Salutare,
Initial imi doream w140 dar din cauza dictatorilor ce ne conduc a trebuit sa revizuiesc si sa revin la planul B - E200 Coupe.
Acum ma aflu in Franta si as dori sa o aduc in tara sa o inmatriculez. In principiu Sunt interesat de CE200, am vazut cateva interesante CE220 dar nu vreau sa cotizez la banditi la impozit.
Ciudat, aici in FR platesti o taxa cu "cai fiscali" (oricum sub 600 EUR) si apoi nimic, nici un impozit.
Deci ma intereseaza faceliftul de dupa 93, motor 2000 16v, as prefera automata de departe. Masina as lua-o pt weekend. Pt "scandal" e a nevestei
.
Asadar as avea cateva intrebari legate de partea mecanica si electrica, eventual echipamente interioare:
1. Sunt mai multe versiuni de motoare de 2000cmc? Care cod motor este de evitat?
2. Centurile electrice sunt la toate sau e optiune? Se pot monta ulterior? Se gasesc SH greu?
3. In ce zone de pe / sub caroserie apare rugina?
4. Au sisteme ISOFIX (eu tind sa cred ca nu)?
5. Cutia automata este de evitat? la ce anume sa fiu atent cand fac test drive? Cind e pe duca cum se comporta, ce simptomatica are? Cate trepte are?
6. Am vazut una care parea sa mearga ok dar fluctua relantiul intre 500 si 1000. O astfel de pb e grava?
7. Optiuni gen (tempomat, geamuri electrice, centuri electrice), se pot monta dupa? (In caz ca nu le are)
8. Ce alte probleme mecanice delicate mai poate avea? Cum si ce sa verific?
9. Astea au maca ABS? Cate airbag-uri? 2x? ESP nu cred ca era la sfarsit de cariera...
Un site de verificat seria de sasiu?
A mai adus cineva masina din FR? Cum se procedeaza? Carte gris, contractul,ok. Dar daca pe carte gris o bareaza si scrie vendu eu cum vin cu ea radiata? Pentru export nu gasesc informatii.
Am gasit una aici la 2500 euro si 210k km care pare ok cu mici detalii, dar na' are 21 de ani. +1000taxa ajung la 3500 - dupa voi, e onest pretul?
Multumesc.
Initial imi doream w140 dar din cauza dictatorilor ce ne conduc a trebuit sa revizuiesc si sa revin la planul B - E200 Coupe.
Acum ma aflu in Franta si as dori sa o aduc in tara sa o inmatriculez. In principiu Sunt interesat de CE200, am vazut cateva interesante CE220 dar nu vreau sa cotizez la banditi la impozit.
Ciudat, aici in FR platesti o taxa cu "cai fiscali" (oricum sub 600 EUR) si apoi nimic, nici un impozit.
Deci ma intereseaza faceliftul de dupa 93, motor 2000 16v, as prefera automata de departe. Masina as lua-o pt weekend. Pt "scandal" e a nevestei

Asadar as avea cateva intrebari legate de partea mecanica si electrica, eventual echipamente interioare:
1. Sunt mai multe versiuni de motoare de 2000cmc? Care cod motor este de evitat?
2. Centurile electrice sunt la toate sau e optiune? Se pot monta ulterior? Se gasesc SH greu?
3. In ce zone de pe / sub caroserie apare rugina?
4. Au sisteme ISOFIX (eu tind sa cred ca nu)?
5. Cutia automata este de evitat? la ce anume sa fiu atent cand fac test drive? Cind e pe duca cum se comporta, ce simptomatica are? Cate trepte are?
6. Am vazut una care parea sa mearga ok dar fluctua relantiul intre 500 si 1000. O astfel de pb e grava?
7. Optiuni gen (tempomat, geamuri electrice, centuri electrice), se pot monta dupa? (In caz ca nu le are)
8. Ce alte probleme mecanice delicate mai poate avea? Cum si ce sa verific?
9. Astea au maca ABS? Cate airbag-uri? 2x? ESP nu cred ca era la sfarsit de cariera...
Un site de verificat seria de sasiu?
A mai adus cineva masina din FR? Cum se procedeaza? Carte gris, contractul,ok. Dar daca pe carte gris o bareaza si scrie vendu eu cum vin cu ea radiata? Pentru export nu gasesc informatii.
Am gasit una aici la 2500 euro si 210k km care pare ok cu mici detalii, dar na' are 21 de ani. +1000taxa ajung la 3500 - dupa voi, e onest pretul?
Multumesc.
Comment