Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Restaurare W126 cu schimare motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Submotorizată la 136 de cai ??? Cel mai slab motor montat de fabrică a fost cel de 2.8 pe carburație, cu ai săi 154CP. Motorul meu de doijumate dizăl aspirat, când era în toane bune ducea vaporul la 150 km/h, cu o herghelie unde din cei 92 de căluți vreo cinșpe și-au lepădat deja potcoavele ... Varianta turbo al motorului meu are 126 de cai și duce hoitul la 170 km/h. Dieselul de treimii care are tot 136CP și îl trece de 180 la oră. Așa că ...
    Un singur lucru mai aștept de la inițiatorul topicului: să-l treacă prin RAR. Sunt curios cum vor reacționa, deoarece nu știu să fi mai montat cineva un astfel de motor pe W126, legal !

    Baftă !!!
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #17
      Originally posted by Levi View Post
      Submotorizată la 136 de cai ??? Cel mai slab motor montat de fabrică a fost cel de 2.8 pe carburație, cu ai săi 154CP. Motorul meu de doijumate dizăl aspirat, când era în toane bune ducea vaporul la 150 km/h, cu o herghelie unde din cei 92 de căluți vreo cinșpe și-au lepădat deja potcoavele ... Varianta turbo al motorului meu are 126 de cai și duce hoitul la 170 km/h. Dieselul de treimii care are tot 136CP și îl trece de 180 la oră. Așa că ...
      Un singur lucru mai aștept de la inițiatorul topicului: să-l treacă prin RAR. Sunt curios cum vor reacționa, deoarece nu știu să fi mai montat cineva un astfel de motor pe W126, legal !

      Baftă !!!
      Avand in vedere ca masina in acest moment mai cantareste vreo 1400 de kg din cele 1600 cat avea de fabrica cu motorul v8 5000 eu zic ca se va misca destul de bine.Cand ai nostrii alesi vor face drumuri sa depasim in siguranta viteza de 150km/h promit ca voi trece la motor mai mare! )) Am fost la RAR pe Grivitei inainte sa ma apuc de proiect cu actele in brate si inginerul sef mi-a spus ca pot pune orice motor pe ea numai sa nu depaseasca vechea putere cu 15% parca! si bineinteles sa fie motor de Mercedes nu alte fabricatii!

      Comment


      • #18
        Originally posted by ionut stan View Post
        pot pune orice motor pe ea numai sa nu depaseasca vechea putere cu 15% parca
        Eu știam de 20%, dar tot dreq ăla e ... Eu am avut ghinionul de a avea pe mașină un motor de 2.4 de W123 în momentul achiziționării (cu acte în regulă dealtfel), și la transplant nu mi-au dat voie să montez varianta turbo a motorului 2.5D, deoarece depășeam cei 20% raportați la 72CP ai agregatului ... dar tâmpiții nu țin cont că mașina asta s-a născut cu inimă de 5000, cu 240 de cai ... enfin, ce mai contează ...
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #19
          pai e clar ca e submotorizata. daca zici ca cel mai slab motor era 2.8 cu 158 de cai... plus ca 2.8 avea cuplu mai mare.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Levi View Post
            Eu știam de 20%, dar tot dreq ăla e ... Eu am avut ghinionul de a avea pe mașină un motor de 2.4 de W123 în momentul achiziționării (cu acte în regulă dealtfel), și la transplant nu mi-au dat voie să montez varianta turbo a motorului 2.5D, deoarece depășeam cei 20% raportați la 72CP ai agregatului ... dar tâmpiții nu țin cont că mașina asta s-a născut cu inimă de 5000, cu 240 de cai ... enfin, ce mai contează ...
            Norocul meu este ca avea pe acte 300 td de 147 cp deci cei 136 sunt sub nu peste si deaia mi-a si zis la RAR ca este ok si voi avea acceptul lor si chiar sunt si ei curiosi ce va iesi

            Comment


            • #21
              Poze noi cu progresele

              In proportie de 80% e gata!!
              Attached Files

              Comment


              • #22
                Progrese

                Ceva si cu exteriorul
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  Mai trebuie spălată ... Cât de tare a trebuit modificat bordul pentru ceasurile noi ?
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Levi View Post
                    Mai trebuie spălată ... Cât de tare a trebuit modificat bordul pentru ceasurile noi ?
                    Am luat consola de pe bordul de w202 am taiat consola de pe bordul de w126 si apoi a fost treaba thinichigiului si a tapiterului.Oricum a fost multa migala!

                    Comment


                    • #25
                      Aha, am înțeles. Mai ține-ne la curent cu RAR-ul !
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF