Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Restaurare 300SE - 1964 .

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Restaurare 300SE - 1964 .

    Din Letonia , o restaurare oldtimer :


  • #2
    Foarte frumos și profesional lucrat, multă migală (multe piese lucrate din brișcă), multă răbdare, multă pasiune ! W111/112 a fost și rămâne visul meu erotic, și doar un vis, deoarece nu întrevăd nicio combinație prin care să intre unul în garajul meu ... Mersi de poze, Nașule !
    Are o singură ”bubă”: nici la restaurare nu i-au montat volanul pe partea ”frumoasă” ...
    Last edited by Levi; 03-15-2014, 15:46 PM.
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      190 sl

      O restaurare incredibila ; 190 SL / 1956 . Tot din Riga .

      Comment


      • #4
        Extraordinar, o lucrare de diplomă care le dă peste nas celor de la MB Classic Center ... Masterpiece !
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #5
          Pe langa faptul ca am ramas mut mai am si o gramada de teme de casa! Incredibil!
          Are vreunul dintre voi idee cu ce drac au dat pe majoritatea pieselor de fier (gen suruburi, tije de acceleratie, capace de la motor, conducte si altele)? Vorbesc de piesele din fier care arata ce si cum ar fi date cu un bronz galben. Ma gandesc ca nu le-au luat pe toate noi ci e doar un fel de tratament pt rugina.
          Si la imbinari si suduri la caroserie am vazut ca au pus un fel de mastic care pare a fii intins cu pensula. Ce zmeu de zeama e aia?

          Comment


          • #6
            Suruburile cred ca sunt galvanizate. In legatura cu acel mastic...habar nu am.
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #7
              Suruburile sunt galvanizate , iar masticul este un izolator pensulabil:

              Comment


              • #8
                Originally posted by Levi View Post
                Extraordinar, o lucrare de diplomă care le dă peste nas celor de la MB Classic Center ... Masterpiece !
                In ruptul capului nu credeam ca exista asa meseriasi si asa pasiune tocmai in Letonia .
                Daca eram mai inspirat "botezam" altfel acest topic .

                Le voi urmari in continuare lucrarile . Au si pagina de facebook .

                Asi fi curios sa stiu pe ce pricipiu este bazata afacerea lor . Primesc comenzi de la enthuziasti classic car sau cumpara vechituri , le restaureaza si le scot la vanzare .

                Comment


                • #9
                  Din ce am citit eu pe site-ul lor, au capacitatea de a recondiţiona 3 maşini pe an. Tot aşa, deduc din ofertele lor că lucrează atât pe comandă (duci hoitu', iar ei o fac gigea conform înţelegerii), cât şi "la vânzare" (recondiţionează una luată de ei, iar după aia o scot la vânzare - dar preţurile nu sunt pentru cei cu inima slabă).
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #10
                    Riga Restauration .

                    Mercedes 280 SL - 1969 .

                    Comment


                    • #11
                      Frumos ''PAGODA"...am avut ocazia sa vad live una in 2013 . Este o masina potrivita pentru plimbarici, cu ochelari de soare, cu vantul in plete si binenteles cu mandra langa tine... = conbinatia perfecta!
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #12
                        Este o masina potrivita pentru plimbarici, cu ochelari de soare, cu vantul in plete si binenteles cu mandra langa tine... = conbinatia perfecta![/QUOTE]

                        Ai uitat sa mentionezi varsta .... peste 65 ani, iar mandra sub 25 ani

                        Comment


                        • #13
                          Da, da...au fost cazuri!
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #14
                            Pe cat e de frumos tot atat de incomod e.
                            Am urcat odata in una la stuttgart la muzeu si cu scaunul la max in spate stateam cu genunchii in bord. Se adreseaza celor mai maruntei de statura.
                            Dar chiar si asa nu m-ar deranja sa am una.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              250 se - 1967 - w111 .

                              Uluitor ! .

                              Parerea mea .

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF