele ce este cuplat la un aspirator.Nici Glasurit, Standox sau PPG nu recomanda apa sau produse petroliere in procesul de slefuire.

                          Comment


                          • #14
                            Spritzchitul se slefuieste cu smirghel cu granulatie de la 400 in sus (600) deci un ul foarte fin,daca nu folosesti apa sau altceva se va incarca de la prima frecare.Rondelele perforate -pentru masini rotative de slefuit se gasesc doar cu granulatie mare si se folosesc doar la chit si la la slefuit vopseaua veche. Cel mai bine se slefuieste cu un set de rindele si tampoane pentru slefuit-mult mai bune decat o masina rotativa sau cu talpa dreptunghiulara (cu rindeaua nu raman valuri).

                            Comment


                            • #15
                              Exact ce spuneam mai sus, lucrurile astea ar trebui stiute si facute de vopsitor, nu de noi, ca oricum nu stai langa el 3 zile cat iti pregateste masina. Cred ca este un subiect inutil, dupa parerea mea.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF