If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Mercedes G300 Gd
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
nu stiu daca la G pot sa scot broasca din maner. Si cele noi vin cu tot cu maner si din cate stiu nu se pot scoate afara. E treaba migaloasa, am sa o las un pic mai la coada
Dar cumva tot sunt introduse acolo...nu?! Intradevar e migaloasa treaba, insa cu siguranta se poate "manevra" ceva pe acolo...
Ce pusca mea, suntem romani, inventivi ...
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Mie personal imi vine greu sa cred ca MB a facut G Klasse cu tipuri diferite de chei/incuietori pentru contact, usi, haion, torpedo sau ce o mai avea. Daca cheile sunt de alt tip inseamna ca cineva a facut un "upgrade" sau "downgrade" (dupa caz). In cazul in care e acelasi tip de cheie (dar, evident cu "taiere" diferita) se poate adapta exact cum zice Feri. Ma duc mai departe spunand ca se poate comanda doar cilindrul aferent incuietorilor si nu numai OEM, ci si aftermarket. Bineinteles, tot vei fi nevoit sa demontezi cilindrii din incuietori/contact!
W123 280E Blue Green Metallic
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic W126 500SE Lapis Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
Pe goagle imi gaseste doar cilindrul pentru frana, nu cel de contact. Din ce am mai gasit, se potrivesc manerele si broastele de pe buzul MB100. Trebuie sa vad daca si contactul e la fel. Ar fi mult mai simplu
Pe goagle imi gaseste doar cilindrul pentru frana, nu cel de contact. Din ce am mai gasit, se potrivesc manerele si broastele de pe buzul MB100. Trebuie sa vad daca si contactul e la fel. Ar fi mult mai simplu
Pai intr-un post anterior ai dat link cu ceva cilindrii compatibili de la W124. Sau am vazut eu aiurea? Daca merge de MB100, sigur gasesti din alea... Ma repet: sigur nu a facut MB cilindrii speciali pentru G, sunt interschimbabili de la masini de aceeasi generatie! Parerea mea!
W123 280E Blue Green Metallic
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic W126 500SE Lapis Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
Un cilindru/broasca second hand sunt deja uzate, mai ales primul, cu cateii lui cu tot. Cheia aferenta acestui cilindru la fel, si ea este uzata. Decat sa risti sa iei elemente deja uzate, mai bine noi. Nu neaparat alea la 2000RON de la MB, mai ales ca nu stii daca setul include si contactul. Cilindri se gasesc noi si in Romania, dar broaste nu am cautat, ca la mine n-a fost cazul.
Legat de "mai mult de o cheie la masina", eu lucrez cu trei. Una la contact, una la unica usa cu incuietoare (fata dreapta) si una la portbagaj. Si prefer asa decat cu una singura, mai ales ca virgula contactul e nou (cilindrul sau la fel).
Binenteles ca tot electronica ma poate fecunda atunci cand inchiderea centralizata nu mai vrea sa functioneze si capacul de peste busonul rezervorului este imposibil de deschis atunci cand trebuie sa alimentez...
Exceptand faptul ca ar trebui sa ajung cumva la furtunele de vacuum de acolo, sa le identific si apoi sa fac pe girafa ca sa ajung sa sug dintr-unul, ce alta varianta exista ?
Asta pana nu imi vin idei si pun o incuietoare/descuitoare si acolo...
Exceptand faptul ca ar trebui sa ajung cumva la furtunele de vacuum de acolo, sa le identific si apoi sa fac pe girafa ca sa ajung sa sug dintr-unul, ce alta varianta exista ?
Tragi de ciuperca aia de pe actuatorul care iti blocheaza usita de la buson (sau umpingi de ea, dupa caz, inchidere-deschidere).
Aceasta metoda e in orice carte tehnica al modelului. (poti cauta si pe net )
W123 280E Blue Green Metallic
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic W126 500SE Lapis Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
Corect...are dreptate Dan, dupa tapiterie trebuie sa fie actuatorul, care are in cap o "ciuperca", asta fiind doar la seria a 2-a, la prima serie este o tija metalica in forma de L...cel putin la 280-ul meu e cu tija, la SEC deja cu ciuperca.
Bagi mana dupa tapiterie si il dibuiesti...
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Problema asta cu blocatul usitei de alimentare a avut si unchiul meu la un w124.Trebuia inchis/deschis din inchidere si pana la urma ceda :P
Am comandat de pe ebay un set de manere cu incuietori,vedem cum se potrivesc cand vin.
Intre timp alte probleme: Capul planetara fata dreapta era rupt de ceva timp si cum s-a mers asa, a distrus o parte din punte si fuzeta. Rulmenti praf, mult span si vazelina cu apa. Nici roata nu mai statea perpendicular pe drum. O punte noua e prea scumpa, asa ca se va merge la un strungar care va mari gaurile rulmentilor, se vor bucsa si in bucse se baga rulmentul.
Intre timp am observat ca lipsesc actuatoarele de la inchiderea centralizata din 2 usi + portbagaj. Proprietarii anteriori au considerat ca mai bine scot piesele defecte, care erau in plus, in loc sa repare O sa vad daca se potrivesc ceva actuatoare standard care se gasesc pe la orice magazin. Nici macar nu stiu daca sunt sau nu intrerupte firele in usi, ramane sa aflam.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment