Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Reglare relanti motor M102 W124 230e si altele

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reglare relanti motor M102 W124 230e si altele

    salut. am si io cateva problemute ( cer scuze celor pe care i-am stresat deja cu asta), am un w124 benzia, 2300, din 91, in afara de trapa electrica, e chel. oricum iubesc foarte mult masina, nu ma intereseaza aspectul asta, si de cand am scos-o din service ca i-am schimbat k-jetronul imi sta relantiul la 5, si mai demult cand am fost cu ea in service un nene a bagat o surubelnita pe undeva si i-a reglat turatia.acelasi lucru vreau sa-l fac si eu asa ca daca poate sa-mi spuna cieva unde se gaseste relantiul sau sa-mi trimita o schema ar fi perfect. doi: caut si eu o carte tehnica in romana sau engleza pt ea. trei: de cand am luat-o nu baga caldura si mereu aveam probleme ca pierde apa si se incingea motorul. ceva solutii? mi-a fixat nenea ala ventilatorul mereu pornit dar tot pierde apa, termostatul schimbat si acum e scos. si 4 , io am un consum de 15 % sau mai mult cred, deci ma rupe, asa e si la voi? daca e puteti sa-mi scrieti si pe adresa de mail godzy_2005@yahoo.com



    Foloseste functia search.
    Pune titlu relevant topicului

  • #2
    Pot sa te ajut cu documentatii daca ai nevoie

    id skype /mess : gaftoneanu_eugen

    P.S.

    de preferat skype pt transfer de date ( merge mai bine )

    Comment


    • #3
      Cand spui 5 ,e vorba de fapt de 500 rpm?Cel care a schimbat injectia,trebuia sa stie si sa regleze relantiul.Ai ajuns vreodata la bujii?Este un aspect fffffff foarte important la aceste motoare.Pune niste bujii adevarate(cele cu 4 elementi de aprindere sunt foarte bune) si apoi verifica consumul.Nu vei avea niciodata caldura in habitaclu daca nu ai apa racire motor la nivelul precizat pe vasul de expansiune.Daca la tine pierde si fierbe apa la motor(deci nu raceste chiulasa in partea superioara),cum vrei sa-ti ajunga in caloriferul din habitaclu care este mai sus decat chiulasa?Da semnale in continuare pe forum si poate si alti colegi vor incerca sa te ajute sa rezolvi cat de cat problemele tale.Adica,da si tu detalii,pe unde pierde apa,la ce nivel este,ce bujii ai,cand au fost schimbate ultima data si tot asa.Cu cat avem mai multe detalii despre problemele masinii tale,cu atat ne este mai usor sa te ajutam.Si o rugaminte:am verificat multe forumuri cu masini,acesta este cel mai frumos si mai ingrijit.Laude moderatorilor si cinste lor.Sa incercam totusi sa folosim ortografia si gramatica limbii romane in modul care trebuie.Deci,litera mare la inceputul propozitiei si fara prescurtari de tip messenger.Ne mai auzim.

      Comment


      • #4
        Ok, am inteles partea cu ortografia si imi cer scuze, dar nu cred ca am folosit prescurtari de adolescent. Sunt de aceeasi parere in legatura cu frumusetea forumului si o sa incerc pe cat pot pe viitor sa nu mai fac greseli. In legatura cu relantiul, da, ma refeream la 500 RPM, care mie inainte imi statea la 900-1000 si mergea perfect. Apa nu stiu pe unde pierde, pentru ca as fi precizat lucrul asta de la inceput. Bujiile sunt Bosch, si cineva mi-a zis ca daca i le schimb, de exemplu sa ii pun NSK, s-ar putea sa-mi creasca consumul. E adevarat? Trebuie sa pun neaparat Bosch ? Si bujiile sunt curate si le-am testat acum o luna, ca am crezut ca imi merge in 3 bujii, dar nu e asa... Ce sa zic , sa dea caldura si ma mai interesez la faza cu apa.. Multumesc mult celor care se implica

        Comment


        • #5
          Bujiile recomandate de Mercedes pentru w124 sunt Beru , NGK , Bosch.

          Comment


          • #6
            La motorul 103 stiu sigur ca fara termostat nu se face circuitul si deci motorul fierbe chiar daca ventilatorul e in functiune mereu.Parerea mea e sa pui termostatul la loc dupa cel verifici in prealabil acasa ,,la ibric,, dupa care atentie la garnitura de chiuloasa daca ai scapato fara apa si mai ales daca imediat ai complectat.Orice motor care nu functioneaza in parametri aici includem si temperatura cai mica sau mare consuma mai mult.


            SUCCES.Cu respect Lucian!

            Comment


            • #7
              Salut ,
              Pt relanti nu este neaparat nevoie sa mergi la cel care ti-a reglat motorul.Atunci cind ti-a facut reglajul pe la ce turatie iti statea.S-a modificat intre timp sau numai atunci cind motorul este rece este relanti-ul mic?
              Daca vrei poti mari relanti-ul si din reglajul de la cablu de acceleratie(se poate strange sau slabi)
              Cu caldura tot termostatul trebuie verificat si pus sau inlocuit.Apa cam cita iti pierde si pe unde?
              Sorin Priboi, aproape pieton ....
              Tel 0766/24 83 24
              __________________________________________________ __________________________________________________ __
              Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

              Comment


              • #8
                K-Jetronic

                Daca ai motor de 2299cmc -cod 102.980, pentru bujii cartea tehnica spune ca trebuiesc folosite urmatoarele:
                -Beru 14 K-7D-am inteles ca sunt de preferat.
                -Bosch H 7 D
                -Champion BN 9Y
                Treaba cu caldura ai prezentat-o cam confuz. Nu inteleg de ce nu poti depista pierderile de apa, si nu mergi cu termostat mai ales acum iarna?. Ai uzura mare la motor, si consum ridicat de benzina.

                Comment


                • #9
                  Buna seara,cam aceiasi problema cu relantiul o am si eu la un motor de 2000 benzina,tipul 102 963....ideea e ca masina porneste bine si merge bina pana in momentul in care motorul se incalzeste apoi incep sa zicem problemele...de exemplu in timp ce scot pe liber sa ma opresc la stop motorul da parca sa moara si turatia oscileaza intre 500-800rpm.Nu stiu sa zic sigur ce are de aceea va rogg cine ma poate ajuta sau cine are o idee sau cine a patit deja asta ma poate gasi ori pe mercedes club ori la adresa de mail sorin.vuta@yahoo.fr

                  Multumesc

                  Comment


                  • #10
                    Buna seara,am rezolvat cu relantiul l-am marit din cablul de acceleratie si merge ok.Toate cele bune

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF