Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Restaurare W116 280SE din '78

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Banuiesc ca vrei sa o faci istorica.
    Daca masina ta este SE, dupa seria de caroserie , atunci iti trebuie motor pe injectie si nu pe carburator.-tip motor M110 - 985
    Eu am motor pe injectie - e vorba de fapt numai de galeria de admisie cu injectie, ca motoarele sunt la fel - si nu ma acepta daca nu pun admisia cu carburator.
    Al meu e W116 S - ptr care trebuie motor M110-922( admisie carburator).

    Eu zic sa verifici si chestiile astea.

    Comment


    • #62
      Idiotenia asta numai la noi se poate. Nu l-am schimbat cu motor de elicopter, tot M110 e. Conform regulilor FIVA daca 2 din cele 3ansamble si anume motor, caroserie si sasiu sunt cele originale atunci se atesta fara probleme.
      Al meu la origini a fost SE, motorul de acum e tot 110.985, doar ca admisia e pe carburator.
      In alta ordine de idei, lucrarile continua cu spor.
      Attached Files

      Comment


      • #63
        A iesit bine. Spor la munca in continuare. Nu mai ai tare mult.

        Comment


        • #64
          Originally posted by andrei_dent View Post
          Idiotenia asta numai la noi se poate.
          Un simplu telefon sau mai ieftin un e mail la retromobil ( ti se va raspunde promt si competent ) te poate lamuri usor si pe deplin in problema respectiva .

          Comment


          • #65
            Eu zic sa-i intrebi.
            Pe mine nu ma accepta daca nu pun carburator pe masina.
            Sasiul si caroseria sunt originale -apropo de 2 din 3.

            Chiar sunt curios daca la SE accepta carburator -adica KW mai putini

            Comment


            • #66
              Mai e o problema, cred.
              Ce fel de chiulasa ai?
              Adica are gaurile ptr injectoare?Poate acoperite cu dopuri.

              Am intrebat si la RAR, si mi-au spus ca ptr modelul meu W116 S trebuie carburator, ca sa nu intre la omologari individuale.

              Comment


              • #67
                A chiuloasa cu gauri pentru injectoare. Le-am facut niște dopuri. Am si o chiuloasa fara dopuri daca trebuie.
                Motorul meu e 110.985, care a echipat 280se, deci nu vad care e problema.
                Cunosc caz concret in care w110 220S a fost atestat vehicul istoric cu motor diesel de w110 190d. Deci unde e problema?
                Last edited by andrei_dent; 03-03-2014, 20:55 PM.

                Comment


                • #68
                  Nu e nici o problema-pentru mine.
                  Am povestit prin ce trec eu.

                  Pe mine ma accepta cu motor 110.985,- la 280S trebuie sa am 110.922 - NUMAI daca pun carburator.

                  Succes.

                  Comment


                  • #69
                    Mda...trebuie sa mai studiez problema. La o adica, o admisie pe injectie nu ar fi imposibil de gasit. Plus ca traim in romania si pana la urma se rezolva toate, sanatosi sa fim noi...

                    Comment


                    • #70
                      Asteptam vreme mai buna si chef de munca. Deocamdata lipsesc amandoua. Pana atunci printesa hiberneaza.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #71
                        Am pus bordul pe pozitie. A intrat al nabii de greu, era sa rup un colt. Partea nasoala e ca trebuie sa il dau jos, am uitat sa pun un manson de cauciuc pentru gurile de ventilatie si nu imi incape mana pe nicaieri.
                        Am si volanul original dar nu se potriveste. Se pare ca a fost schimbata coloana de directie .
                        Attached Files
                        Last edited by andrei_dent; 03-12-2014, 23:51 PM.

                        Comment


                        • #72
                          Am suport de numar si trapa functionala. Pacat doar ca functioneaza langa masina.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by andrei_dent View Post
                            Am suport de numar si trapa functionala. Pacat doar ca functioneaza langa masina.
                            Nu ai reusit sa rezolvi problema la trapa?
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #74
                              Da stema?Unde-i stema ?

                              Am si eu o bucata de tabla nichelata ptr numar - maine o pozitionez si eu.

                              Comment


                              • #75
                                Eu zic ca am rezolvat cu trapa. Imi lipseste doar o chestie ca aia din poza, dar o rezolv eu. Mai ramane doar mecanismul care trage cablul, care tot nu e ok, dar si asta se rezolva. Macar manual sa o pot inchide. Nu am montat tot ansamblul ca nu pot singur.

                                Stema e inca la dezmembrari la Bt. Ma asteapta. Nu o pun ca nu se mai aseaza bine cearsaful pe capota
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF