Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Decizie finala w124: 250td sau 300d?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Decizie finala w124: 250td sau 300d?

    Salut

    Am ajuns in punctul in care ar trebui sa iau o decizie in vederea achizitionarii unui w124.

    Unul este fab in 1993, motor 250td (12v) iar celalalt fabricat in 1992, motor 300d (12v). Va rog sa imi spuneti ce sa aleg strict din punct de vedere al performantelor, consumului, fiabilitatii. (mentionez ca pt ca topicul sa fie concret, eliminam din discutie impozitul, asigurarea care sunt total diferite).

    Multumesc,

    Mihai

  • #2
    O mică corectură: 250TD 10V ! Motorul de 2500 cmc este 5 în linie, deci nu poate avea 12 valve ! Cel de 3000 cmc are 12V, fiind în 6 pistoane.
    Şi acum, părerea mea: 250TD.
    Alegerea este destul de grea, fiind 2 motoare cu performanţe apropiate. 250TD are 122 CP, faţă de 108 ai lui 300D. Nu am date exacte vis-a-vis de masa celor 2 motoare, dar şi aici valorile sunt apropiate, ca şi la consum. Amândouă sunt motoare în linie, foarte echilibrate, cu o funcţionare lină. Ca şi fiabilitate, ce să zic ? Amândouă sunt motoare (încă) clasice, fără mari bătăi de cap (nu sunt burduşite cu electronică). Referitor la 250TD, n-am auzit să fi fost probleme cu turbina. Tot aşa, 300D "duce milionul de km" fără probleme, asta, bineînţeles, dacă-i dai ce trebe'.
    Succes !
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Depinde si de starea tehnica a masinii, dar un 250td e o alegere buna, raportul consum-performante fiind excelent ( ptr. w124 ) si fiabilitatea e de Mercedes. In plus dupa an ar trebuii sa fie model trei si probabil ca are si dotari suficiente. Dar, repet, e in functie de starea tehnica si de ce nu si de cea optica si legala. Pune niste poze. Si nu am inteles cum 250 td (12v)?

      Comment


      • #4
        Multumesc Levi pt corectura si pt feedback. Ma uitam si pe graficele de putere si cuplu. Diferenta este mare la cuplu in favoarea 250td-ului, asta inseamna ca 300d-ul este echilibrat dar se misca mai lenes, mai ales in depasiri?

        Su poate ca din cauza capacitatii mari se mai compeseaza? O parere de la cei care au mers si cu 300d ar fi f buna

        Comment


        • #5
          Daca ar fi vorba de 300D din 94 cu doua axe cu came ar fi o alegere buna dar in cazul de fata ramai la 250TD.Doar 14 cai in plus tot se simt dar cuplul este mult peste si daca nu ai ce face te mai joci putin la debite si la presiunea din turbina si te poti apropia de un cdi.

          Comment


          • #6
            Originally posted by razor View Post
            Daca ar fi vorba de 300D din 94 cu doua axe cu came ar fi o alegere buna dar in cazul de fata ramai la 250TD..
            Of topic!
            Explica putin ce-i cu acest 300D cu 2 axe cu came?
            Este cumva cel din poza?Este mai fiabil si mai performant decat 300TD normal?
            Apropo,motorul din pozele atasate este simplu sau turbo?

            On topic!
            Am avut si 250TD si 300TD iar intre cele doua se simte o diferenta,mai ales ca eu foloseam des pedala la fund,ambele fiind dotate cu cutie automata!
            Poate fi si din cauza caroseriei,cea de 250 era berlina,iar cea cu 300TD era break,sau poate era unul mai obosit!

            Raman la parerea colegului,cel cu motorul de 250TD este un compromis bun din punctul de vedere al consumului,putere,taxe,etc.!
            Bafta!
            Attached Files
            Last edited by Tiberiu; 02-27-2011, 23:00 PM.
            Momentan.....gandesc pentru altii !!!

            Comment


            • #7
              Nu vreau sa spuna cineva ca fac lobby dar eu am 300d si sunt foarte multumit de el.Daca chiar vrei ceva live gasesti nr meu de telefon pe la bazar si te pot ajuta sa vezi cum se comporta un 300 d.Nu am mers pana acum cu 250 d sau td.

              Comment


              • #8
                Daca motorul are 136 cai e cel cu 2 axe cu came si da cel din pozele tale seamana cu un DOHC.Fiabilitatea este acceasi dar 136 de cai la hidramata te tot duc.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by aetherus View Post
                  Nu vreau sa spuna cineva ca fac lobby dar eu am 300d si sunt foarte multumit de el.Daca chiar vrei ceva live gasesti nr meu de telefon pe la bazar si te pot ajuta sa vezi cum se comporta un 300 d.Nu am mers pana acum cu 250 d sau td.
                  Multumesc frumos, eventual ne auzim la telefon cand ai si tu timp!

                  In continuare mai astept pareri

                  Comment


                  • #10
                    Salutare, eu am condus si 250td si 300d, cel de 250td e mai sprinten si cu siguranta masa motorului e mai mica, dupa cate stiu eu turbosuflanta nu prea pica.
                    Decizia e a ta, toate cele bune.
                    Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                    Comment


                    • #11
                      Acestea sunt cele doua motoare, 250td stanga si 300d in dreapta
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Salut!! acel 250 td este cel de pe autovit care intr-o perioada se cerea 7000euro si acuma cere in jur de 5000 euro? vezi ca s-a mai vb de el pe forum si spuneau colegi ca ar fi posibil sa fie lovit in fata datorita barei etc.

                        Comment


                        • #13
                          sistemul hidraulic este complicat? 300d-ul are suspensie hidraulica, si vroiam sa stiu ce presupune intretinerea lui sau chestii de acest gen

                          Comment


                          • #14
                            mam plimbat cu 300D si 250TD, 250TD e mult mai fain, are o acceleratie mult mai puternica in comparatie cu 300D

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by mihai_antony View Post
                              sistemul hidraulic este complicat? 300d-ul are suspensie hidraulica, si vroiam sa stiu ce presupune intretinerea lui sau chestii de acest gen
                              E complicat de reparat, in caz ca s-a stricat. Nu-ti prea vinde nimeni componente de pe sistem cu 20-30 de ron. Un sistem complet costa in jur de 2000 de ron nou , aftermarket.
                              Insa daca e in stare buna si functional trebuie doar sa ai grija de el.
                              Ceea ce nu poti sti cu siguranta e starea acumulatoarelor de presiune, si diafragma dintre circuitul de lichid si cel de gaz....
                              O operatiune benefica ar fi inlocuirea uleiului hidraulic...insa este foarte scump...aprox 70 ron litrul doar pe original, iar echivalente mai ieftine nu se gasesc. Apoi foarte important ar fi o aerisire a sistemului....

                              Din proprie experienta: Am circulat cu rezervorul de ulei hidraulic pe minim si probabil ca la o parcare foarte inclinata sau manevra la fel de inclinata a tras aer in sistem....si a devenit cam elastica suspensia.
                              La aerisire am scos aprape o sticla de 2 litri de spuma pana a inceput sa vina ulei curat.... si apoi am repetat operatia de vreo 5 ori si de fiecare data mai venea cate jumate de litru de spuma...Abia dupa 5-6 aerisiri a curs doar ulei curat...
                              Ford Transit 2.5d ex
                              Mercedes 230 E ex
                              Mercedes 200 TE ex
                              BMW 320d touring

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF