Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

2OOd turbo?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 6 (0 members and 6 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2OOd turbo?

    Salut colegi. Daca cumpar un w124 200d as putea sa ii montez un turbo? exact ca la 250 td. Sau sar merita ca un w124 coupe sa ii pun motor diesel?

  • #2




    Mda ar merita daca treaba este facuta cum trebuie si daca ai pune un motor mai nou ... ti-as sugera un 250TD acela de 150cp

    Inceteaza cu limbajul gen mIRC.
    Last edited by mircea600sel; 12-07-2010, 00:14 AM.
    Cu S-ul nu te pui.

    Comment


    • #3
      250 td? pai exista,pe w124 eu motorizarea asta o am si am 126 de cp

      Bun si sa zic ca ma hotarasc sa pun un 200d pe un coupe(stiu sunt foarte putini cai,stiu) trebuie schimbat si cardanul si cutia? Toate acestea este ca o idee acuma,nu ma apuc maine de treaba asta,doar imi fac o idee docamdata.Multumesc
      Last edited by mircea600sel; 12-07-2010, 00:15 AM.

      Comment


      • #4
        Anus contra-naturii ... parerea mea .

        Motorul 2.0D nu-i facut sa pui turbo pe el. Iar la 2.5 exista si varianta turbo ... pe care de altfel o are Noroc.

        Iar C124 cu 2.0 D ... vezi ca vine Fritz si te bate . )))

        LE :

        Acum am vazut :


        Originally posted by noroc
        ...un 200d pe un coupe(stiu sunt foarte putini cai,stiu) trebuie schimbat si cardanul si cutia?...
        Pai normal . Tot ansamblul motor+cutie+cardan+grup .

        Probabil diferenta la cardan ... diferenta de ampatament la este de vreo 9 cm intre sedan si coupe.

        Nu prea le am cu tehnica , dar asa ar trebuii sa fie .
        Last edited by w124researcher; 12-06-2010, 23:59 PM.
        Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

        Comment


        • #5
          Motorul de 150cp este dupa 96 ...
          Cu S-ul nu te pui.

          Comment


          • #6
            Originally posted by kriket View Post
            Motorul de 150cp este dupa 96 ...
            Chiar dupa 1995.

            sigpic

            "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

            Comment


            • #7
              Multumesc mult! credeam ca dupa 96 inlocuitorul lui 250 td era 270 td mai am de invatat. Deci ca sa imi iasa din cap ca un 200d sa ii pun turbo.
              Si la coupe,imi place foarte mult caroseria,dar eu sunt fan diesel,si de aia era curios daca pot pune un asa motor pe coupe.

              Comment


              • #8
                Dar de ce vrei sa te limitezi la motorul de 200 orcum un coupe este facut sa mearga nu sa troncane si sa se tarasca.
                Cu S-ul nu te pui.

                Comment


                • #9
                  Sincer ,eu am versiunea 250 td,si nu sunt chear foarte multumit de el. Adica la taxele care le platesc,nu da randamentul care ar trebui.Adica nu se mai merita sa ai o masina veche si motor mare. Dau un ex: oricum un Passat 1.9 tdi este mult mai sprinten decat mine,si el plateste poate 40% din taxele care le platesc eu. Macar daca am o masina veche si nu este nici sprintena sa am taxe mai mici. Daca imi cumparam o masina mai noua ma induram sa platesc si taxe mari,dar asa. Am dat doar un exemplu,ca sa explic de ce as vrea eu acest lucru.
                  Sa troncane? nu prea am auzit motoare 200d bune,dar al meu 250 chear nu troncane,mai tare se aude un tachet(recunost) decat sa troncane.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by noroc View Post
                    Sincer ,eu am versiunea 250 td,si nu sunt chear foarte multumit de el. Adica la taxele care le platesc,nu da randamentul care ar trebui.Adica nu se mai merita sa ai o masina veche si motor mare. Dau un ex: oricum un Passat 1.9 tdi este mult mai sprinten decat mine,si el plateste poate 40% din taxele care le platesc eu. Macar daca am o masina veche si nu este nici sprintena sa am taxe mai mici. Daca imi cumparam o masina mai noua ma induram sa platesc si taxe mari,dar asa. Am dat doar un exemplu,ca sa explic de ce as vrea eu acest lucru.
                    Sa troncane? nu prea am auzit motoare 200d bune,dar al meu 250 chear nu troncane,mai tare se aude un tachet(recunost) decat sa troncane.
                    Schimba-l cu acel 250 de 150cp si o sa mananci pasatul ... Eu am un w124 300D automatic 136cp si ma face un pasat de 122cp de nu ma vad ... Asta este sunt motoare pentru cursa lunga nu pentru a fugii de la un semafor la altu in plus pasatu are tractiune fata si nu are asa pierderii mari de putere prin diferential.
                    Cu S-ul nu te pui.

                    Comment


                    • #11
                      Frate daca iti zic,nu-ti vine sa crezi(sau da ) )deci tovarasul meu are Passat 2004 cel de 131 de cai,cutie in 6 viteze,(eu nu fac cu masina mea liniute.cerculete,pt ca tin la ea si nu-mi da nimeni alta masina daca pateste ceva) dar intr-o seara pe o sosea libera am facut 3 liniute cu el,deci viteza 1 cat de cat egal cu el,dar cand el o dadea pe a 2 ziceai ca are inca un motor in plus,deci radea de mine de nu mai putea,ma lasa sa vin langa el iarasi dadea,atunci am fortat masina la max dar degeaba.Si de atuncea am zis:uite ma asta plateste pe jumatatea mea toate taxele si tot ma face.

                      P.S. mai a si dezactivat prima oara ESP ca zicea ca paote il fac )) pe uram nici ala nu il mai dezactiva.

                      Nu cred ca motorul de 250 td 150 de cai este mult mai sprinten fata de al meu,si nu as schimba niciodata motorul la masina mea,merge prea bine sincer. Nu ar avea rostu.

                      Comment


                      • #12
                        Bine el este si mai usor...Are cineva un c din 97 250td de 150 de cai si merge masina de numa numa ... Orcum casa schimbi cu motorul ala sunt nevoie de niste modificari la partea electrica care sunt foarte complicate si nu prea se merita. Orcum 122 de cai tinerii nu se compara cu 136 foarte obositi
                        Cu S-ul nu te pui.

                        Comment


                        • #13
                          Dai ai dreptate. Vreau sa te intreb ceva: la w211 motorul de 270 cdi,este in trecut 26xx sau 24xx

                          Cutia ta automata are rapoarte in 4 nu in 5 nu ?
                          Last edited by mircea600sel; 12-07-2010, 01:10 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Cutia este in 4 ... as fi vrut sa fie in 5 ... Daca te referi la cum este trecuta capacitatea cilindrica in talon este de 2685 cm3.
                            Cu S-ul nu te pui.

                            Comment


                            • #15
                              Da la asta ma referea.Kriket iti multumesc pt timpul acordat,dar tot am ramas nedumerit de ce nu as putea monta un turbo pe 200d? Adica as vrea niste explicatii pluzibile nu "nu merge" si atat.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF