Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sfaturi w124 200D cutie automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi w124 200D cutie automata

    Salut! Sunt nou pe acest forum si as dori niste sfaturi de la cunoscatorii pasionati de MB w124. Doresc sa imi achizitionez un w124 din 92 motor 200 D cutie automata, suspensie hidraulica, ABS, trapa, inchidere centralizata, servo directie, incalzire auxiliara,parbriz incalzit. Din cate am citit pe forum motorul de 2000 ar fi cam puturos pe aceasta masina dar eu nu imi doresc foarte multa putere, ma intereseaza sa fie stabila si confortabila. Acum sa trec direct la subiect...m-ar interesa in primul rand un consum la acest motor cu cutie automata (am vazut ca la cea manuala ar fi undeva la 8% urban)
    Cum pot verifica motorul daca merge in parametii lui normai ?
    Cum pot verifica compresia motorului ?
    Cum ar trebui sa se comporte cutia de viteze in mod normal si care sunt semnele pe care le da o cutie defecta ?
    Ce ar mai trebui sa verific ?

    Si dupa ce trece cu bine toate probele de verificare puteti face un fel de lista va rog cu tot ce trebuie schimbat la ea ma refer la consumabile (filtre, curele, bucse, uleiuri) si niste preturi cu aproximatie.
    Last edited by lonut; 02-11-2011, 00:56 AM.

  • #2
    Pentru a verifica daca motorul este in parametri trebuie sa mergi cu masina la un pompagist sau un mecanic. Pompagistul are mai multa experienta despre functionarea in parametri normali a unui motor, acesta putand verifica pompa de injectie, injectoarele si chiar si compresia. Altceva nu prea ai ce verifica sa vezi daca motorul merge in parametrii normali.

    Legat de compresie trebuie sa stii ca pentru a-ti indica o valoare corecta ea se masoara la rece si eventual daca valorile sunt foarte mici la rece se poate verifica si la cald pentru a depista daca vine de la supape compresia mica sau de la segmenti. (un search pe forum si gasesti mai multe despre asta).

    Sa urmaresti ca masina sa nu trepideze tare la relanti (semnul unui motor uzat si plus de asta uzat neuniform de la un piston la altul => un motor aproape termina si te trezesti ca ai masina de vara)

    La cutiile automate altcineva este mai in masura sa te sfatuiasca. In mod normal nu trebuie sa simti cand se schimba vitezele si poti incerca si umpic de kickdown sa vezi atunci cum schimba.

    La rugina cel mai bun loc unde iti sugerez sa te uiti sunt la gaurile pt cric... dai jos capacele si vezi cum sta si la pasajul aripilor.

    Consumul este foarte bun la aceste masini. Eu zic ca in mod cert va scoate sub 8 in conditii de oras nu foarte aglomerat.

    Comment


    • #3
      Am vorbit la tel cu vanzatorul si mi-a spus ca o mica problema ar avea la cutia de viteze, cand schimba in treapta a 3 a smunceste putin. Ce parere aveti este o problema destul de grava care se poate agrava mai tare in timp ? Pentru a remedia problema trebuie schibmata cutia sau ar mai exista si alte variante mai putin costisitoare ?

      Comment


      • #4
        Salut!Legat de consum la 200D este ok atata timp cat mergi cu el "batraneste" adica sa nu dai pe el ca nu poate prea multe, iti spun asta din proprie experienta ca si eu am avut dar era cu cutie manuala.Eu am scos si consum de 4,5 dar nu am depasit 90, dar la un mers normal imi lua cam 6 media si in oras iarasi mers frumos max 8.Despre cutia automata nu pot spune prea multe ca sunt nou pe linia asta de vreo saptamana am luat un 250 turbo automatic si sa dus cutia cand am schimbat uleiul si filtrul in cutie.In legatura cu cutia automata te poate la muri domnul "automaticul".Bafta

        Comment


        • #5
          Cutia automata este de real folos celor care folosesc masina preponderent in oras - mai ales in orasele mari si aglomerate.
          Daca nu , poti sa cauti alta oferta.
          Suntem cei mai buni : in aer , pe apa si pe pamant !!

          Comment


          • #6
            Cutia de viteze automata nu se duce asa, din senin, taman cand se schimba uleiul si filtrul din ea, asta in ceea ce priveste postarea colegului E200 Diesel, in mod cert altele au fost cauzele.
            Revenind la chestiunea cu "smucitura" la schimbarea in treapta a III-a, platforma Forumului doar ca nu cade pe noi toti in ceea ce priveste abundenta de informatii, topicuri specializate initiate in mod dedicat, iar discutiile pe tema cutiilor de viteze automate nu fac exceptie. Nu trebuie decat cautat, scotocit si citit cu atentie ceea ce s-a postat deja.
            In ceea ce priveste utilitatea unei asemenea tip de cutie, personal o consider deja o necesitate, indiferent de unde circuli cu masina - regim urban sau extra-urban - si o solutie extrem de confortabila. In prezent sunt la cel de-al cincilea Mercedes echipat cu o "automata", fostele MB-uri "manuale" cifrandu-se la doar doua exemplare.
            Bafta la cumparare!

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF