Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Huruit la motor, trepidatie curea 250D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Huruit la motor, trepidatie curea 250D

    Buna,
    Am un 250D cu o problema,
    Acum de 2-3 luni a inceput sa scoata un zgomot foarte urat ca un scartiit,
    Am identificat problema ca fiind fulia de la alternator destransa si juca, ok am fixat bine fulia la alternator, dar dupa ce am pornito din nou a inceput sa scoata un huruit enervant pe la 850-900 turatii, am constatat ca trepideaza cureaua intre fulia de la servo si fulia de pe arbore, ok am inlocuit aceasta cureaua, care arata destul de rau dar problema persista, ce poate sa aibe? sa nu fie oare centrata bine fulia la alternator?
    Apropo trepidatia asta e ciclica o secunda huruie doua secunde nu,

    multumesc anticipat,
    space... the final frontier....
    time... the final limit....

  • #2
    Pune un pic de silicon lichid pe curea , pe partea interioara cu caneluri. Cel mai usor e intre pompa de servo si fulia de jos. O vreme tace

    Comment


    • #3
      ok, dar totusi din ce cauza poate sa trepideze cureaua aia? nu a patit nimeni?, treaba cu siliconul e cam provizorie...
      space... the final frontier....
      time... the final limit....

      Comment


      • #4
        Daca tace dupa ce i-ai pus siliconul, e cureaua. Daca tot suna e unul din rulmenti. Fie de la alternator fie de la rola intinzatoare.

        Comment


        • #5
          Daca e un sunet ascutit atunci sigur sunt rulmentii de la alternator.
          Alternatorul se da foarte usor jos. nu it trebuie decit 2 chei si o surubelnita mai lunga si mai zdravana ca sa poti tine de intinzator cind il dai jos sau il pui.Succes.
          Sorin Priboi, aproape pieton ....
          Tel 0766/24 83 24
          __________________________________________________ __________________________________________________ __
          Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

          Comment


          • #6
            Mai verifica si amortizorul de vibratii in ce stare e..Ala poate sa fie de vina la tine!De dat jos,se da usor-ori dai surubul cu care e prins in partea de sus si tragi de el sa vezi daca mai are tarie in el(daca merge greu si depui efort ca sa-l misti e bun,daca se misca usor,schimba-l),ori dai cureaua jos si desfaci cele 3 suruburi cu care e prins ansamblul rola+amortizor si scoti rola cu tot cu amortizor si atunci o sa vezi exact si starea bucsei de jos si starea rolei!Succes cu rezolvarea problemei!
            W124 E220 din 95

            Comment


            • #7
              schimba rulmentii si no sa mai ai probleme

              Comment


              • #8
                Salut,eu am un 250D si tocmai am schimbat amortizorul vibratii de la intinzatorul curelei.Vreau sa spun ca era ,,degeaba"acolo,se misca usor cu mana.Am dat 94 lei pe unul nou,tot Bilstein.Diferenta este enorma,motorul nu mai vibreaza ca inainte,cureaua sta perfect intinsa,si cand accelerez motorul si la relanti.Codul piesei este 6569,dar poti sa gasesti si altele de la SWAG,sunt aproape identice.Bafta.

                Comment


                • #9
                  Eu am vorbit din prporie experienta.Bucsa amortizorului cu care se prindea de rola intinzatoare era cam uzata si avea joc axial fata de surubul cu imbus cu care era prins de rola.Am rezolvat-o cu o saiba de cauciuc pusa pe surubul cu imbus,care a luat jocul bucsei inferioare a amortizorului.Asta a tinut 210 km prin Bucuresti,dupa care ,la o pornire a inceput sa se auda un zgomot de sub capota de parca ii plecase pistoanele la plimbare...Ajuns acasa cu zgomot cu tot(cam pe la 2 noaptea),am observat ca surubul cu imbus ce prinde amortizorul de vibratiii de rola se desfacuse complet iar surubul de fixare se misca liber in interiorul rolei,ceea ce provoca un zgomot infernal..Momentan am dat jos rola impreuna cu amortizorul ei,le-am degresat si am pus o solutie de lipit pe surub,sperand ca nu se va mai desface in mers...Momentan sta pe calorifer si maine o voi monta pe motor sa vedem cat o sa ma ami tina!Sper ca de data asta sa fie cu noroc!
                  W124 E220 din 95

                  Comment


                  • #10
                    Salut , eu am schimbat fulia de la alternator si tot la fel nu mergea centrata . In final am fost la dezmembrara si am cumparat o fulie de renault clio am montat-o si a mers perfect , aceasta fulie nu necesita centrrare , se centreaza singura . Eu am schimbat-o acum 2 ani si e ok de la mama ei .

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF