Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Restaurare W123 Coupe

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by horvath_gabriel View Post
    Da-ne si noua detalii despre firma asta de cromat. Sunt si eu interesat si cu siguranta mai sunt doritori de lucruri bine facute.
    Multumim anticipat!
    Scuze de intarziere. Am reusit sa-mi accidentez un picior, fapt ce m-a tinut pe tusa vreo doua luni. Promit sa caut firma si sa va pun la dispozitie toate datele care le voi afla.

    Comment


    • #47
      Super frumos !
      Perfection is everything , Perfection is Mercedes-Benz` !!!

      Comment


      • #48
        cHELU-le tata, te admir si te felicit in primul rand pentru pasiune si perseverenta ! .
        Ca o parere personala , era bine daca cromai si capacul de la tacheti .
        La coupe mie-mi plac jantele BBS .
        Spune-ne ce planuri ai cu bordul masinii . Cum te-ai gandit ca ar trebui sa arate .

        Comment


        • #49
          Felicitari!spor la treaba!
          W123 200D-http://www.clubmercedes.ro/margot-si-marea-t20961.html
          1.5 dci 85+

          Comment


          • #50
            Originally posted by horvath_gabriel View Post
            Da-ne si noua detalii despre firma asta de cromat. Sunt si eu interesat si cu siguranta mai sunt doritori de lucruri bine facute.
            Multumim anticipat!
            Am aflat datele de contact ale firmei de cromat. Se numeste "Euroxromio". Adresa: Atena, str. Orfeos Vutara nr.8, cartier Botanico, cod postal 11855, tel 0030 2103451830.

            Originally posted by nstoe View Post
            cHELU-le tata, te admir si te felicit in primul rand pentru pasiune si perseverenta ! .
            Ca o parere personala , era bine daca cromai si capacul de la tacheti .
            La coupe mie-mi plac jantele BBS .
            Spune-ne ce planuri ai cu bordul masinii . Cum te-ai gandit ca ar trebui sa arate .
            Capacul de la tacheti nu am sa-l cromez dar am sa-l lustruiesc si am sa-i dau un lac electrostatic si tot ca si cromat o sa arate (mai greu cu cromarea aluminiului).
            Bordul o sa-l las pe cel original cu lemnele lui. Mai am un bord putin crapat pe care o sa-l imbrac experimental in piele. La ceasurile de bord ma mai gandesc ce fac. Spun ca ma mai gandesc pt ca am acasa deja un set de plasme facute la comanda care imita exact bordul de w123 dar parca nu le-as pune. Ma incanta mai tare idea sa pun leduri cu lumina alba clara si sa vopsesc indicatoarele. Oricum am destule seturi de ceasuri sa fac experimente sa vad ce da mai bine. Toate butoanele din masina au fost luate noi.
            Momentan am ajuns la capatul bugetului si al rabdarii si jantele nu sunt primordiale acum. O sa pun pe ea un set de jante ATS pe 15 pe care o sa le duc la vopsit (electrostatic). Cand o sa am bani o sa caut ceva special si sa puste bine cu masina.
            Attached Files

            Comment


            • #51
              Originally posted by cHELU View Post
              La ceasurile de bord ma mai gandesc ce fac. Spun ca ma mai gandesc pt ca am acasa deja un set de plasme facute la comanda care imita exact bordul de w123 dar parca nu le-as pune. Ma incanta mai tare idea sa pun leduri cu lumina alba clara si sa vopsesc indicatoarele. Oricum am destule seturi de ceasuri sa fac experimente sa vad ce da mai bine.
              O sa pun pe ea un set de jante ATS pe 15 pe care o sa le duc la vopsit (electrostatic). Cand o sa am bani o sa caut ceva special si sa puste bine cu masina.
              La mine, anul ăsta, cred că sare din schemă restaurarea lui Lady. ÃŽn legătură cu plasmele: ştiu că multă lume le contestă (sunt prea moderne la o maşină aşa veche, blabla ... etc, etc). ÃŽţi pun o poză, să vezi cum arată plasmele în bordul lui Lord. Eu zic că, dacă alegi "varianta clasică" - cum îi zic eu -, arată bine. Acele de ceas sunt vopsite. La Lady, tot plasme voi pune.
              ÃŽn legătură cu jantele, acum am un set de BBS pe 15", cu gume de vară, şi sunt şi eu în căutare de ATS-uri pe 15", dar sunt greu de găsit.
              Respect, cele bune !
              Attached Files
              Last edited by Levi; 05-16-2011, 20:47 PM.
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #52
                La jante, cand duci lipsa de fonduri, cel mai bine iesi cu ATS-uri .
                Cat despre bord, fiiecare cu gustul si aprecierea lui .
                Eu asi pune cat mai original si cat mai mult lemn .
                Ps:
                E foarte bine si cu lustruitul capacului de la tacheti .
                Spor la treaba si nu-ti pierde rabdarea tocmai acum !.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Levi View Post
                  La mine, anul ăsta, cred că sare din schemă restaurarea lui Lady. ÃŽn legătură cu plasmele: ştiu că multă lume le contestă (sunt prea moderne la o maşină aşa veche, blabla ... etc, etc). ÃŽţi pun o poză, să vezi cum arată plasmele în bordul lui Lord. Eu zic că, dacă alegi "varianta clasică" - cum îi zic eu -, arată bine. Acele de ceas sunt vopsite. La Lady, tot plasme voi pune.
                  ÃŽn legătură cu jantele, acum am un set de BBS pe 15", cu gume de vară, şi sunt şi eu în căutare de ATS-uri pe 15", dar sunt greu de găsit.
                  Respect, cele bune !
                  Eu am facut plasme la comanda exact ca ceasurile originale. Am trimis bordu la individ si a facut ceasurile. Ce ma supara e ca sunt destul de groase si cand nu sunt aprinse sunt putin vizibile cifrele (nu e albul acela intens de pe cadranele originale) . Lumina din spate e alba. Tu de unde ai luat plasmele ?
                  Jantele ATS pe 15'' le am deja doar ca trebe un pic bibilite.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by cHELU View Post
                    Tu de unde ai luat plasmele ?
                    De pe www.ceasuriplasma.ro Problema este că, ei nu au (cel puţin în oferta de pe site) ceas de km pt Cobre. ÃŽn schimb au inele cromate ! Plasme se pot face, cum ai zis şi tu, la comandă. Eu mai am până la faza aia ...
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #55
                      Spor la treaba, ete o restaurare in care chiar se investesc bani! Interesant si tot odata rar la noi in tara!
                      W110-2.0 D 1966
                      W115-2.0 D 1971
                      W123-2.4 D 1982

                      Comment


                      • #56
                        Interiorul e demential facut. Are mana omul. Bafta.
                        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                        now - bicicleta !

                        0744 239 949

                        WEB
                        http://garajautodiag.blogspot.com

                        Comment


                        • #57
                          Cat a costat interiorul? Un numar de telefon se poate (al celui cu pielea)?

                          Comment


                          • #58
                            Felicitari...abia acum am vazut topicul tau...sunt profund impresionat...spor la treaba in continuare si asteptam poze mai recente vorba aia..avem de unde invata.

                            Comment


                            • #59
                              Acu am mai apucat sa postez cate cava. Treaba merge destul de greu din lipsa mea cronica de timp. Am pus in poze starea actuala a masinii si lemnele din interior care au fost refacute cu o nuanta mai inchisa. La motor e putina dezordine ca nu am apucat sa le pun pe toate la locul lor dupa ce l-am pornit. Jantele momentan au ramas ATS pe 15 restaurate (sablate si vopsite electrostatic) cu gume 225/60.
                              Interiorul e gata, mai putin bordul si scaunele de fata care sunt gata si ele dar nu sunt montate.
                              Urmeaza polish, montarea ornamentelor si barilor si dupa numa cox . Sper ca de Craciun sa-mi fac acest cadou.
                              Am pus si o poza cu releul de la pompa de benzina care nu prea e ok; daca are cineva sunt interesat sa cumpar unul.
                              Attached Files

                              Comment


                              • #60
                                Felicitari colegu faci treaba buna , cum sau unde ai reconditionat lemnele din interior?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF