Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

1994 w124 e420

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by andrei_preoteasa View Post


    As dori sa stiu: v-atzi baga? Eu mai am cateva gunoaie pe cap (SL-ul, Alfa, Cobra 300d, W126 300se) si nu stiu daca inca o ciuma se justifica... De fapt nu se prea justifica cel putin 2 din masinile enumerate mai sus dar, de: cand i se pune omului pata... i se pune.
    Eu zic sa te linistesti...ai destule gloabe in herghelie de adapat, tzesalat, arungat balegarul de la ele...daca ma intelegi ce vreau sa spun. Mai sunt si alte lucruri de facut cu banii decat de bagat in fiare...pare mi se mie...fara sa vreau sa ma bag in seama.

    Comment


    • #17
      Daca as fi eu antrenor la echipa asta as renunta la jucatorii Alfa (amator) si Cobra (sfarsit de cariera), as pastra in lot doar SL-ul (atacant pursange redutabil) si in functie de forma sportiva cat mai apropiata de "tzipla" w126-le sau acest w124 (avantaj varsta).
      Doua masini cu motoare peste 3.000 sint destul.

      Comment


      • #18
        Eu zic ca daca poti face acum investitia sa nu mai astepti si sa o cumperi, si sa te apuci de schimbat firicele.
        Spor la treaba

        Comment


        • #19
          Cit costa inst el de motor noua?

          Comment


          • #20
            Originally posted by Diesel View Post
            Eu zic sa te linistesti...ai destule gloabe in herghelie de adapat, tzesalat, arungat balegarul de la ele...daca ma intelegi ce vreau sa spun. Mai sunt si alte lucruri de facut cu banii decat de bagat in fiare...pare mi se mie...fara sa vreau sa ma bag in seama.
            Da... dar cand se pune pata... Nu prea mai dormi. Ma rog, ai mare dreptate, dar...

            Originally posted by vladruse View Post
            Daca as fi eu antrenor la echipa asta as renunta la jucatorii Alfa (amator) si Cobra (sfarsit de cariera), as pastra in lot doar SL-ul (atacant pursange redutabil) si in functie de forma sportiva cat mai apropiata de "tzipla" w126-le sau acest w124 (avantaj varsta).
            Doua masini cu motoare peste 3.000 sint destul.
            Alfa este masina prietenei mele. In acte. Si Alfa este o masina geniala. Selespeed, 166cp pe 2000 cc, benzina... O masina cu o personalitate ce nu cere impozite exagerate... Cobra este singura masina pentru care platesc impozit. Chestie ce se va rezolva curand. Nu mai o consider masina mea. W126-le este radiat din circulatie si nu am apucat sa merg cu el macar 100 de metri. Nu se pune. Nu platesc nimic la el, vreau sa-l fac cadou fratelui meu sau sa-l marit daca imi ies 1000 de E. Are acte, are optiuni dar... trebuie multa munca la el. Si mai ramane SL-ul. Masina cu care distrug zilnic stratul de ozon. In concluzie am 2 ciume cu care merg pe strada. W124 ar fi o masina ideala ca masina de week-end pe care sa o pun pe mobile.de la un pret pe masura. Cand o veni banu' sa dispara. Zic eu. Uitati-va pe net si o sa vedeti ca banii i-ash recupera relativ usor. Asta in cazul in care ash vrea sa o mai vand.

            Originally posted by DMIHNEA View Post
            Cit costa inst el de motor noua?
            Cam 600 de E. Dar a fost deja refacuta de un electrician. Dupa cum arata, se pare ca omul a izolat fiecare firicel. Chinezii, oricum, sunt cam paraleli cu acest subiect. Deci... as mai da 100 de E unui electrician sa o verifice cap - coada cu schema in fatza. In maxim 2 saptamani stiu daca o iau sau nu. Deja am inceput sa-mi sun prietenii care au sa-mi dea bani.

            Late edit: Daca si Mihnea zice ca e de luat... Cred ca e de luat. Ca spiritul critic al lui, a avut ceva si impotriva SL-ului cumparat la 5 mii. Deci, mersi de sfat, Mihnea!
            Last edited by Semtexx; 09-29-2009, 22:26 PM.

            Comment


            • #21
              Originally posted by andrei_preoteasa View Post

              Late edit: Daca si Mihnea zice ca e de luat... Cred ca e de luat. Ca spiritul critic al lui, a avut ceva si impotriva SL-ului cumparat la 5 mii. Deci, mersi de sfat, Mihnea!
              Pe internet e greu sa intelegi ce vrea sa spuna omul....

              Vad ca pata ti-e instalata mai tare ca lui Gorbaciov ... insa personal cred ca gresesti daca te gandesti sa faci achizitia in scop speculativ uitandu-te la preturile de pe mobile.de. Piata din Germania e alta fata de Romania. Si un W201 are alte preturi in De fata de Romania. Si nu vad nemtii inghesuindu-se sa cumpere din Romania...indiferent de masina.

              Comment


              • #22
                Eu m-as baga sa il iau dar numai daca ma scap de magarul meu.
                Cu S-ul nu te pui.

                Comment


                • #23
                  Instalatia trebuie verificata si facuta ....si bine ar fi sa se compare cu o schema electrica pt acest model ( care e f greu de gasit ).
                  In afara de luat foc care dealtfel e o treba f. nasoala, se pot intampla si alte probleme f grave. ca de exemplu oprirea motorului in mers in timpul depasirii , am patit pe piele mea cu 230E - ul cand avea probleme la releul de alimentare. Si va spun ca e foarte nasol....sa pierzi si servo si putere si altele cand ai mai multa nevoie de ele.
                  Alta chestie care dupa parerea mea e destul de naspa e impozitul aberant...dar vorba aia....placerea se plateste. V8 -ul merita...daca e intretinuta si cu putini km merita luata fiindca inca ar avea potential...
                  Ford Transit 2.5d ex
                  Mercedes 230 E ex
                  Mercedes 200 TE ex
                  BMW 320d touring

                  Comment


                  • #24
                    Eu daca as fi avut bani acum as fi luat-o,dar de sunt prea mic.Este o masina care nu o sa vina cineva sa spuna este la fel ca a mea,si de performante nu mai vorbim cred ca are peste 300 de cain nu?
                    Oricum fuge grav.In locul tau as lua.

                    Comment


                    • #25
                      PF cred ca andrei trebuia sa fac poze bestiei .Lumea da cu parerea la greu doar din vorbe dar in poze cred ca... Cu respect dany

                      Comment


                      • #26
                        VIN WDB1240341C159241
                        Model 400 E / E 420
                        Şasiu 1240341C159241
                        Motor de 119,975 12 019,264
                        Transmitere 722366 04 012709
                        Ordine 0 6 293 07352
                        Livrare data de 21/06/94
                        Dealer vehicul companie (293)
                        Tapiterie din piele de culoare neagră sau antracit (261)
                        Vopseaua
                        199 albastru metalizat-negru (с 01.01.1983)
                        Options
                        240 afisaj pentru temperatura exterioarã (с 01.03.1982)

                        281 set trunchi, (280 SL)
                        volan cu sporturi de proiectare (390 mm dia.), precum şi maneta viteze în piele interior (с 01.05.1990)
                        volanului (390 mm), cu sporturi de proiectare (с 01.03.1989)

                        412 acoperiş electrice culisant cu dispozitiv de basculare (с 01.07.1983)

                        471 de accelerare antiderapant (ASR) (с 01.07.1984)

                        512 de radio casetofon Becker Europa
                        Radio MB speciala cu decodor de ştiri de trafic (VK), cu RDS (с 01.07.1992)

                        531 automate de antenă (с 01.01.1963)

                        551 anti-furt de avertizare sistem (с 01.11.1978 по 31.03.1998)

                        570 din faţă pliere cotiera w202/210 de arimare caseta de faţă, cu brat (с 01.04.1970)
                        brat cotiera fata pliere W202 - locuinţe la faţă, cu

                        580 de aer conditionat / Tempmatic (с 01.11.1982)

                        590 de termoizolare de sticla, toate-in jurul, încălzită panoul din spate fereastra (laminate sticlă), Germania
                        de căldură verde-geam termoizolant tot timpul, fereastra din spate incalzite, laminat sticlă de siguranţă - Germania (с 01.01.1972)

                        600 ştergător de far / washer (с 01.08.1971)

                        620 sistem de control al emisiilor
                        vehiculele cu tehnica de catalizator (с 01.03.1985)

                        682 extinctor (с 01.04.1970)

                        866 modificări tehnice de modelare a anului 1995 (с 01-01-1994 по 19.10.1997)

                        873 de încălzire scaun de la stânga şi la dreapta scaunele din faţă (с 01.02.1984)

                        885 sistem de blocare cu control infraroşu la distanţă şi dispozitiv de imobilizare (с 01.10.1993)
                        880 - cu dispozitive de imobilizare
                        Da cam asa ar arata decodare vin-lui, pf lasa apa in gura te face sa inghiti in sec.Oare un pretentios ar mai dori ceva de la asa descriere,poate un consum de 4-5% in oars..Cu respect dany
                        Last edited by optimus; 11-20-2009, 01:16 AM.

                        Comment


                        • #27
                          salut

                          Eu as fi luat-o dar ca masina personala,nu sa o asez linga altele.......pasiunea e una dar dusa la paroxism e altceva...

                          Comment


                          • #28
                            DMIHNEA cred ca are dreptate e o pisa rara in Romania.Cred ca genul asta de masina din romania gafae acuma de motoare diesel,si nu cred ca sunt 10 in Romania cum lea facut masa.Eu inca mai astept poze cu bestia.Cu respect dany

                            Comment


                            • #29
                              Acum cateva saptamani, m-am dus cu banii in mana sa iau cotetul. Dar... Dezamagire totala. Motorul mergea ca moartea... Nici macar nu am putut sa plec cu ea de pe loc. Cum o treceam in D, motorul murea. Sunt sanse sa fie un mic reglaj de vina sau problema este mult mai grava de atat. In plus de asta, am ajuns acolo pe lumina. Si, defectele au inceput sa apara. Chestii mici dar enervante. Am plecat dezamagit... Episodul E400 se incheie... Daca doriti sa vedeti despre ce e vorba si sa negociati cu oamenii, pot face rost de numarul lor de telefon...

                              Stima!

                              Comment


                              • #30
                                andrei_preoteasa -- salut as dori numarul te rog.
                                `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                                now - bicicleta !

                                0744 239 949

                                WEB
                                http://garajautodiag.blogspot.com

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF