Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reconditionare PUCH G250 1990

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #17
    Felicitari, arata foarte bine Puch-ul! Care este treaba cu S220-ul?...din poze arata bine!



    Tineti-o tot asa!
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #18
      Multumesc.S220 arata bine pentru ca a fost "restaurat" acum recent in Austria dar clientulul nu a fost multumit.Chitul foarte gros pe alocuri a inceput sa crape,usile si capotele nu sunt la linie perfecta,iar de aceea il voi reface.Problema este ca sunt multe probleme ascunse pe care la prima vedere nu se vad.Dar maine incep sa lucrez la el si voi reveni cu poze eventual in alt thread.

      Comment


      • #19
        A iesit bine Puch-ul... Presupun ca in Romania costurile restaurarii sunt mult mai mici decat in Austria. Masina este incadrata la vehicule istorice? Intreb asta deoarece vad ca interiorul este cu (imitatie de) piele bej. Asa a fost din fabrica sau asta a fost dorinta clientului? Amortizoarele sunt standard sau ceva gen OME?
        S220 am avut ocazia sa vad live acum doua zile, negru cu interior rosu. Este si de vanzare pe site de vanzari auto cu 98000 E.

        Comment


        • #20
          Puch-ul a apartinut armatei Austriei.Nu stiu preturile din Austria dar cred ca sunt mai mari decat in Romania.Tapiteria a fost executata din piele dupa dorinta clientului iar telescoapele sunt cele originale ale masinii deoarece erau in stare foarte buna ele fiind curatate si apoi vopsite Oricum dupa S220 va aduce un G-class de data aceasta provenienta fiind din armata elvetiana.

          Comment


          • #21
            Foarte frumos lucrata, felicitãri.
            Pãcat ca nu s-a pãstrat culoarea verde-kaki, dar cine marca banul ala are ultimul cuvant. Ãla era tot farmecul, pãrerea mea.
            Se face treaba buna in România si cu bani putini, doar de ce își trimit stația strãini mașinile la noi la restaurat?

            Comment


            • #22
              100% este mai scump la ei...stiu sigur! Un amic si un neam de al meu mi-au confirmat ca o vopsire toatala poate sa ajunga si la 10000 euro ..binenteles depinde si de moftul fiecareia!
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #23
                Felicitari tie si echipei tale de reconditionatori! Pana la restaurări adevarate mai este cale lunga dar daca va specializati continuu si va axati pe aceeasi marca (MB clasice) si lucrarile efectuate isi vor dovedi calitatea in timp aveti sansa de a va crea un nume in acest segment si pe o piata foarte pretentioasa. Folositi produse de calitate agreate de constructor, pastrati originalitatea intrutotul si acordati o atentie deosebita tratarii si combaterii ruginei prin procedee mecanice si chimice precum si de prevenire ulterioara a factorilor ce favorizeaza aparitia ruginei (ceara in cavitati conform recomandarilor constructorului). Pentru orice proprietar cel mai dezamagitor sentiment este atunci cand reapare rugina dupa o lucrare de tinichigerie/vopsitorie ceea ce denota ca lucrarea s-a facut de mantuiala. In acest domeniu este suficient ca din nestiinta/neglijenta/nepasare sa astupi cu mastic/chit/ceara o gaura de scurgere a apei dintr-o portiera (un exemplu) si toata lucrarea este compromisa. Succes si la mai mare!
                Last edited by MS-79-CMM; 05-12-2014, 22:37 PM.

                Comment


                • #24
                  Originally posted by andrei_dent View Post
                  Foarte frumos lucrata, felicitãri.
                  Pãcat ca nu s-a pãstrat culoarea verde-kaki, dar cine marca banul ala are ultimul cuvant. Ãla era tot farmecul, pãrerea mea.
                  Se face treaba buna in România si cu bani putini, doar de ce își trimit stația strãini mașinile la noi la restaurat?
                  Foarte buna observatia cu pastrarea culorii originale pentru ca in lume exista ateliere care pur si simplu refuza sa vopseasca o masina clasica in alta culoare decat cea originala cu care a iesit din fabrica. Dar deja vorbim de next, next, next level.

                  Comment


                  • #25
                    Va multumesc pentru vorbele frumoase.Din pacate(in afara de vopsit si tapitat)eu am facut singur restul(tinichigerie,montat-demontat,mecanica,vopsit sasiu si componente...)Lucrez la un service care executa orice fel de lucrare de tinichigerie si vopsitorie pentru orice fel de autovehicul.Sunt constient ca materialele de calitate fac diferenta.Sincer am ajuns sa ma cert cu seful din cauza materialelor(fiind vorba de pret)dar avand 18 ani de cand lucrez la el s-a dat pe brazda.Totusi visul meu este sa lucrez intr-un atelier de restaurat,multi prieteni indemnandu-ma sa plec din tara deoarece aici nu voi putea sa fac restaurari.As putea sa pun poze cu alte lucrari de tinichigerie dar nu sunt cu MB dar poate voi gasi un loc sa le postez
                    Last edited by deeanira; 05-13-2014, 06:52 AM.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF