Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

2OOd turbo?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu prea ma pricem dar iti zic si eu din auzite ... Sa zicem ca ii pui o turbina de pe un 250 care cred ca are debitul mult prea mare dar o reglezi sa nu bage la capacitatea ei maxina ... Trebuie sa ii faci o instalatie care vine cu ulei direct in pompa petru a unge turbina (nu stiu daca poti sa faci asta mai ales ca acest motor nu a fost facut sa aiba turbo ca 250 sau 300) dupa care iti trebuie infectoare cu debit mai mare pentru ca degeaba ii dai aer daca nu ai cu ce sa il arzii .. Turbina este comandata cu niste vacumurii care cand apesi piciorul pe acceleratie vacumurile deschid turbina si ea iti baga aer la cerere (aceasta instalatie iara nu stiu cum o poti pune pe un 200 daca motorul nu a fost facut pentru turbo , la 250 si 300 se poate face ... Iti trebuie o evacuare care din 4 tevi merge la 1 in turbina iara nu prea ai de unde sa faci ros pt-ca asa mai departe ... Iar mai este faza ca cica un turbo are alte pistoane noah nu stiu am vazut turbine puse pe motoare non turbo si nu s-a intaplat nimica , bine nu ai de unde sa stii cat tzine ... si mai este admisia de aer care trebuie schimbata si iara te bati de problema ca nu gasesti admisie de mercedes cu 4 ...Treaba se poate face daca ai pe cineva care sa iti faca piese cum ar fiii evacuare admisie care tzi se potrivesc. Sa zicem ca ai turbo pe ea acuma masina are alta putere si ti-ar trebuii o cutie cu alte rapoarte dar cred ca este suficent o cutie de 250 normal.Faza ii ca nu ca nu se poate dar ajungi la un pret de chiar nu se poate sa dai atatia banii cand mai bine itzi platesti impozitul la un 300TD pe 10 anii
    Last edited by kriket; 12-07-2010, 01:25 AM.
    Cu S-ul nu te pui.

    Comment


    • #17
      10 ani) mai mult cred. Da am inteles. DAR prin absurd sa zic ca fac rost de un motor 220cdi din 2000,cu cutie si restul tacumului,as avea vreo sansa? Stiu ca urmeaza RAR-ul pe urma ,dar acolo pentru mine nu este nici o problema(traim in Romania totusi)

      Comment


      • #18
        Originally posted by noroc View Post
        10 ani) mai mult cred. Da am inteles. DAR prin absurd sa zic ca fac rost de un motor 220cdi din 2000,cu cutie si restul tacumului,as avea vreo sansa? Stiu ca urmeaza RAR-ul pe urma ,dar acolo pentru mine nu este nici o problema(traim in Romania totusi)
        Nu stiu daca se poate prinde ... Distanta de la motor la cutie si de la cutie la diferential prin cardan nu stiu cum tzi se potrivesc in w124 ... In rest daca iei motorul cu tot ce tine de functionarea lui se poate dar v-a fii probleme cu ecu ... aicia o sa te batzi de partea electrica dar daca tot ai ajuns la 220 de ce nu pui acel 250td care merge ca la carte ... Si daca ai zis ca nu ai probleme la rar schimba motoru cu un 300 si platesti ca si cum ai avea 250 sau te rezolvi cu 200 ... Te plimbi cu motor de 250 - 300 si platesti ca dupa unu de 200.
        Cu S-ul nu te pui.

        Comment


        • #19
          Merge ca la carte :P, are totusi 18 ani,merge bine doar. Stai sa iti explic, masina care o am acuma vreau sa o las cum este.Adica o am in curte de 15 ani si ori o las asa cum este ori o vand. La mine in topicul acesta s-a pus problema doar la coupe atat,care imi place foarte mult nu la actuala masina.

          Daca as cumpara din tara inscrisa o rabla de w124 coupe si din strainate unu mult mai bun,si sa fac recarosare,mai trebuie inscrisa din nou?Las motorul original si cutia(benzina ele)

          Comment


          • #20
            Pai daca ii faci recarosare nu trebuie inscrisa dar trebuie sa pui motorul pe masina adusa din germania te duci si faci rar dupa care schimbi motorul inapoi ... Nu prea ma pricep la procedurile astea ... Vezi ca sunt alte topicui legate despre asta ... Tu nu vrei sa ii pui la un coupe motor diesel ?
            Cu S-ul nu te pui.

            Comment


            • #21
              Ba da,dar am presupus si asta,incerc sa inteleg toate variantele.Oricum la motor 200d am inteles ca nu merge sa ii pun turbo. Sunt fan diesel,pt ca nu inteleg de ce sa bag benzina mult mai multa la niste motoare de aceeasi capacitate cilindrica.Plus ca acuma motoarele diesel si mult mai perfomante.

              Comment


              • #22
                Pai lasa-le in colo de w124 ... Si mie imi place foarte mult caroseria si calitate materialelor iar w124 coupe a fost visul care nu s-a indeplinit si nici nu cred ca se va indeplinii pt ca o sa im cumpar un w211 tot diesel si tot din cauza ca aste-a deja sunt motoare depasite si bagi in ele mai mult de cat scotzi , mai ales cu legile din romania care il face pe saracul om care are o amarata de cobra 300d sa plateasca ca si maharul ce are bmw 730 nu este corect calculul asta la impozit ar trebuii sa fie pentru cp nu capacitate.
                Cu S-ul nu te pui.

                Comment


                • #23
                  Da stiu,si eu am avut intr-un timp gandul la un w211 de aia te-am si intrebat de cap cilindrica,dar din pacate cam mi-am luat gandul de la asa ceva,asta e. Raman cu ce am docamdata,mai bine asa decat de loc

                  Comment


                  • #24
                    Nu ca mai bine de cat de loc mai bine de cat multe altele care sunt bucati de tabla pe 4 rotii
                    Cu S-ul nu te pui.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF