Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Huruit la motor, trepidatie curea 250D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Huruit la motor, trepidatie curea 250D

    Buna,
    Am un 250D cu o problema,
    Acum de 2-3 luni a inceput sa scoata un zgomot foarte urat ca un scartiit,
    Am identificat problema ca fiind fulia de la alternator destransa si juca, ok am fixat bine fulia la alternator, dar dupa ce am pornito din nou a inceput sa scoata un huruit enervant pe la 850-900 turatii, am constatat ca trepideaza cureaua intre fulia de la servo si fulia de pe arbore, ok am inlocuit aceasta cureaua, care arata destul de rau dar problema persista, ce poate sa aibe? sa nu fie oare centrata bine fulia la alternator?
    Apropo trepidatia asta e ciclica o secunda huruie doua secunde nu,

    multumesc anticipat,
    space... the final frontier....
    time... the final limit....

  • #2
    Pune un pic de silicon lichid pe curea , pe partea interioara cu caneluri. Cel mai usor e intre pompa de servo si fulia de jos. O vreme tace

    Comment


    • #3
      ok, dar totusi din ce cauza poate sa trepideze cureaua aia? nu a patit nimeni?, treaba cu siliconul e cam provizorie...
      space... the final frontier....
      time... the final limit....

      Comment


      • #4
        Daca tace dupa ce i-ai pus siliconul, e cureaua. Daca tot suna e unul din rulmenti. Fie de la alternator fie de la rola intinzatoare.

        Comment


        • #5
          Daca e un sunet ascutit atunci sigur sunt rulmentii de la alternator.
          Alternatorul se da foarte usor jos. nu it trebuie decit 2 chei si o surubelnita mai lunga si mai zdravana ca sa poti tine de intinzator cind il dai jos sau il pui.Succes.
          Sorin Priboi, aproape pieton ....
          Tel 0766/24 83 24
          __________________________________________________ __________________________________________________ __
          Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

          Comment


          • #6
            Mai verifica si amortizorul de vibratii in ce stare e..Ala poate sa fie de vina la tine!De dat jos,se da usor-ori dai surubul cu care e prins in partea de sus si tragi de el sa vezi daca mai are tarie in el(daca merge greu si depui efort ca sa-l misti e bun,daca se misca usor,schimba-l),ori dai cureaua jos si desfaci cele 3 suruburi cu care e prins ansamblul rola+amortizor si scoti rola cu tot cu amortizor si atunci o sa vezi exact si starea bucsei de jos si starea rolei!Succes cu rezolvarea problemei!
            W124 E220 din 95

            Comment


            • #7
              schimba rulmentii si no sa mai ai probleme

              Comment


              • #8
                Salut,eu am un 250D si tocmai am schimbat amortizorul vibratii de la intinzatorul curelei.Vreau sa spun ca era ,,degeaba"acolo,se misca usor cu mana.Am dat 94 lei pe unul nou,tot Bilstein.Diferenta este enorma,motorul nu mai vibreaza ca inainte,cureaua sta perfect intinsa,si cand accelerez motorul si la relanti.Codul piesei este 6569,dar poti sa gasesti si altele de la SWAG,sunt aproape identice.Bafta.

                Comment


                • #9
                  Eu am vorbit din prporie experienta.Bucsa amortizorului cu care se prindea de rola intinzatoare era cam uzata si avea joc axial fata de surubul cu imbus cu care era prins de rola.Am rezolvat-o cu o saiba de cauciuc pusa pe surubul cu imbus,care a luat jocul bucsei inferioare a amortizorului.Asta a tinut 210 km prin Bucuresti,dupa care ,la o pornire a inceput sa se auda un zgomot de sub capota de parca ii plecase pistoanele la plimbare...Ajuns acasa cu zgomot cu tot(cam pe la 2 noaptea),am observat ca surubul cu imbus ce prinde amortizorul de vibratiii de rola se desfacuse complet iar surubul de fixare se misca liber in interiorul rolei,ceea ce provoca un zgomot infernal..Momentan am dat jos rola impreuna cu amortizorul ei,le-am degresat si am pus o solutie de lipit pe surub,sperand ca nu se va mai desface in mers...Momentan sta pe calorifer si maine o voi monta pe motor sa vedem cat o sa ma ami tina!Sper ca de data asta sa fie cu noroc!
                  W124 E220 din 95

                  Comment


                  • #10
                    Salut , eu am schimbat fulia de la alternator si tot la fel nu mergea centrata . In final am fost la dezmembrara si am cumparat o fulie de renault clio am montat-o si a mers perfect , aceasta fulie nu necesita centrrare , se centreaza singura . Eu am schimbat-o acum 2 ani si e ok de la mama ei .

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF