Avand in vedere ca as vrea sa ma apuc de o restaurarea babei mele, am si eu cateva intrebari.
Daca ma puc de dezmembrat la baba, as putea sa o radiez temporar ca sa nu mai platesc dupa ea? As putea sa o reinscriu din nou dupa ce ar fi gata? Sau daca o radiez pot sa o tin de colectie?
Am auzit de asemenea ca in Austria si in general in Europa poti sa inscrii doua masini pe acelasi numar de inmatriculare si platesti impozit doar pentru cea cu motorul de capacitate cilindrica mai mare. La noi exista asa ceva? Sau ai nostri doar dau din gura zicand ca suntem europeni?
Cred ca imi voi cumpara o alta masina `de serviciu` si daca s-ar putea as baga-o pe numarul Mercedesului meu.
Stie cineva ceva?
Si inca o intrebare? O cobra din `78 restaurata ar putea trece ca masina clasica? Sau la noi mai dureaza o suta de ani? Ma gandesc ca masinile clasice sunt mai scutite de taxe.
Daca ma puc de dezmembrat la baba, as putea sa o radiez temporar ca sa nu mai platesc dupa ea? As putea sa o reinscriu din nou dupa ce ar fi gata? Sau daca o radiez pot sa o tin de colectie?
Am auzit de asemenea ca in Austria si in general in Europa poti sa inscrii doua masini pe acelasi numar de inmatriculare si platesti impozit doar pentru cea cu motorul de capacitate cilindrica mai mare. La noi exista asa ceva? Sau ai nostri doar dau din gura zicand ca suntem europeni?
Cred ca imi voi cumpara o alta masina `de serviciu` si daca s-ar putea as baga-o pe numarul Mercedesului meu.
Stie cineva ceva?
Si inca o intrebare? O cobra din `78 restaurata ar putea trece ca masina clasica? Sau la noi mai dureaza o suta de ani? Ma gandesc ca masinile clasice sunt mai scutite de taxe.
Comment